×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1035M

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
2,250,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد.
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل 1035

آیفون تصویری تابا مدل 1035 را میتوان از نخستین مدل های  آیفون تصویری رنگی تابا به شمارآورد که به دلیل محبوبیت زیادش و استقبال مشتریان آیفون تصویری، همیشه در حجم بالایی تولید و روانه بازار می شود و فروش خوبی را در میان محصولات تابا داشته است، آیفون تصویری تابا مدل 1035 جزء مانیتور هایی است که از صفحه نمایش 4.3 اینچی بهره می برد که در کنار صفحه نمایش کوچکش از قابلیت های بالایی همچون حافظه داخلی جهت ذخیره تصاویر پشتیبانی می کند. طراحان شرکت تابا الکترونیک سعی کرده‌اند در این مدل سادگی را سرمشق خود قرار دهند و با یک طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند، آیفون تصویری تابا 1035 را به یکی از پرفروش ترین محصولات خود تبدیل کنند. ما در ادامه قصد داریم بیشتر از ویژگی های این آیفون تصویری صحبت کنیم تا اگر قصد خرید این محصول تابا را داشتید با آگاهی کاملی خرید خود را انجام دهید.

بسته محتویات آیفون تصویری تابا مدل 1035 شامل این موارد می باشد :

مانیتور تصویری 4.3 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 دارای ظاهری مستطیلی شکل است که صفحه نمایش آن جزء کوچکترین صفحه نمایش‌های استاندارد در طراحی آیفون‌های تصویری می‌باشد، صفحه نمایش 4.3 اینچی این محصول شرکت تابا توسط یک کادر مشکی رنگ احاطه شده است که تلفیق آن با رنگ سفید بدنه مانیتور باعث هرچه زیباتر شدن این محصول پربازده شده است. همانطور از تصویر آیفون تابا 1035 می‌توان مشاهده کرد، دکمه‌های این محصول به صورت یک ستون در سمت چپ مانیتور قرار گرفته است که جزء معدود محصولات شرکت تابا است که از دکمه‌های فیزیکی زیادی روی بدنه مانیتور استفاده شده است و از تصویر حک شده روی دکمه‌ها می‌توان به راحتی از کارکرد آن‌ها اطلاع پیدا کرد. 

آیفون تصویری تابا مدل 1035

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، در آیفون تصویری تابا مدل TVD-1035 از تکنولوژی عکسبرداری و همچنین قابلیت فیلمبرداری استفاده شده است و برای این موضوع شرکت تابا الکترونیک یک محفظه کوچک در کنار مانیتور تعبیه کرده است که محل قرار گیری یک حافظه Micro SD می باشد و شما میتوانید برای افزایش حجم ذخیره سازی این مانیتور از یک حافظه تا 32 گیگابایت استفاده کنید.

مشخصات فنی آیفون 1035 تابا

شرکت تابا مثل همیشه سعی کرده در تولید محصولات خود از به روزترین تکنولوژی های استفاده شده در تولید آیفون های تصویری استفاده کند و آیفون تصویری تابا مدل 1035 از این قاعده مستثنی نیست. نکته ای که در مورد در باز کن تابا مدل 1035 وجود دارد صفحه نمایش 4.3 اینچی آن است که در نگاه اول شاید کوچک به نظر برسد ولی این مسئله چیزی از ارزش های این مانیتور کم نمی کند زیرا این مانیتور میتواند تصاویر بیرون محوطه را با کیفیت قابل قبولی به ما نشان دهد.

آیفون تابا 1035

قابلیت عکسبرداری این مانیتور یکی از دلایل پرفروش شدن این محصول منحصر به فرد است که توانایی ذخیره تصاویر را دارد و همچنین با در نظر گرفتن امکان ارتقای حجم ذخیره سازی، نباید نگران پر شدن حافظه مانیتور بود.

