×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی تابا TVD-1070PRO

بدنه سفید یا مشکی (بستگی به موجودی)

2 عدد مانیتور: TVD-1070 تابا - 7 اینچی
پنل: 2 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
9,870,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰

ساختمان‌های دو واحدی برای بازکردن درب برای مهمان و مراجعه کننده نیاز به ابزاری مناسب دارند. امروزه که آیفون‌های تصویری جای آیفون‌های صوتی و زنگ‌های قدیمی را گرفته‌اند، در شرکت‌های گوناگونی تولید می‌شوند. یکی از شرکت‌های با سابقه شرکت تابا است که آیفون تصویری را به صورت پک دو طبقه به فروش می‌رساند. پکیج 2 واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰ یکی از پک‌های بی‌نظیری است که توسط این شرکت وارد بازار شده است؛ زیرا به دلیل کیفیت بالا قطعات مورد استفاده در ساخت این محصولات، با انتخاب این پک هیچ نیازی به خرید هیچ قطعه و جزئیات دیگری وجود ندارد.

ویژگی‌های پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰

یکی از ویژگی‌های خوبی که پس از خرید این محصول نصیب شما می‌شود، صرفه اقتصادی آن است. تصور کنید اگر بخواهید برای هر واحد یک آیفون جداگانه خریداری کنید، هم از نظر نصب دشواری‌های خاصی دارد و هم دو عدد پنل خارج از ساختمان قرار می‌گیرند که جلوه مناسبی ندارد. این پکیج می‌تواند کمک زیادی به صاحب خانه داشته باشد تا به راحتی با استفاده از یک پنل و دو دربازکن که در واحدهای جدا نصب می‌شوند، نیاز خود را برطرف سازد. شرکت تابا در تولید آیفون تصویری مدل ۱۰۷۰ از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند. این آیفون تصویری تابا ،قابلیت ضبط صدا و تصویر و ویدئوهای کوتاه را دارد. نمایشگر آن بسیار با کیفیت و کیفیت صدا بلندگو آن نیز بالا است. دوربینی که درون پنل وجود دارد پوشش خوبی را از فضا اطراف ایجاد می‌کند و در مانیتور رنگی و ال‌سی‌دی می‌توانید تصاویر را با رزولوشن بالا تماشا کنید. صفحه نمایش این آیفون هفت اینچ است که جزو صفحات بزرگ به شمار می‌رود. صفحه نمایش آن لمسی و از سرعت بالایی برخوردار است. این آیفون قابلیت تغییر ملودی دارد و می‌توانید یکی از ملودی‌های آن را با توجه به سلیقه خود برای این آیفون انتخاب کنید. همچنین صدا این آیفون قابل تنظیم است و می‌توانید برای راحتی بهتر صدا را افزایش دهید.

چرا برند تابا را انتخاب کنیم؟

برند تابا یکی از بهترین برندهای داخلی است. اگر کمی با لوازم برقی آشنایی داشته باشید می‌دانید نام و نشان تابا بر سر زبان تمامی برق‌کاران و نصابان تجهیزات ساختمانی است. این شرکت سابقه‌ای طولانی مدتی در کشور دارد و با استفاده از کادر با تجربه و کاردان، انواع تولیدات خود را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت دقت و ظرافت زیادی در کار به خرج می‌دهد و علاوه بر باطن کالاها، به ظاهر آنها هم توجه زیادی دارد. این شرکت برای سلیقه‌های مختلف آیفون‌های گوناگونی را طراحی ‌ و تولید می‌کند و نقش زیادی در برطرف کردن نیاز مردم دارد. این آیفون دو طبقه که توسط شرکت تابا تولید می‌شود، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

خرید و قیمت آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰

شرکت تابا قطعاتی را در هنگام تولید محصولات مورد استفاده قرار می‌دهد که آنها را به طور مستقیم خریداری می‌کند؛ بنابراین می‌تواند محصولات خود را با قیمت بهتری به فروش برساند. هرچند نوسانات زیادی در بازار وجود دارد، اما شرکت تابا سعی می‌کند تا فضایی را به وجود آورد که تا حد امکان با قیمت‌های ثابت محصولات خود را عرضه کند. این شرکت یکی از شرکت‌هایی است که تولیدات وسیعی دارد و به همین دلیل از نظر قیمت برای مشتریان کاملا مقرون به صرفه است. خرید محصولات این شرکت به راحتی انجام می‌شود و پکیج دو طبقه آیفون مدل ۱۰۷۰ در بازار به فراوانی یافت می‌شود. قیمت دربازکن تصویری تابا نسبت به کالاهای مشابه بسیار مناسب است. این دربازکن با جزئیات زیاد و دقت بالایی طراحی و تولید می‌شود و نسبت به کیفیت بسیار بالایی که دارد، قیمت آن کاملا مناسب است. می‌توانید خرید این مدل آیفون را به صورت غیرحضوری و بدون هدر دادن وقت خود از طریق وب‌سایت‌های معتبر انجام دهید.

سخن پایانی

سایت آریا ایمن برای راحتی شما مشتریان عزیز فضایی را به وجود آورده است تا بتوانید پکیج 2 واحدی تابا مدل ۱۰۷۰ را با سرعت بسیار بالایی خریداری کنید. این پکیج توسط این شرکت به صورت آنلاین به فروش می‌رسد و تمامی جزئیات و حتی عکس محصول را می‌توانید درون وب‌سایت این شرکت مشاهده کنید. برای خرید این محصول حتما توجه داشته باشید که نام و نشان دقیق برند تابا روی محصول قید شده باشد و کالا مشابه را خریداری نکنید.

>

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط