×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1090M

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
2,250,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد.
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M

شرکت تابا یکی از بهترین کمپانی های تولید آیفون های صوتی و تصویری ایرانی می باشد که همیشه محصولاتی باب سلیقه همه مشتریان خود به بازار عرضه کرده است. این شرکت از سال 1362 فعالیت خود را با هدف تولید بهترین ها آغاز نموده است. آیفون تصویری تابا مدل 1090 یکی از محصولات این شرکت می باشد که توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

ویژگی های منحصر به فرد تولیدات شرکت تابا الکترونیک علاوه بر زیبایی، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات می باشد که آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M هم از این قاعده مستثنی نیست. شرکت تابا سبک و طراحی خاص خود را دارد و از نظر ظاهری همیشه از رقبای خود متمایز بوده است. از نظر ابعاد مطمعنا می توانید آیفون تصویری مورد نظر خود را بین تولیدات این شرکت پیدا کنید.

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M یکی از بهترین تولیدات شرکت تابا الکترونیک می باشد که از نظر ظاهری دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و این محصول را به نسبت دیگر تولیدات این شرکت متمایز می کند این آیفون تصویری به دیگر محصولاتی که در این رده قیمتی و کیفیتی هستند، به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در ادامه در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به بررسی اجمالی آیفون تصویری تابا 1090 می پردازیم.

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090Mشامل این موارد می باشد :

مانیتور تصویری 4 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری TVD-1090M

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M دارای مانیتور 4 اینچ رنگی می باشد. نوع طراحی این محصول به گونه ای است که هیچ شباهتی به دیگر محصولات این شرکت و یا شرکت های دیگر ندارد. می توان گفت که این مدل از مجموعه آیفون تصویری تابا دارای طراحی کاملا منحصر به فرد خودش است. این مانیتور با عرض 20.5cm ، ارتفاع 20cm و همچنین ضخامت 6cm که دارد ظاهری تقریبا مربع شکل را به خود اختصاص داده لازم به ذکر است که این محصول ضخامت بیشتری به نسبت دیگر تولیدات شرکت تابا الکترونیک دارد و بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده است.

آیفون تصویری تابا 1090M

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود و این می تواند یک نکته مثبت در مورد این محصول باشد. در سمت راست این محصول صفحه نمایش 4 اینچی قرار گرفته که فضای مناسبی را به خود اختصاص داده، دور این صفحه نمایش با یک قاب سیاه رنگ بسیار زیبا پوشیده شده و بر زیبایی این محصول افزوده. در زیر این صفحه نمایش نام محصول به زیبایی به چشم میخورد و کمی پایین تر از آن سه دکمه غیر لمسی تعبیه شده است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و هرکدام کاربرد خاصی دارند که باعث استفاده آسان و راحت کاربران از این محصول استفاده کنند.

در پایین این مانیتور یک چراغ کوچک قرار گرفته که در جریان بودن برق را نشان میدهد و خاموش بودن آن نشان دهنده نبودن برق در دستگاه می باشد. در سمت دیگر مانیتور گوشی و یا هندست این محصول قرار گرفته است، کار این قسمت رفت و برگشت دادن صدای بیرون به داخل است. گوشی این آیفون تصویری ایرانی به صورت مکانیکی و توسط یک شاسی کوچک انجام می شود.

در لبه سمت راستی آیفون تابا 1090 یک شیار برای قرار گرفتن کارت حافظه میکرو SD کلاس 10 تعبیه شده است که شما میتوانید با استفاده از این کارت ظرفیت ذخیره سازی عکس را در این محصول بالا ببرید و مانیتور خود را به قابلیت فیلمبرداری مجهز کنید، همچنین در این لبه محصول چهار دکمه کوچک نیز قرار گرفته است. در لبه سمت چپی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M یک کلید قرار دارد، کار این کلید قطع و وصل کردن جریان ورود برق می باشد یا به طور واضح تر برای خاموش و روشن کردن دستگاه می باشد که در مواقع ضروری به راحتی میتوانید با این کلید دستگاه خود را خاموش کنید.

