×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی تابا TVD5-43

4 عدد مانیتور: TVD5-43 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 4 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
9,850,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5

آیا تا به حال پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5 را خریداری کرده‌اید؟ این آیفون تولید شرکت تابا که یک برند ایرانی است، بوده و در سال 2022 با توجه به استانداردهای جهانی و با کمترین قیمت تولید می‌شود. شما می‌توانید برای خرید آن ازسایت آریا ایمن کمک بگیرید. قابل ذکر است که آیفون تصویری تابامدل43-5 دارای مشخصات منحصربه فرد خود می‌باشد که در ادامه به توضیحاتی درباره آنها می‌پردازیم.

آیفون تصویری تابا پکیج 1 واحدی

معرفی پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5

پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل43-5 تولید شرکت تابا یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید آیفون تصویری کمک بگیرید. قابل ذکر است که که تا به امروز حدود 40 سال رضایت مشتری‌های خود را دریافت کرده است و به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر فروشنده پک چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 5-43 در ایران و صادرکننده آن به خارج از ایران شناخته می‌شود. این محصول از بهترین تولیدات این شرکت با صفحه مانیتور 4.3 اینچی به همراه گوشی و بند گوشی است که شما می‌توانید آن را روی دیوار به راحتی نصب کنید. میزان وضوح صفحه نمایش این پکیج بسیار قوی است و شما می‌توانید با استفاده از نمایشگر ان به راحتی اطراف منزل خود را مشاهده کنید. مشخصات ظاهری پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 43-5 پکیج چهار واحدی تابا مدل 5-43 دارای کانکتور 5 پین 2 عدد به همراه سیم برق پیچ روپلاک و وارنیش است که باعث برتر بودن ساختار این آیفون نسبت به دیگر آیفون‎ها می‌شود. از لحاظ ظاهری نیز پک چهار طبقه دربازکن تابا مدل 43-5 به صورت مستطیل شکل طراحی شده‌ است که گوشی آیفون تصویری تابا در سمت چپ این محصول قرار دارد و در سمت راست خود یک انحنا قرار داده است تا شما به راحتی دست خود روی آن قراردهید. همچنین این آیفون دارای 5 دکمه است که برای تنظیمات این آیفون و انجام عملکردهای آن به همراه لوگوهای خاص قرارداده شده‌اند، برای مثال شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ها به بازکردن در، روشن کردن آیفون، تنظیم صدای آیفون و... بپردازید.

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا مدل 43-5

از مشخصات فنی آیفون تصویری تابا مدل 43-5 آمی‌توانیم به صفحه نمایش 4.3 اینچی با تکنولوژی TFT-LCD با تصاویر بسیار قوی همراه با رزولویشن بالا اشاره داشته باشیم. آیفون پس از روشن شدن تا یک دقیقه و سی ثانیه تصویر مخاطب را به شما نمایش می‌دهد و در صورت خاموش شدن برای مشاهده مجدد می‌توانید از دکمه روشن آیفون استفاده کنید. از لحاظ رابط کاربری و کلیدهای محصول، پک چهار طبقه دربازکن تابا مدل43-5 دکمه درب بازکن، حرکت دوربین نمایشگر و نمایش اطراف خانه، روشن کردن آیفون و تنظیمات آیفون به همراه یک رابط کاربری را دارد که شما می‌توانید از طریق آن به تنظیم آیفون تصویری، تنظیم تاریخ و زمان، حذف عکس، کپی کردن عکس‌ها در حافظه گوشی و... بپردازید.

سخن پایانی

برای خریددیگر محصولات الکترونیکی و ساختمانی مانند کلید‌‌وپریز ،لامپ،جک برقی پارکینگ و... باتوضیحات کامل می‌توانید از سایت آریا ایمن با مناسب‌ترین قیمت ممکن بهره ببرید. سایت آریا ایمن برای فروش محصولات شرکت تابا، گارانتی 36 ماهه به همراه ضمانت محصول قرار داده است. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط