×
برند:

جک پارکینگی یرون وی تو YRON

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • جک بازویی
  • مدل Yron
  • تحمل وزن تا 300 کیلوگرم
  • جک برقی پارکینگ V2 محصول ایتالیا
  • مناسب برای تردد ساختمان های مسکونی
ادامه مطلب
توقف تولید
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک برقی درب اتوماتیک وی تو مدل YRON 

جک درب پارکینگ وی تو  مدل YRON یکی جدیدترین محصولات شرکت وی تو می باشد و از آنجا که این شرکت توانسته در طول فعالیت خود محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند بدون شک برای معرفی یک محصول جدید تمام جوانب را در نظر گرفته که یک محصول منحصر به فرد مانند دیگر محصولات خود تولید کند، تا مبادا خدشه ای به نام برند خود وارد نشود و از این جهت می توان با خیال راحت به این محصول جدید اعتماد کرد.

بسته محتویات درب اتوماتیک وی تو  مدل YRON شامل این موارد می باشد :

جک برقی درب اتوماتیک یرون YRON

دو عدد بازو

مدار فرمان

دو عدد چشمی یا فوتوسل

یک عدد فلاشر

چراغ چشمک زن

دو عدد ریموت کنترل

دفترچه  راهنمای نصب و گارانتی

طراحی ظاهری وی تو مدل YRON

همانطور که مشخص است این مدل از لحاظ ظاهری تفاوت قابل ملاحضه ای را با دیگر جک های این شرکت دارد. و این تفاوت در ظاهر را می توان به راحتی از قسمت قرار گیری موتور جک فهمید. که به صورت استوانه ای شکل طراحی شده است و با کمی توجه می توان فهمید که این مدل برگرفته شده از مدل مدل MOOV این شرکت می باشد. شرکت وی تو کالیپسو توانسته همیشه در کنار کیفیت محصولاتش زیبایی را در طراحی محصولاتش حفظ کند. و این خود نشان از نبوغ طراحان و مهندسین این شرکت بزرگ می باشد.

مشخصات فنی جک برقی وی تو مدل YRON

جک پارکینگ YRON را می توان جزآن دسته از جک هایی دانست که می تواند عملکرد بسیار خوبی را برای استفاده در مجتمع های مسکونی با تعداد رفت و آمد نسبتا بالا نشان دهد. این جک توانایی جابجایی درب پارکینگ با وزن هر لنگه 400 کیلوگرم و عرض 2.5 متر را داراست که از لحاظ مشخصاتی شباهت بسیار زیادی با جک پرطرفدار وی تو کالیپسو 400 دارد. و از این رو قیمت مناسب آن می تواند نظر خریداران جک های پارکینگی را به خود جلب کند. شفت این جک 40 سانتی متر می باشد که می تواند این توانایی را به درب پارکینگ بدهد که تا 120 درجه باز شود. و یکی دیگر از قابلیت های این جک کارایی آن می باشد که می تواند در دمای منفی 30 و مثبت 50 به خوبی کار کند. جک پارکینگ YRON دارای طول 78.3 سانتی متر و ارتفاع 16.3 سانتی متر می باشد.

رابط کاربری

همانطور که می دانید تمام جک های پارکینگی یک کلید خلاص کن در قسمت انتهای خودشان دارند. و این کلید برای زمانی قابل استفاده است که برق رفته است و شما این امکان را ندارید که به وسیله ریموت درب را بازو بسته کنید. و و تنها کافی است با چرخاندن این کلید به سمت راست درب را موقتا باز کنید و این یکی از قابلیت های جک پارکینگ YRON هم می باشد.

جمع بندی و گارانتی

محصولات شرکت وی تو کالیپسو سالهاست که در زمینه ی تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی فعالیت می کند و چند سالی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی جمع کرده و این دلیلی ندارد جز کیفیت بالای محصولات این شرکت، جک پارکینگ YRON یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که با تمرکز بالا و حوصله ی فراوانی تولید شده است و شباهت بسیار زیادی با جک وی تو کالیپسو 400 دارد. این جک با قابلیت هایی که دارد می تواند برای محیط های ساختمانی با رفت و آمد بالا بسیار کاربردی باشد.این محصول با داشتن گارانتی 30 ماهه از تاریخ خرید، این اطمینان خاطر را به مشتریان می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی تنها با یک تماس در جهت رفع مشکل دستگاه اقدام کنند.

جک برقی درب اتوماتیک وی تو مدل YRON و رقبا

از آنجا که شرکت های زیادی وجود دارند که در حوزه ی تولیدجک های پارکینگی فعالیت می کنند. و از این جهت این جک مورد نظر رقبای زیادی را در کنار خود دارد. یکی از جک هایی که می توان با جک پارکینگ YRON مقایسه کرد، جک برقی پروتکو لیدر 4 می باشد که یک برند ایتالیایی می باشد. که قابلیت جابجایی هر لنگه تا 250 کیلو گرم را داراست و از کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. و همچنین از دیگر جک هایی که می توان با جک پارکینگ YRON مقایسه کرد، جک وی تو کالیپسوی 400 می باشد که از تولیدات خود شرکت وی تو می باشد و به جرات می توان گفت محبوب ترین محصول این شرکت می باشد، که قابلیت جابجایی هرلنگه تا 400 کیلوگرم را داراست که یکی از جک های پرفروش این روزهاست.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از جک پارکینگ وی تو مدل YRON با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J13101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
وی تو ( V2 )
محصول کشور
ایتالیا
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
300 کیلو
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/01/16

قیمتش نسبت به پارسال تقریبا دو برابر شده، ولی چون برند وی تو هست ارزش خرید رو داره

5.0
1399/02/23

این مدل جدیده وی توئه؟ از محصولات قبلیش که کالیپسو کمی افت کیفیت داشته، امیدوارم این محصول مثل اون نباشه، البته مثل الانش چون قبلا کالیپسو خیلی خوب بود

5.0
1399/02/22

من نصاب جک هستم تا حالا چندتاشو نصب کردم از مدل موو وی تو پر قدرت تره و با توجه به قیمت پایینتر نسبت به کالیپسو به نظرم به صرفه هست