مشخصات فنی TVD-1090M

این که یک محصول تمامی قابلیت های ممکن را داشته باشد لزوماً باعث برتری آن نمی شود. مهمترین نکته در انتخاب این است که نیاز های شما را پاسخگو باشد. بهتر است در هنگام خرید آیفون تصویری تابا به مشخصات فنی که به شما داده می شود توجه فراوانی داشته باشید زیرا که این خصوصیات بین تمامی محصولات و برند ها با یکدیگر متفاوت هستند و تنها ظاهر این محصولات نباید مورد بررسی قرار بگیرد.

خرید آیفون تابا مدل 1090

به طور خلاصه قابلیت هایی که آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M را به دیگران برتری می دهد، داشتن صفحه نمایش 4 اینچ رنگی، داشتن حافظه داخلی جهت ذخیره تصاویر، پشتیبانی از حافظه خارجی، برخورداری از رابط کاربری آسان، دارا بودن قابلیت اینترکام و همچنین برخورداری از سیستم ارتباط موازی با دیگر مانیتور های داخل یک واحد می باشند. میتوان گفت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090Mیک مانیتور با کیفیت و با کارایی بالا است که از نظر ظاهری هم هیچ کم و کاستی ندارد.

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M می پردازیم :

صفحه نمایش TVD-1090M

آیفون تصویری تابا 1090 دارای صفحه نمایش 4 اینچ رنگی می باشد که با استفاده از تکنولوژی TFT ساخته شده است، این تکنولوژی باعث کاهش مصرف برق و همچنین باعث بالا رفتن کیفیت تصویر خروجی می باشد. صفحه نمایش این محصول باعث نزدیکتر شدن پیکسل های تشکیل دهنده تصویر به یکدیگر شده اند که این مساله به بالاتر رفتن کیفیت تصویر این محصول کمک میکند.

مانیتور تابا 1090

از دیگر خصوصیاتی که این مانیتور به آن مجهز شده است سیستم پال می باشد. سیستم پال، نوعی سیستم رمزگذاری رنگی برای صفحه نمایش های آنالوگ است.

امروزه بیشتر کشور های جهان برای سامانه های فرستنده صفحه نمایش های خود از این سیستم استفاده میکنند. تنظیمات این دستگاه توسط دکمه های زیبایی که در زیر این صفحه نمایش قرار گرفته اند انجام میشود. شما در صورت نیاز به راحتی میتوانید به تنظیمات این محصول دسترسی داشته باشید. این مانیتور از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است.

رابط کاربری و کلید ها TVD-1090M

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M دارای رابط کاربری بسیار آسانی است در نگاه اول به این دستگاه میتوانید سه دکمه در پایین مانیتور ببینید. کاربرد این دکمه ها به این شرح است، در سمت راست دکمه on قرار گرفته است که برای روشن کردن صفحه مانیتور به کار میرود، دکمه میانی که open نام دارد برای باز کردن در می باشد و دکمه سمت چپ که همان off می باشد نیز برای خاموش کردن صفحه نمایش کاربرد دارد. این دکمه ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. در کناره ی سمت راست این محصول چهار دکمه دایره شکل و کوچک قرار گرفته است. این چهار دکمه برای ایجاد تغییرات در تنظیمات آیفون تصویری شما کاربرد دارند.

فروش آیفون 1090 تابا

اولین دکمه از بالا که با شکل چهار مربع مشخص شده است مربوط به منو و گزینه SELECT می باشد. در زمانی که سیستم شما روشن باشد با فشار دادن این دکمه به راحتی به منوی اصلی دستگاه خود دسترسی پیدا می کنید. دکمه بعدی که در زیر این دکمه قرار دارد و با فلش رو به بالا نمایش داده شده است، دکمه UP و یا REVIEW نام دارد. این دکمه برای بالا بردن نشانه روی صفحه آیتم ها و تایید کاربرد دارد. دکمه بعدی که با فلشی به سمت پایین مشخص شده، دکمه ی DOWN می باشد. همان گونه که از نامش مشخص است برای پایین آوردن نشانه کاربرد دارد، کاربرد دیگر این دکمه ضبط فیلم و یا گرفتن عکس به صورت غیر اتوماتیک است و آخرین دکمه که با فلش خمیده مشخص شده دکمه BACK می باشد. کار این دکمه این است که میتواند شما را به صفحات قبلی باز گرداند و همچنین برای خارج شدن از صفحه تنظیمات هم استفاده می شود.

