×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی تابا TVD5-43

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
3 عدد مانیتور: TVD5-43 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 3 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
8,390,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5

آیا قصد خرید یک آیفون سه واحدی با صفحه نمایش 4.3 اینچ دارید اما نمی‌دانید از کدام برند خرید کنید یا کیفیت کدام برند مناسب است؟ ما به شما خرید پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5 از محصولات شرکت تابا در سایت آریا ایمن را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین برای خرید آیفون تصویری  باضمانت اورجینال  و قیمت مناسب و تنوع محصولات از  دیدن این سایت غافل نشوید

آیفون تصویری تابا پکیج 1 واحدی

معرفی پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5

آیفون تصویری تابا مدل 43-5 دارای سیستم پال به همراه صفحه نمایش 4.3 اینچی به همراه تکنولوژی TFT-LCD است که می‌تواند بهتر از هر مانیتور آیفون تصویری دیگر در بازار تصویر مورد نظر را به نمایش بگذارد. همچنین دوربین پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5 توانایی چرخش 360 درجه دارد و شما می‌توانید تصویر اطراف خانه را نیز به راحتی مشاهده کنید و به کنترل امنیت منزل خود بپردازید. زمان قطع شدن اتوماتیک تصویر نمایشگر این پکیج سه واحدی بین 1 دقیقه تا 1 دقیقه و 30 ثانیه تعیین شده است. البته درصورتی که شما تمایل به روشن کردن تصویر آیفون داشته باشید می‌توانید از یکی از دکمه‌های آیفون تصویری برای روشن کردن ایفون و نمایش بیرون از خانه استفاده کنید.

مشخصات فنی پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5

1 ــ قابلیت اتصال دربازکن تصویری : معمولا آیفون‌های تصویری توانایی اتصال به گوشی همراه یا مانیتور موازی را ندارند و درصورت اتصال نیز نهایتا به یک گوشی همراه متصل خواهند شد، اما ست کامل سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5 می‌تواند به 3 مانیتور موازی و دو گوشی همراه به صورت همزمان متصل شود. شما با استفاده از مانیتورهای موازی می‌توانید به بازکردن درب مشاهده تصویر بیرون از خانه بپردازید، همچنین با استفاده از اتصال گوشی حذف عکس‌های دریافت شده، تنظیم میزان صدای آیفون، تنظیم مدت نمایش تصویر آیفون، تنظیم صدای زنگ و... امکان پذیر است. 2 ــ نمایش صفحه مانیتور : صفحه مانیتور پکیج سه واحدی 5-43 قابلیت نمایش 480 RGB را دارد، همانطور که می‌دانید این میزان کیفیت نمایش دارای رزولویشن بسیار قوی است و معمولا از آن برای نمایش فیلم در LCD استفاده می‌شود. 3 ــ تنظیمات بسیار قوی : پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 5-43 برخلاف پکیج‌های دیگر دارای تنظیمات بسیار قوی است که با توجه به اختیارات صاحب خانه تعیین می‌شود. از این تنظیمات می‌توانیم به وضعیت نمایش تصویر روی مانیتور، تنظیم صدای آیفون تصویری، تنظیم زنگ آیفون و... اشاره داشته باشیم. 4 ــ درجه حرارت کارکرد : تمامی دستگاه‌های الکترونیک در درجه حرارت مشخصی می‌توانند کارکرد داشته باشند، پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5 نیز در درجه حرارت کمتر از 10- و بیشتر از 55+ توانایی کارکرد ندارد. 5 ــ فاصله بین مانیتور و درب منزل : با توجه به اینکه پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 5-43 تنها برای سه واحد تنظیم و ساخته شده است، حداکثر فاصله مورد نیاز 100 متر است و این فاصله با استفاده از سیم عملکرد خود را انجام می‌دهد، شما برای فاصله بیشتر از 100 متر نمی‌توانید از پکیج آیفون تصویری تابا مدل 5-43 استفاده کنید.

سخن پایانی

در صورتی که با توجه به مشخصات فنی پک سه واحدی دربازکن تابا مدل 43-5 قصد خرید آیفون تصویری را دارید، ما سایت آریا ایمن را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه بصورت حضوری ،تلفنی و آنلاین در خدمت شما عزیزان است دراین سایت شمامی توانیدبهترین قیمت آیفون تصویری تابا را مشاهده کنیدو مشاوره رایگان دریافت کنید. این فروشگاه اینترنتی از معتبرترین فروشنده‌های پک سه واحدی تابا مدل 43-5 در ایران است با خرید از محصولات این سایت نظیر دوربین مداربسته، روشنایی ،جک برقی پارکینگ و....از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.همچنین این فروشگاه برای ارسال محصولات خود از پرداخت ایمن و ضمانت کالای اورجینال برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/03/31

میشه قفلش رو حذف کرد از توی پکش؟

محصولات مرتبط