×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا آلفا اسپرت سفید طلایی (گلس)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • نوع نصب توکار
  • گارانتی 36 ماهه
  • محصول کشور ایران
  • شرکت سازنده ویرا الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • نوع کلید پریز ساده مکانیکی
ادامه مطلب
97,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
زنگ دینگ دانگ
161,000 تومان
زنگ ملودی
151,000 تومان
سوکت Cat3
149,000 تومان
سوکت Cat6
173,000 تومان
سوکت تلفن دو قلو
103,000 تومان
شاسی راه پله
98,000 تومان
شاسی زنگ
98,000 تومان
فیش آنتن
97,000 تومان
فیش آنتن ماهواره ( SAT )
110,000 تومان
پریز ارت UPS
108,000 تومان
پریز برق
96,000 تومان
پریز برق ارتدار
106,000 تومان
کلید تبدیل
102,000 تومان
کلید دو پل
102,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
202,000 تومان
کلید سه پل
142,000 تومان
کلید صلیبی
121,000 تومان
کلید کولر
161,000 تومان
کلید یک پل
97,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب اسپرت گلس سفید با زه طلایی

کلید و پریز ویرا مدل آلفا از محصولات سری جدید شرکت ویرا است که از طراحی منحصر به فرد و زیبایی برخوردار است. بهتر است بدانید شکل ظاهری این محصول نسبت به محصولات قبلی ویرا بسیار متفاوت است. دارای مکانیزم و رویه دایره شکل بوده و به دور آن زه‌های طلایی می‌باشد که باعث شده است تا ظاهری بسیار زیبا داشته باشد. در این مطلب قصد داریم کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب اسپرت گلس سفید با زه طلایی را مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کلید و پریز ویرا آلفا اسپرت کریستال سفید طلایی

کلید و پریز ویرا مدل آلفا

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب اسپرت معمولاً در مدل‌های مختلفی در بازار موجود است که با سلیقه‌های مختلف تولید شده است. این محصول به خوبی توانسته است مشتریان مختلف را با سبک دکوراسیون‌های مختلف جذب کند. به طور کلی می‌توان گفت ساختار ظاهری این محصول به گونه‌ای است که از بیرون شامل زه طلایی مربعی شکل بوده و روی قاب در رنگ‌های مختلف دور شاسی دایره شکل به رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، نقره‌ای و مشکی تولید و روانه بازار می‌شود.

کیفیت کلید و پریز ویرا مدل آلفا

توجه داشته باشید که کلید و پریز ویرا مدل آلفا از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تولید و روانه بازار شده است. همچنین قطعاتی که در این دستگاه استفاده شده است از نوع درجه یک می‌باشد که این ویژگی را می‌توان یکی از مهم ترین ویژگی ها در هنگام خرید کلید و پریز دانست. در تولید این محصولات شرکت ویرا الکتریک سعی کرده است تا از استانداردهای روز دنیا و توسط ماشین آلات و تجهیزات مدرن بهره مند شده تا دستگاه با کیفیتی را طراحی و تولید کند. به همین خاطر توانسته است نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی نیز مورد استقبال قرار بگیرد. کلید و پریز VEERA در آزمایشگاه مجهز و بسیار پیشرفته شرکت ویرا الکتریک آزمایش شده و سخت‌ترین و بروزترین آزمایشات را روی آن انجام داده‌اند تا مشتریان عزیز با اطمینان کامل این محصولات را خریداری کرده و از آن بهره‌مند شوند در ضمن به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک خرید مطمئن هستید خرید خود را از نمایندگی کلید و پریز ویرا در تهران  خریداری کنید.

ویژگی کلید و پریز آلفا با قاب اسپرت

انواع کلید و پریز ویرا مدل آلفا از قابلیت کلیدزنی بالایی برخوردار می‌باشند. این قابلیت باعث خواهد شد تا در برابر خاموش و روشن شدن‌های مکرر مقاومت کرده و خاموش نشود. معمولاً این محصولات در برابر حرارت و آتش‌های غیر عادی در دمای بالا آزمایش شده‌اند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار می‌باشند.

همچنین بهتر است بدانید که آزمایشات نشان داده شده است که این محصولات در برابر برق گرفتگی و رطوبت نیز از قدرت خوبی برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول برخورداری از مکانیزم‌های متنوع می‌باشد. جنس این محصولات معمولا شیشه‌ای بوده و دارای ۵ سال گارانتی نیز است. بهتر است بدانید که نصب این محصول به صورت توکار است بوده و هر فردی به راحتی می‌تواند جهت نصب آن اقدام نماید.

تاثیر کلید و پریز ویرا آلفا قاب اسپرت با زه طلایی بر دکوراسیون

کلید و پریزها در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و ادارات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. با توجه به اینکه از کوچکترین اجزا به شمار می‌روند اما نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون اطراف دارند. همچنین در نظر داشته باشید که طراحی، ساخت و بهره برداری از سیستم برق و امنیت بالا و همچنین موقعیت مناسب برای افزایش کیفیت و سهولت زندگی بسیار موثر می‌باشد.

به عنوان مثال می‌توان گفت در آشپزخانه معمولاً از پریز برق برای لوازم برقی استفاده می‌شود. در اتاق خواب و اتاق نشیمن نیز برای اتصال تلویزیون، لوازم برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود که با توجه به سبک دکوراسیون خود می‌توانید نوع مناسب آن را انتخاب نمایید. کلید و پریز veera  به گونه ساخته و طراحی می‌شوند که شما با اطمینان خاطر با هر دکوراسیونی می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

در این مقاله برای شما کاربران عزیز کلید و پریز ویرا مدل آلفا را بررسی کردیم. همانطور که ذکر شد این محصول با قاب اسپرت گلس سفید بوده که به دور ان زه طلایی می‌باشد و باعث شده است نمای بسیار زیبایی را به کلید و پریزها دهد. شما عزیزان می‌توانید این محصول را با هر سبک دکوراسیون هماهنگ کرده و از آن بهره مند شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K501-1-1-2

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
آلفا اسپرت ویرا
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/06/25

این کلید پریز ها واقعا نمای خونه رو عوض می کنه عالیییییی