کیفیت مانیتور 1090 تابا

به طور کلی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M یکی از مدل هایی است که شما به راحتی می توانید به منوی تنظیمات آن دسترسی داشته باشید و آنها را باب سلیقه خود تغییر بدهید. بعد از روشن کردن دستگاه و وارد شدن به قسمت تنظیمات هشت آیتم در مقابل خود مشاهده می کنید که به ترتیب شامل تنظیمات، تاریخ و زمان، حذف تمامی عکس و فیلم ها، کپی کردن عکس و فیلم ها در کارت حافظه، ضبط اتوماتیک، ریست کردن دستگاه، تنظیم زنگ و کارت حافظه می باشد.

حافظه آیفون تصویری تابا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M دارای حافظه داخلی می باشد. حجم ذخیره عکس در این آیفون تصویری 200 عکس بوده که کاملا کافی است. همچنین شرکت تابا الکترونیک قابلیت اضافه کردن کارت حافظه میکرو SD کلاس 10 را نیز به این مانیتور افزوده که به راحتی میتواند این مقدار را به 1024 عکس افزایش دهد نکته قابل توجه در اضافه کردن حافظه خارجی به دستگاه این است که علاوه بر عکس میتوانید 256 فیلم 15 ثانیه ای را هم در دستگاه خود ذخیره کنید.

ویژگی مثبت دیگری که اضافه کردن کارت خافظه به دستگاه دارد این است که از این طریق می توانید تمامی عکس های گرفته شده توسط آیفون تصویری خود را وارد حافظه خارجی کرده و سپس از این طریق آن را به کامپیوتر خود انتقال دهید و حافظه آیفون تصویری و همچنین کارت میکرو SD خود را خالی کنید تا فضای کافی برای عکس و فیلم های جدید داشته باشید. امروزه این قابلیت مورد توجه همه مشتریان قرار گرفته است. ناگفته نماند داشتن این قابلیت تاثیر مستقیم روی قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1090 گذاشته است.

قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M

قابلیت ارتباط داخلی به این گونه عمل میکند که آیفون تصویری شما مانند یک گوشی صوتی عمل کرده و بدون نیاز به تلفن میتوانید با دیگرواحد ها و یا واحد نگهبانی تماس بگیرید. اما این محصول فاقد این قابلیت بوده و از سیستم ارتباط داخلی پشتیبانی نمیکند. اگر به دنبال محصولی میگردید که بتواند به طور همزمان از دو پنل پشتیبانی کند باید بگوییم که آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M یک گزینه ی بسیار مناسب است. این قابلیت می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند علاوه بر آن شما می توانید به جای دو پنل هوشمند، یک پنل و یک دوربین مداربسته را به سیستم خود وصل کنید و تصاویر پنل و دوربین مداربسته خود را فقط توسط همین مانیتور کنترل کنید و در صورت نیاز عکس و فیلم ها را در حافظه آیفون تصویری خود ذخیره کنید.

نکته قابل توجه دیگری که در مورد آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M باید متذکر شد این است که برای وصل شدن به دو پنل و یا دوربین به هیچ سوئیچر و یا قطعه دیگری نیاز ندارد زیرا در این محصول سیستم سوئیچر داخلی تعبیه شده که به راحتی میتواند بین پنل ها و یا دوربین ها سوئیچ شود. از دیگر قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M میتوان به این اشاره کرد که این مانیتور میتواند به سه مانیتور داخل واحد متصل شود. به این سیستم مانیتور موازی گفته می‌شود. این عمل به گونه ای انجام می شود که شما بدون هیچ افت کیفیتی و با وضوح بالا می توانید تصاویر را ببینید آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M یک محصول کامل است که به راحتی می تواند نیاز های شما را پاسخ گو باشد.

