×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل پلاستیکی بژ

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: ABS
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: دارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
51,000 تومان
نوع کلید و پریز
توضیحات

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی از محصولات پرطرفدار برند ویرا الکتریک است. ممکن است به هنگام کلید پریز با برند های مختلفی روبرو شوید که شما را سردرگم کنند. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با معرفی و بررسی کامل این محصول شما را راهنمایی خواهد کرد. کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی را می توانید از فروشگاه آریا ایمن تهیه کنید. این فروشگاه تمامی نمونه های این کار را به شما عزیزان ارائه می دهد. در ادامه بیشتر با ویژگی های این کلید و پریز آشنا شوید.

کلید و پریز ویرا مدل بژ پلاستیکی

ویژگی های کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های این محصول بحث و گفتگو کنیم، در ابتدا لازم به ذکر است که کلید و پریز ویرا با بهترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار می شوند. این موضوع ثابت شده است زیرا این برند از محبوبیت فراوانی در میان طرفداران خود برخوردار است. اگر نگاهی به کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی بیندازیم، متوجه ویژگی های یک محصول مرغوب در آن خواهیم بود. کلید و پریز مدل بژ پلاستیکی دارای ظاهر ساده و در عین حال زیبا است که می توان آن را با دکوراسیون های مختلفی ست و هماهنگ کرد. از این اشخاص با سلیقه های متفاوت قادر به خرید این مدل هستند. یکی از ویژگی های بسیار مهم کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی دوام و طول عمر بالای آن است. همه ما میدانیم که تعویض کلید و پریز هزینه و وقت بسیاری را می طلبد. همچنین از متریالی ساخته شده است که در برابر خط و خش مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

کلید و پریز ویرا

قیمت و خرید آنلاین کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی

یکی از مهمترین موضوعاتی که به همراه کیفیت محصول از اهمیت بسیاری برای کاربران دارد، قیمت آن محصول است.بدون شک قیمت کلید و پریز ویرا مدل بژ پلاستیکی برای کاربران به خصوص برای برقکاران ساختمان مورد توجه است. خدمت شما عزیزان باید عرض کنیم که قیمت کلید و پریز ویرا به طور کلی نسبت به برند های خارجی بسیار به صرفه تر است. بدون شک خرید یک محصول باکیفیت و ارزان عاقلانه تر است. می توانید برای خرید کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی از طریق فروشگاه اینترنتی آریا ایمن که یک فروشگاه معتبر و شناخته شده است اقدام کنید. این فروشگاه این تضمین را به شما عزیزان می کند که به هیچ وجه محصولات فیک و تقلبی به مشتریان خود ارائه نمی دهد. از طرف دیگر این فروشگاه قیمت با قیمت منصفانه ای تمامی کالا های خود را در اختیارتان قرار خواهد داد. برای ثبت سفارش کلید و پریز ویرا الکتریک مدل بژ پلاستیکی می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. محصول شما در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K506-1

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
پلاستیکی ساده ویرا
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/11/13

کیلد و پریز ویرا الکتریک بژ طراحی خوبی داره جنسش خیلی خیلی خوبه رنگ واقعا قشنگی داره.

4.0
1399/10/07

کیفیت جنس بدنه شون واقعا خوب هستش توی برند های داخلی جزو برندهای تاپ ایرانی هستش.