×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید طلا سفید

طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: شیشه ای
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: ندارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
81,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
زنگ دینگ دانگ
129,000 تومان
زنگ ملودی
123,000 تومان
سوکت Cat3
120,000 تومان
سوکت Cat6
138,000 تومان
سوکت تلفن تک
79,000 تومان
سوکت تلفن دو قلو
85,000 تومان
شاسی راه پله
81,000 تومان
شاسی زنگ
81,000 تومان
فیش آنتن
81,000 تومان
فیش آنتن ماهواره ( SAT )
90,000 تومان
فیش آنتن مرکزی
119,000 تومان
پریز ارت UPS
59,000 تومان
پریز برق
78,000 تومان
پریز برق ارتدار
87,000 تومان
کلید تبدیل
85,000 تومان
کلید دو پل
85,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
160,000 تومان
کلید سه پل
114,000 تومان
کلید کراکس
99,000 تومان
کلید کولر
130,000 تومان
کلید یک پل
81,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید طلا سفید

کلید و پریز در فهرست وسایل ضروری هر مکانی است؛ از این رو سعی داریم شما را با یکی از حرفه ای ترین کلید پریزهای موجود در بازار آشنا کنیم. کلید و پریز VEERA مدل امگا سفید طلا سفید در ردیف زیباترین کالاهای تولید برند ویرا است که بسیار پر فروش است. اما قبل از آن که اقدام به خرید محصولی نمایید بهتر است درباره آن اطلاعاتی کسب نمایید ما در این مقاله قصد داریم به صورت کاملا تخصصی به بررسی کلید و پریز بپردازیم.

کلید و پریز ویرا امگا سفید طلا سفید

ویژگی کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید طلا سفید

از جدیدترین محصولات شرکت ویرا کلید و پریز مدل امگا سفید طلا سفید می باشد که قابلیت همخوانی با دیگر وسایل منزل را دارا می باشد. طراحی فوق العاده و بدنه شیشه ایی شفاف این ابزار ظاهری جذاب را به آن هدیه کرده است. ظاهری مربع شکل دارد که رویه پریز پلکسی شفاف می‌باشد و حاشیه سفید دارد. کلید های برق ویرا مدل امگا دارای دو بخش قاب و شاسی است که بخش قاب و حفره ها برای اتصال سیم و لوازم برقی می باشد. از مهمترین مشخصات کلید و پریز ویرا سفید طلا سفید می توان به کیفیت بالای این محصولات با قیمت پایین اشاره کرد .

این محصول ایرانی با توجه به کیفیت بالایی که دارد با نمونه های خارجی نیز برابری می کند و رنگ سفیدی که برای آن انتخاب شده است، عملی هوشمندانه می باشد که با دیگر وسایل همخوانی داشته دارد. بنابراین می توان از آن برای بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد . لازم است که اشاره کنیم این محصول با استفاده از بهترین متریال و مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده اند. از این رو با استفاده از آن می‌توانید زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار خود را دو چندان نمایید.

خرید آنلاین محصولات ویرا

شما می‌توانید برای خرید کلید و پریز ویرا به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید. جهت خرید آنلاین محصولات ویرا می‌توانید به وب سایت آریا ایمن مراجعه کنید و با مقایسه قیمت آن‌ها و سبک دکوراسیون داخلی خود بهترین مدل را انتخاب کنید. یکی از زیباترین مدل های کلید و پریز ویرا می‌توان به مدل امگا سفید طلا سفید اشاره کرد. این کلید و پریز شیک و لوکس را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت ممکن و در کوتاه ترین زمان با ثبت سفارش در آریا ایمن تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. تمامی محصولات ویرا الکتریک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، بنابراین با اطمینان خاطر به انتخاب و ثبت خرید کلید و پریزهای آن بپردازید.

نمایندگی کلید پریز ویرا

شما با مراجعه به سایت آریا ایمن می‌توانید از آخرین قیمت‌های این محصولات ویرا با خبر شوید و این کالای کاربردی را برای منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید. هدف برند ویرا از تولید و طراحی کلید و پریز ویرا سفید طلا سفید ارائه کالایی با کیفیت بالا و مواد اولیه درجه یک به مشتریان عزیز می باشد که با پرداخت هزینه کمتر کالایی با کیفیت محصولات خارجی دریافت کنند. خوشبختانه آریا ایمن به عنوان نمایندگی کلید و پریز ویرا  توانسته تا کنون موفق عمل کند و قیمت های بسیار مطلوبی را برای تمام محصولات این برند اعمال کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K502-2

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
شیشه
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
امگا ویرا
پرسش و پاسخ (0)