جمع بندی و گارانتی تابا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M ساخت شرکت تابا الکترونیک است. این محصول علاوه بر ظاهر خاص و زیبایی که دارد دارای حافظه داخلی، قابلیت پشتیبانی از از سیستم مانیتور موازی، دارا بودن ارتباط داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD کلاس 10 و... میتواند گزینه ی مناسبی برای انواع منازل مسکونی و یا مراکز اداری باشد.

ضمانت آیفون تصویری تابا 1090

شرکت تابا الکترونیک یکی از متعهد ترین شرکت های ایرانی است. محصولات این شرکت از بهترین متریال روز دنیا ساخته شده اند و شما با خیالی آسوده می توانید از محصولات این برند استفاده کنید. از این رو شرکت تابا تمامی محصولات خود را سه سال گارانتی کرده که این مدت خود به تنهایی گویای کیفیت بالای تمامی این محصولات است. زمان گارانتی محصولات این شرکت از تاریخ فروش آن محاسبه می شود. در هنگام خرید این محصولات به کارت گارانتی هولوگرام دار که پشت جعبه محصول قرار دارد دقت داشته باشید. بهتر است نصب این محصولات را به افراد متخصص واگذار کنید و برای نصب آن از کابل 0.06 فویل دار استفاده کنید.

آیفون تصویری تابا TVD-1090M و رقبا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M ساخت شرکت تابا الکترونیک با صفحه نمایش 4 اینچ رنگی و با قابلیت برقراری ارتباط داخلی و همچنین ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD کلاس 10 و پشتیبانی از سیستم مانیتور موازی گزینه بسیا مناسبی است علاوه بر تمامی این قابلیت ها دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

یکی از بهترین گزینه ها برای مقایسه رقابت با این محصول  آیفون تصویری الکتروپیک MTV-592 می باشد. این محصول هم دارای صفحه نمایش 4 اینچ رنگی می باشد و از قابلیت حافظه داخلی نیز برخوردار است اما فاقد برقراری ارتباط داخلی با دیگر واحد ها می باشد. از دیگر رقبای این محصولات میتوان به آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TK-M100 اشاره کرد، این مانیتور علاوه بر داشتن حافظه داخلی قابلیت برقراری ارتباط با دیگر واحد ها را نیز دارد. لازم به ذکر است که قیمت این محصول به نسبت دو محصول دیگر کمی بالاتر است.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090 با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (16)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 16 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/08/08

با درود و عرض ادب اگه امکان داره لوازم و تجهیزاتی که همراه با خرید آیفون تصویری تحویل می‌گردد را اعلام و درصورت نیاز به لوازم جنبی بیشتر آنرا نیز به بنده اطلاع داده تا قیمت آنها را پرسیده و کل مبلغی که برای خرید و نصب و راه اندازی نیاز هست برآورد و درصورت تامین آنها اقدام بخرید نماییم
با سپاس و تشکر
اسدالهی . فریبرز

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، برای چند واحد قصد تهیه آیفون تصویری رو دارید؟

3.5
1400/09/14

نسبت به قیمتی که داره بد نیست چون تو کم تر برندی میشه یه مدل حافظه دار با این قیمت پیدا کرد

5.0
1400/04/29

واقعا اینکه قابلیت اتصال به دوتا پنل و داره برام به شذت کاربردی بود

5.0
1400/04/29

تابا ی برند قدیمیه و ثابت شده اس.

5.0
1400/01/16

محصولات تابا رو کلا پیشنهاد میکنم ولی عیب بزرگ تابا اینه که هیچ وقت موجودیش کامل نیست

محصولات مرتبط