×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا امگا مدل سفید سفید مشکی

  • نوع نصب توکار
  • گارانتی 36 ماهه
  • محصول کشور ایران
  • شرکت سازنده ویرا الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • نوع کلید پریز ساده مکانیکی
ادامه مطلب
107,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
زنگ دینگ دانگ
170,000 تومان
زنگ ملودی
162,000 تومان
سوکت Cat3
158,000 تومان
سوکت Cat6
182,000 تومان
سوکت تلفن تک
104,000 تومان
سوکت تلفن دو قلو
113,000 تومان
شاسی راه پله
107,000 تومان
شاسی زنگ
107,000 تومان
فیش آنتن
107,000 تومان
فیش آنتن ماهواره ( SAT )
119,000 تومان
فیش آنتن مرکزی
157,000 تومان
فیش بلندگو
116,000 تومان
پریز ارت UPS
78,000 تومان
پریز برق
103,000 تومان
پریز برق ارتدار
115,000 تومان
کلید تبدیل
113,000 تومان
کلید دو پل
113,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
211,000 تومان
کلید سه پل
150,000 تومان
کلید صلیبی
131,000 تومان
کلید کراکس
131,000 تومان
کلید کولر
172,000 تومان
کلید یک پل
107,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی

وسایل بسیاری وجود دارند که می‌توان با آن‌ها یک منزل لوکس و زیبا داشت. یک نمونه از این وسایل انواع کلید پریز هستند که در بازار امروزی شاهد مدل‌های متنوعی از این محصول هستیم. شما به‌راحتی می‌توانید این وسیله کوچک را با دکوراسیون ساختمان هماهنگ سازید. شرکت‌های مختلف درصدد ارائه بهترین محصولات خود در زمینه کلید و پریز هستند و تلاش می‌کنند جزء بهترین ارائه ‌دهندگان به شمار آیند. شرکت تولیدکننده ویرا نیز در فهرست شرکت‌های معتبر و نامی در این زمینه محسوب می‌شود.

شرکت تولید کننده ویرا با به‌کارگیری بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا جزء اولین تولیدکنندگان کلید و پریز به شمار می آید و توانسته تا به امروز مدل‌ها و طرح‌های بسیار زیبایی را روانه بازار کند. یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین این کلید و پریزها، کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی  خواهد بود.

کلید و پریز ویرا امگا سفید و مشکی

ظاهر کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی

طرح و ظاهر کلید و پریز ویرا امگا سفید سفید مشکی  مربع با گوشه‌های زاویه‌دار است. کادر کلید و پریز ویرا مدل امگا  از یک طلق شیشه‌ای شفاف شکل گرفته و رویه آن نیز شبیه به کادر است. این طلق شیشه‌ای در کنار زه سفید رنگ دور کلید ظاهر و زیبایی کلید و پریز مدل امگا را دو برابر کرده است. طرح بسیار زیبا و ظاهر شیک کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی باعث شده این محصول جزء محصولات لوکس شرکت به شمار آید که توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. رنگ سفید و مشکی در این مدل بسیار خودنمایی می‌کند. با این که سفید و مشکی دو رنگ متضاد یکدیگرند اما همین تضاد جلوه خاصی به دکوراسیون خواهند داد؛ به ‌طوری ‌که با یک جا به‌جایی بسیار کوچک تغییر چشمگیری به محیط ساختمان و یا منزل خود خواهید داد.

کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید و مشکی

ویژگی های کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی

از ویژگی‌های بارز این محصول، کیفیت و قیمت مناسب آن است. شرکت ویرا الکتریک از بهترین مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده کرده است. کیفیت بسیار بالای کلید و پریز ویرا زبان زد است. به طور قطع کیفیت محصول در انتخاب نقش به سزایی دارد؛ اما در کنار این کیفیت قیمت نیز یکی از مؤلفه‌های انتخاب خواهد بود. قیمت کلید و پریز ویرا بسیار مناسب و مقرون‌ به ‌صرفه است.

یکی از مؤلفه‌های که باعث شده قیمت این محصول مناسب باشد استفاده از متریال شیشه است. تولیدکنندگان سعی بر آن داشته‌اند از شیشه خالص در کلید و پریز استفاده نکند و با این کار توانسته‌اند قیمت را کاهش دهند. عدم استفاده از شیشه خالص در محصول یک مزیت دیگر را نیز به دنبال داشته است و این امر موجب شده که کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی وزن سبکی داشته باشد.

خرید کلید و پریز ویرا مدل امگا سفید سفید مشکی

بعد از کسب اطلاعات در مورد این محصول مهم‌ترین گزینه خرید آن است؛ که به روش‌های مختلفی می‌توان آن را تهیه کرد. اما بهترین و مناسب‌ترین روش خرید آنلاین است. با خرید آنلاین کلید و پریز ویرا محصولی با کیفیت و مقرون ‌به‌ صرفه را تهیه خواهید کرد.

سخن پایانی

قبل از خرید باید دو شاخص اساسی امنیت و کارایی را در نظر گرفت. نمایندگی کلید وپریز ویرا در لاله زار با کمال میل همراه شما خواهد بود تا به شما در تهیه این محصولات کمک کند. اگر خواستار تغییر و تحول در ساختمان خود هستید و یا قصد خرید عمده این محصول را دارید با مراجعه به سایت آریا ایمن می‌توانید از ظاهر، ویژگی و نحوه خرید کلید و پریز اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K502-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
امگا ویرا
پرسش و پاسخ (0)