×

جک برقی پارکینگ محک تکنما شفت کوتاه

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع ومدل جک: بازویی،شفت کوتاه
تحمل وزن دولنگه: 380 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 1.8متر
مدت گارانتی : 24 ماهه
ولتاژ موردنیاز موتور: 220ولت
تعداد تردد درساعت: 30 مرتبه
تعدادکددهی ریموت 1000عدد
امکان تشخیص مانع: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
10,500,000 تومان
توضیحات

جک پارکینگ محک تکنما شفت کوتاه

جک پارکینگ محک تکنما شفت کوتاه محصولی دیگر از شرکت تکنما است که جزء طراحی‌های جدید این شرکت محسوب شده و بدون کاور است. این ویژگی در جک پارکینگ باعث می‌شود در هر زاویه‌ای نصب جک روی درب امکان پذیر باشد و دست خریدار در این کار بازتر شود. این محصول چه در ادارات، چه در کارخانجات و چه در منازل مسکونی کاربرد دارد و می‌توان گفت از پرطرفدارترین جک‌های پارکینگی است. با ما همراه باشید تا این وسیله را بیشتر بشناسید.

جک برقی پارکینگی محک تکنما شفت کوتاه

بررسی ویژگی ‌های ظاهری جک برقی پارکینگ محک تکنما شفت کوتاه

جک پارکینگ محک تکنما شفت کوتاه شامل دو بازوی شفت به طول 60 سانتی‌متر شده و بدنه آن از جنس آلومینیوم مرغوب است. این جک قابل نصب روی درب‌های تک لنگه‌ای و دو لنگه‌ای است و برای ساختمان‌هایی که روزانه در آن رفت‌وآمد زیادی انجام می‌شود گزینه مناسبی است. البته درب‌ها نباید بیشتر از 1.8 متر طول داشته باشند و وزنشان هم باید حداکثر 180 کیلوگرم باشد؛ همچنین جک پارکیگ تکنما می‌تواند به آیفون‌های تصویری هر واحد متصل شده و توسط ساکنین ساختمان کنترل شود که این ویژگی در نبود ریموت بسیار کاربردی است. همه اجزای به کار رفته از متریال‌هایی ضد آب ساخته شده‌اند.

اقلام همراه جک پارکینگی محک تکنما شفت کوتاه

وقتی اقدام به خرید جک پارکینگ محک تکنما شفت کوتاه می‌کنید، در فروشگاه به شما تعدادی قطعه دیگر هم داده خواهد شد که هر کدام کارایی خاصی دارد. یکی از آن‌ها مرکز کنترل به همراه جعبه کنترل است که وظیفه انجام دستورات داده شده از طرف کنترل از راه دور را بر عهده دارد. دو عدد ریموت هم در کنار محصول اصلی قرار دارد که یکی از آن‌ها به عنوان ریموت اصلی است و دومی را باید به عنوان یک ریموت یدکی نزد خودتان نگه دارید. لوازم دیگری که دریافت می‌کنید عبارت‌اند از: فلاشر، چشمی فتوسل و برگه گارنتی به همراه کاتالوگ نصب.

بررسی فنی جک برقی محک تکنما شفت کوتاه

این جک پارکینگ می‌تواند به میزان 110 درجه باز شود و از سنسور مادون قرمز برای کنترل از راه دور استفاده کند. می‌توان برای بسته شدن درب به شکل اتوماتیک جک را تنظیم کرد. در زمانی‌که درب‌های دو لنگه در حال نزدیک شدن به یکدیگر باشند برای جلوگیری از برخوردشان به هم و ایجاد خسارت، جک پارکینگ تکنما به صورت خودکار سرعت یکی از لنگه‌ها را کاهش می‌دهد. این محصول می‌تواند بیش 120 ریموت را شناسایی کرده و فرمان‌هایشان را اجرا کند.برای کارکرد جک پارکینگ نیاز به 220 ولت انرژی الکتریکی است و روی آن یک خروجی قفل برقی تعبیه شده است؛ بنابراین دیگر نیازی به نصب جداگانه کیت اضافه وجود ندارد.

رقبای جک پارکینگ تکنما مدل شفت کوتاه

امروزه صنعت تولید جک پارکینگ شاهد رقابت بسیاری از برند‌های معتبر برای در دست گرفتن بیشترین بازارهای جهان است. شرکت تکنما نیز یکی از این برندهاست که در ایران با تولید محصولات ارزان و باکیفیت در مقابل رقبای داخلی و خارجی خود مانند جک کالیپسو 400، میلان و فراز قد علم کرده است. کیفیت محصول جدید این برند برای بسیاری از مشتریان قابل قبول بوده و به‌همین دلیل خرید آن کاملا به‌صرفه است؛ زیرا قیمت جک پارکینگ محک شفت کوتاه نسبت به بسیاری از دیگر نمونه‌های مشابه مانند جک فراز  4L پایین‌تر است.

دادان ضمانت به مشتریان در هنگام خرید به معنی تضمین کیفیت و دوام محصول است. جک پارکینگ محک تکنما شفت کوتاه دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله است که باعث می‌شود افراد از خرید آن مطمئن باشند. برای تهیه این جک پارکینگی توصیه می‌کنیم به  سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J15101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تک نما
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
1.8 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
180 کیلو
تعداد ریموت کنترل قابل کد دهی
1000 عدد

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/23

ببخشید منظور از 380 کیلوگرم اینه که جمعا هر دو لنگه رو تا وزن 380 کیلوگرم ساپورت میکنه
متوجه نمیشم؟؟؟؟؟؟؟؟