اگر شما هم قصد دارید بیشتر با قابلیت های این مانتیور آشنا شوید با ما همراه شوید تا به بررسی تخصصی تر این آیفون تصویری محبوب بپردازیم تا شاید شما هم با خواندن این مطالب ترغیب به خرید آیفون تصویری تابا مدل 1035 شوید.

صفحه نمایش تابا 1035

تمامی محصولات شرکت تابا الکترونیک از نظر نوع ساخت صفحه نمایش در یک سطح قرار دارند و می توانند در نشان دادن تصاویر از لحاظ رزولوشن تصویر و سطح کنتراست و دیگر پارامتر های تاثیر گزار در نمایش تصویر یک نتیجه یکسان را به مشتریان بدهند و بزرگ بودن و کوچک بودن صفحه نمایش تنها میتواند در نمایش جزئیات بیشتر بیرون محوطه تفاوت قابل ملاحظه تابا 1035 از نوع LCD می باشد، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی قابل ملاحظه ای را داشته باشد و از طرفی LCD ، این نوع تکنولوژِی ساخت صفحه نمایش میتواند دقت بالایی را در نمایش تصاویر متحرک داشته باشد که می تواند یک مزیت بسیار تاثیر گذار در آیفون های تصویری باشد. طول عمر این نوع صفحه نمایش ها بالاست و در صورت استفاده درست از آن ها می تواند شما را تا سالیان متمادی از هزینه های تعمیر و تعویض آن ها بی نیاز کند.

آیفون تصویری تابا مدل 1035

رابط کاربری و کلیدها در مدل 1035 تابا

مدل 1035 تابا دارای کلید های غیر لمسی می باشد که به صورت یک ردیف پشت سر هم قرار دارند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. شما می توانید به وسیله این دکمه ها با مانیتور ارتباط برقرار کنید که در ادامه کارکرد هر کدام از آنها را برای شما بازگو خواهیم کرد. کلید اول از بالا برای ورود به قسمت تنظیمات می باشد که شما می توانید به وسیله آن به تمام قابلیت ها و آپشن های این مانیتور دسترسی داشته باشید که این قابلیت ها می توانند تنظیمات مربوط به روشنایی صفحه نمایش باشد و یا دسترسی به تصاویر ضبط شده از محیط بیرون باشد. کلید دوم یا همان کلید بالا رونده که برای جابجایی بین گزینه های مربوط به تنظیمات مانتیور می باشد. کلید سوم که به شکل یک فلش رو به پایین می باشد برای جابجایی بین گزینه های پایینی می باشد. البته به وسیله این دکمه نیز میتوانید در صورت نیاز از محیط بیرون هر زمان که مایل بودید عکس بگیرید. دکمه چهارم که از تصویر روی آن نیز مشخص است برای خاموش کردن صفحه نمایش و برگشت به گزینه های قبلی در قسمت تنظیمات می باشد. دکمه پنجم که تصویر یک شخص روی آن حک شده برای نمایش دادن محیط بیرون ساختمان استفاده می شود که شما می توانید به وسیله آن بدون اینکه هندست مانتیور را بردارید محیط بیرون را مشاهده کنید و در انتها می رسیم به دکمه ششم که به وسیله آن می توانیم درب را باز و بسته کنیم. در کنار تمام این توضیحات شما می توانید به وسیله دفترچه راهنمای آیفون تصویری تابا 1035 اطلاعات بیشتری در رابطه با این مانیتور کسب کنید.

آیفون 1035 تابا

حافظه آیفون تصویری 1035 تابا

همانطور که در بالا به آن اشاره شد مانیتور 1035 تابا قابلیت ذخیره تصاویر را دارد و این قابلیتی است که این روز‌ها بر سر زبان مشتریان آیفون تصویری افتاده است که به وسیله این قابلیت می‌توانید تا 200 عکس را در حافظه این مانیتور ذخیره کنید و اگر به دنبال افزایش حجم ذخیره سازی هستید با اضافه کردن یک کارت حافظه میکرو SD می‌توانید تا 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه‌ای را ذخیره کنید.

