×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD5-43

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

Taba TVD-543

1 عدد مانیتور: TVD5-43 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,290,000 تومان
4,190,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد
با ضمانت
توضیحات

نقد و بررسی پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن، آیفون تصویری تابا مدل 43-5 به همراه ملزومات آن را در قالب پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43 ، ارائه می کند. این پکیج شامل پنل ثمین تابا، قفل زنجیری تابا، ترانس 8401 تابا و نیز قاب باران گیر می باشد. در ادامه به بررسی اقلام موجود در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا می پردازیم:

آیفون تصویری تابا پکیج 1 واحدی

آیفون تصویری تابا مدل 5-43

آیفون تصویری تابا مدل 43-5، از محصولات پرفروش و کاربردی شرکت تابا می باشد که نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است. این محصول که از طراحی زیبا و امکانات کاربردی برخوردار است، بدنه ای از جنس ABS یا آنتی استاتیک ساخته شده است. به لطف فناوری ABS، رنگ پنل در طی زمان تغییری نکرده و کیفیت آن حفظ می شود.

آیفون تصویری تابا مدل 43-5، به صفحه نمایش رنگی با اندازه 3/4 اینچ با رزولوشن 480 در 272 پیکسلی مجهز شده است. علاوه بر این، از فناوری LCD TFT، در طراحی نمایشگر آن استفاده شده است که موجب نمایش تصویری شفاف تر و با وضوح بیشتر می شود. فناوری TFT یا ترانزیستور فیلم نازک، به نمایش جزئیات بیشتر تصویر و کیفیت بالای آن منجر می شود که از مزایای مدل 43-5 آیفون تابا به شمار می آید.

البته باید اشاره کرد نمایشگر آیفون تابا مدل 43-5 غیر لمسی بوده و تنظیمات آن نیز به وسیله کلیدهای فشاری طراحی شده بر روی پنل آن قابل انجام است. از دیگر قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل 43-5 می توان به کاربری آسان و امکان شخصی سازی آن اشاره کرد. همچنین امکان تنظیم نور، روشنایی و نیز رنگ تصویر در آن فراهم شده است.

زمان پایان خودکار نمایش تصویر نیز یک دقیقه و 30 ثانیه طراحی شده است. نمایشگر آیفون تصویری تابا مدل 43-5 قابلیت تنظیم OSD یا On Screen Display را دارد. بنابراین، تنظیمات رنگ و نور صفحه نمایش، بیشتر در دسترس می باشد و به صورت لحظه ای روی نمایشگر برای کاربر نشان داده می شوند. محدوده دمای کاری پنل نیز بین منفی 10 تا مثبت 55 درجه سانتی گراد قرار دارد.

پنل ثمین تابا 1 واحدی

p class="font-text">از جمله ویژگی¬های پنل ثمین تابا 1 واحدی ، می¬توان به روشنایی مطلوب آن برای خوانا بودن نام واحدها اشاره کرد. علاوه بر این، امکان پخش صدای زنگ آیفون، برای فرد مراجعه¬کننده به صورت همزمان وجود دارد. کمترین میزان روشنایی پنل ثمین تابا، 5/0 لوکس بوده و جنس صفحه پنل، به منظور افزایش استحکام در برابر سرما و گرما از آلومینیوم و سرب انتخاب شده است. بنابراین در برابر باران نیز نفوذناپذیر است.

پنل ثمین تابا 1 واحدی ، دارای سیستم هشداردهنده است که به منظور پیشگیری از سرقت طراحی شده است. دوربین پنل ثمین تابا، به صورت رنگی و از برند سونی مدل CMOS3/1 می¬باشد. از مشخصات فنی پنل نیز می¬توان به خروجی 1 ولت peak to peak، امکان تفکیک تصویر به صورت رزولوشن افقی 380 خط تلویزیونی، زاویه دید 75 درجه و نیز چرخش افقی 46 درجه و چرخش عمودی 16 درجه¬ای آن اشاره کرد.

ترانس 8401 تابا

کیفیت ترانس مورد استفاده در پکیج آیفون تصویری بر کیفیت و کارکرد آیفون تاثیر بسزایی دارد. ترانس 8401 تابا، به منظور پیشگیری از جذب گرد و غبار، از جنس پلاستیک مقاوم و ضدالکتریسیته ساخته شده است. باید اشاره کرد محدوده کاری این ترانس، بین 12 تا 22 ولت متناوب، فرکانس 50 هرتز و نیز جریان 2/1 آمپر می باشد.

قفل زنجیری تابا

یکی از اقلام موجود در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43، قفل زنجیری است که به آسان باز شدن درب ساختمان کمک می کند. قفل زنجیری آیفون تابا، در حقیقت وسیله ای است که بدنه الکترواستاتیکی و ضدزنگ دارد و کارکرد آن به این صورت می باشد که از نیروی الکتریکی برای باز کردن قفل زنجیر بهره می گیرد. زبانه قفل به کمک زنجیر کشیده شده و درب باز می شود.

قاب باران گیر

یکی دیگر از اقلام موجود در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43، قاب باران گیر است که بدنه ای فلزی دارد و وظیفه حفاظت از پنل را در برابر باران، نور مستقیم آفتاب و حتی سرقت بر عهده دارد. علاوه بر این، قاب باران گیر آیفون تصویری تابا ، ظاهری زیبا به پنل نیز می بخشد. این قاب به صورت رایگان در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا به کاربران محترم ارائه می شود.

جمع بندی

با توجه به ویژگی های آیفون تصویری تابا مدل 43-5 این محصول کاربردی توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. از امکانات آن می توان به طراحی زیبا، نمایشگر رنگی و با قابلیت تنظیمات OSD، مجهز بودن به فناوری ترانزیستور فیلم نازک و نمایش تصاویر با کیفیت بالا، امکان پشتیبانی از پنل با فاصله 100 متری و... اشاره کرد. علاوه بر این دارا بودن ضمانت نامه 36 ماهه شرکت تابا، از دیگر نکات جذاب این برند برای خرید آیفون تصویری می باشد.

همان طور که اشاره شد، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مفتخر است که با فراهم کردن پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43، به نیاز مشتریان خود و کاربرانی که تصمیم به خرید آیفون تصویری تابا با همه ملزومات دارند، پاسخ داده است. علاوه بر این برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصول و قیمت آن می توانید به سایت فروشگاه آریا ایمن مراجعه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/23

قیمتش که خیلی خوبه اگه کیفیتش هم مثل قیمتش عالی باشه حتما میخرم

محصولات مرتبط