×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل کریستال بژ

طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: کریستال
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: دارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
64,000 تومان
نوع کلید و پریز
محصولات دیگر ویرا مدل کریستال
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل کریستال بژ

کلید پریز یکی از مواردی است که در زیبایی فضا و محیطی که در آن هستیم بسیار تاثیرگذار است. با گذشت زمان کلید و پریزهای ساده از ‌مد افتاده و جای خود را به کلید و پریزهای جدید و مدرن تر داده‌اند، اگر قصد آشنایی با کلید و پریز جدید و شیک با برندهای معتبر و در عین حال با بالاترین کیفیت و جدید را دارید تا پایان همراه ما باشید. هدف ما ارائه اطلاعات جامع و کاربردی در رابطه با انواع کلید و پریزهای جدید و بروز برای شما می باشد.

در ادامه با ارائه اطلاعاتی از کلید و پریز ویرا مدل کریستال بژ همراه شما خواهیم بود. یکی از بهترین انتخاب ها برای کلید و پریز اختصاص دارد به برند ویرا که در زمینه تولید انواع کلید و پریزهای زیبا و جذاب فعالیت دارد. در ساخت کلید و پریزهای ویرا بالاترین حد کیفیت در نظر گرفته شده است. محصولاتی که توسط این شرکت تولید و عرضه می شوند دارای پنج سال ضمانت هستند از این رو می‌توانید با خیال آسوده برای خرید کالای انتخابی اقدام کنید.

ازنظر رنگ بندی، کلید و پریزهای ویرا مدل کریستال بژ به علت داشتن رنگی خاص و چشم نواز می تواند زیبایی محیط زندگی یا محل کار شما را چند برابر می کند. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که با توجه به رنگ دکوراسیون محیط اقدام به تغییرات می کنید و رنگ دکوراسیون محل مد نظر شما روشن است و به زیبایی فضا اهمیت بسیاری می دهید به شما این نوید را می دهیم که کلید و پریزهای کریستال بژ انتخاب بسیار مناسب و فوق العاده ای خواهند بود.

سایت آریا ایمن ارائه دهنده انواع مدل های کلید و پریز ویرا و همچنین بیان کننده توصیه‌ها ونکات ضروری و لازم در رابطه با نصب این محصولات است.

کلید و پریز ویرا مدل کریستال بژ

کاربرد کلید و پریز ویرا مدل کریستال بژ

برخی از افراد همیشه به دنبال ایجاد تنوع و تغییرات درفضای زندگی خود هستند و می‌خواهند در نظر دیگران زیبا و خاص جلوه کنند. یکی از این راه‌ها حذف کلید و پریزهای قدیمی و نصب کلید و پریز های جدید می‌باشد. آن هم به رنگ بژ که رنگی بسیار جذاب و خنثی بوده و زیبایی درمحیط را به نحو احسن انجام می‌دهد. با انجام این تغییرات کوچک می‌توانید صاحب زیبایی دائمی در فضای زندگی شوید و در عین حال هزینه زیادی برای شما ایجاد نخواهد شد.

رنگ ذکر شده در فوق با سبک‌های مدرن و کلاسیک هم خوانی داشته و از قرارگرفتن در کنار المان‌های دیگر فضای دل انگیز را به وجود خواهد آورد. یکی از محل هایی که می توانید برای خرید محصولات برند ویرا به آن مراجعه کنید نمایندگی ویرا تهران است که در انتخاب بهترین‌ها برای یک زندگی خوب همراه شما خواهد بود.

ویژگی های کلید و پریز ویرا مدل کریستال بژ

کلید و پریز ویرا مدل کریستال بژ دارای یک چهارچوب ازجنس شیشه بوده که رنگ شیشه هم متناسب با رنگ کلید و پریز به رنگ بژ می باشد. همچنین از نظر طراحی و مدل به عنوان یکی از منحصر به فردترین محصولات برند ویرا به شمار می‌رود وعلت آن را هم می توان ساختار مربعی شکل پریزهای مدل کریستالی دانست. افزون بر موارد ذکر شده قیمت مناسب یا به عبارت بهتر مقرون به صرفه بودن هزینه تهیه این کلید و پریزها است که سبب شده همواره مورد توجه و انتخاب همه افراد قرار گیرد. در نهایت برند ویرا در تلاش است تا ظاهری زیبا و جذاب را به فضاهای انتخابی شما هدیه دهد.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید کلید و پریز جدید برای منزل و محل کار خود هستید؛ مدل کریستال بژ ویرا می‌تواند انتخابی مناسب و کم هزینه باشد. برای خرید این محصول می‌توانید به وب سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K504-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
کریستال ویرا
پرسش و پاسخ (0)