>آیفون تصویری تابا مدل 1035

قابلیت اتصال به دو پنل در تابا 1035

آیفون تابا 1035 یکی از قابلیت‌هایی که دارد اتصال به دو پنل می‌باشد و برای کسانی مناسب است که قصد دارند از دو پنل جدا از هم برای محیط ساختمان خود استفاده کنند و این مستلزم داشتن دو درب ورود و خروج به داخل و خارج ساختمان می‌باشد. برای استفاده از این قابلیت نیاز به یک سوئیچر برای جابجایی به پنل‌ها است و شما میتوانید هر زمان که مایل بودید با فشار دادن یک دکمه تصویر بیرون محوطه هر کدام از درب‌ها را مشاهده کنید.

جمع بندی و گارانتی محصولات تابا

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از مطالبی که در بالا به آن ذکر شد داشته باشیم این است که آیفون 1035 تابا نسبت به قابلیت هایی که پشتیبانی میکند و قیمتی که شرکت تابا برای آن تایین کرده است بسیار قابل قبول و مقرون به صرفه است. اگر به دنبال یک در باز کن تصویری هستید که بتواند نیازهای اساسی که می توان از یک آیفون تصویری انتظار داشت را برآورده سازد و هم از لحاظ قیمتی مناسب باشد ما آیفون تصویری تابا مدل 1035 را به شما پیشنهاد می کنیم.

شرکت تابا الکترونیک تمام محصولات خود را 3 سال ضمانت کرده و ازاین بابت خیال مشتریان آیفون تصویری را راحت کرده است و همچنین به دلیل داشتن نمایندگی های مختلف در سرتاسر کشور ایران امکان خدمت رسانی برای مشتریان را به بهترین نحوه ممکن فراهم ساخته است.

آیفون تصویری تابا مدل 1035 با رقبا

بدون شک شرکت های مثل سیماران و الکتروپیک می توانند رقبای سرسختی برای شرکت تابا الکترونیک باشند. آیفون تصویری 1096 الکتروپیک یکی از مدل هایی است که میتواند رقابت بسیار جدی با آیفون 1035 تابا را داشته باشد. از محصولات شرکت سیماران هم میتوانیم به  آیفون تصویری HS-43TKM100 اشاره کرد که علاوه بر قابلیت هایی که 1035 تابا دارد قابلیت ارتباط با نگهبانی را نیز دارد که به وسیله این قابلیت هر فرد می تواند از داخل واحد خودش به صورت کاملا محرمانه با نگهبانی صحبت کند. اگر هنوز هم نیاز دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با این آیفون تصویری کسب کنید، بهتر است با کارشناسان فروشگاه اینترنتی آریا ایمن صحبت کنید تا آنها شما را برای خرید هرچه بهتر یک آیفون تصویری راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (12)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 12 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/23

زیر 1 میلیون تومان حافظه دار تو برند های دیگه فکر نکنم گیرت بیاد و من هم به خاطر همین تابا گرفتم، قیمت انصافا به صرفه هست

3.5
1399/11/01

با سلام من دیروز یکی از این مدل خریدم ال سی دی بزرگتر از قبلیه درسته ؟ صفحه نمایش بزرگتر 4/3 اینچیه

5.0
1399/10/11

صفحه نمایشش کوچیکه ولی تصویری که نشون میده بد نیست

5.0
1399/10/11

یکی از بهترین خصوصیاتش داشتن تقویم هستش

5.0
1399/07/22

ما آیفون تصویری قبلیمون مدت زیادی بود مشکل داشت 3 ماهی است با این مدل عوضش کردم آیفون خوبیه صدا و تصویر ش خوبه، فعلا که باهاش مشکل پیدا نکردم

محصولات مرتبط