×
دسته بندی: آیفون تصویری

تگ جاسوئیچی دربازکن تابا

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
جنس بدنه: پلاستیک ABS
ضمانت: ندارد
مناسب پنل: سهند کارتی و کدینگ تابا
تکنولوژی مورد استفاده:  NFC
ادامه مطلب
37,000 تومان
توضیحات

تگ رنگی دربازکن تابا

تگ رنگی دربازکن تابا را می‌توان یک شیوه مدرن برای زندگی مرفه این زمان در نظر گرفت؛ چرا که شما می‌توانید با استفاده از کارت نسبت به باز کردن درب منزل و یا محل کار خود اقدام نمایید. دیگر دوران استفاده از کلید به سر رسیده است.

فناوری NFCچیست؟

تگ رنگی درباز کن با برند تابا با استفاده از تکنولوژی NFC کارایی خود را به نمایش می‌گذارد. بهتر است بدانید که اساس کار این فناوری ارسال اطلاعات از امواج رادیویی است. این فناوری با کمترین میزان مصرف انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این خود یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها به شمار می‌آید. هم‌چنین باید بدانید که این فناوری بیشتری سرعت را برای انتقال اطلاعات به خود اختصاص داده است. به یاد داشته باشید که این فناوری به راحتی حک نخواهد شد و شما بدین ترتیب می‌توانید امنیت بالایی را در نظر بگیرید.

مزایای تگ رنگی دربازکن تابا

تگ رنگی پنل آیفون تصویری تابا مزایای خاصی را به خود اختصاص داده است. به راحتی می‌توان اولین مزیت استفاده از تگ رنگی دربازکن می‌تواند سرعت بالایی باشد که برای ورود و خروج می‌توانید تجربه کنید. متاسفانه مغری قفل درب با استفاده از کلید دچار استهلاک می‌شود که کارایی تگ به استهلاک بسیار کمتر مغزی قفلی کمک می‌کند. خرابی مغزی قفل یکی از پرهزینه‌ترین خرابی‌ها به شمار می‌آید.

خرید تگ رنگی پنل آیفون تصویری تابا

برای خرید تگ رنگی دربازکن تابا می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید. این سایت با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات را با قیمتی ایده آل به فروش می‌رساند. بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت که امروزه خرید آنلاین نسبت به مزایایی که با خرید سنتی دارد، یک روش معقولانه محسوب می‌شود و تنها کافیست قبل از خرید با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

سخن پایانی

شما کاربران عزیز از طریق سایت آریا ایمن هم اکنون می‌توانید نسبت به سفارش و خرید این محصول اقدام نمایید. ما در مورد مزایا و همچنین تکنولوژی به کار رفته در این محصول با شما صحبت کرده‌ایم که یک خرید آگاهانه را تجربه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TAT102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
تگ یا جا سوئیچی
تکنولوژی
NFC
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/07/14

بنظرم دیگه تمام در ها باید با تگ باز بشه چون امنیتش بشتره

محصولات مرتبط