×
دسته بندی: آیفون تصویری

کارت دربازکن تابا

جنس بدنه: پلاستیک ABS
ضمانت: ندارد
مناسب پنل: سهند کارتی و کدینگ تابا
تکنولوژی مورد استفاده: NFC
ادامه مطلب
37,000 تومان
توضیحات

کارت دربازکن تابا

بسیاری از افراد نسبت به کارت دربازکن تابا یا آیفون‌های کارتخوان تابا آشنایی ندارند، زیرا این محصول تولید جدید شرکت تابا است و به تازگی وارد بازار شده است. کارتخوان دربازکن تابا برای بازکردن درب منزل از طریق پنل دربازکن کارتی تابا مورد استفاده قرار می‌گیرد، شما می‌توانید از سایت آریا ایمن جهت خرید این محصول بهره ببرید  با استفاده از این کارت شما نیاز به کلید ندارید و به راحتی می‌توانید وارد منزل خود شوید.

کارتخوان تابا

اگر شما نیز از استفاده از کلید برای بازکردن درب منزل خسته شده‌اید یا به دنبال یک روش مطمئن برای ورود به منزل خود با امنیت بالا هستید، ما به شما استفاده از کارتخوان یا دربازکن کارتی آیفون تصویری   را پیشنهاد می کنیم شما  می‌توانیدبرای خرید کارتخوان تابا سری به فروشگاه اینترنتی بزنید . قابل ذکر است که کارت دربازکن تابا قابلیت استفاده برای تمامی آیفون‌های تصویری کارتخوان تابا را ندارد و در هر کارت اطلاعات دستگاه مخصوصی قرارداده است که می‌تواند تنها با آن دستگاه ارتباط برقرارکند.

امنیت کارت دربازکن تابا

همانطور که متوجه شدید استفاده از کارت دربازکن تابا یکی از تکنولوژی‌های جدید است و امنیت آن بسیار بالا می‌باشد؛ زیرا امواج موجود در سیستم‌های درب بازکن تحت پوشش یک شبکه اصلی قرار دارد و شما حتی درصورت گم کردن کارت پنل دربازکن تابا به راحتی می‌توانید با دسترسی به شبکه اطلاعات موجود در کارت خود حذف کنید تا هیچکس توانایی استفاده از کارت برای ورود به خانه را نداشته باشد. میزان اندازه این کارت 4 اینچ است و از هر دو طرف قابلیت بازکردن درب منزل را دارد، شما می‌توانید این کارت را به راحتی در پشت موبایل، کیف پول یا حتی دسته کلید خود قراردهید تا مورد سرقت قرار نگیرد. همچنین کارت  دربازکن تابا باید در فاصله خیلی نزدیک از پنل آیفون تصویری قرار گیرد تا توانایی بازکردن در را داشته باشد.

سخن پایانی

برای خرید دربازکن کارتی تابا می‌توانید از سایت آریا ایمن بهره ببرید. سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین سایت‌های فروشنده کارت دربازکن تابا در ایران است.

شما می توانید با قیمت مناسب این محصول را از شرکت آریا ایمن خریداری کنید .قابل ذکر هست که این سایت تا زمان اتصال کارت دربازکن تابا همراه شما خواهد بود و شما در صورت هرگونه مشکل در خرید یا اتصال کارت تابا می‌توانید از مشاور‌های سایت آریا ایمن کمک بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TAT101

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
کارت
تکنولوژی
NFC
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط