×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD5-70

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
1 عدد مانیتور: TVD5-70 تابا - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری: 545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,100,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد
با ضمانت
توضیحات

پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70

یکی از محصولات پرطرفدار آیفون تصویری شرکت تابا، مدل 70-5 می باشد. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن این محصول را به همراه اقلام مورد نیاز آن به صورت پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 ، ارائه نموده است. این اقلام شامل پنل 1 واحدی ثمین، قفل زنجیری، قاب باران گیر و نیز ترانس 8401 تابا است. در ادامه به معرفی و بررسی کارکرد هر یک از محصولات داخل پکیج می پردازیم.

در ادامه به بررسی اقلام موجود در این پکیج آیفون تصویری تابا می پردازیم:

پکیج 1 واحدی 70-5 تابا

آیفون تصویری تابا مدل70-5

آیفون تصویری تابا مدل 70-5 محصولی اقتصادی بوده و برای افرادی که نیازمند آیفون تصویری با نمایشگری بزرگ و کیفیت تصویر نمایش مطلوب و بدون حافظه داخلی دارند بسیار مناسب می باشد. در حقیقت صفحه نمایش مدل 70-5 آیفون تصویری تابا، با وجود شباهتی که با مدل‌های 1070، 2070 و نیز 3070 دارد اما نسبت به مدل های یاد شده قیمت کمتری دارد.

در طراحی نمایشگر آیفون تصویری تابا مدل 70-5، از یک LCD 7 اینچی استفاده شده است که به فناوری ترانزیستور فیلم نازک یا TFT مجهز گردیده است. به لطف فناوری TFT تصویری شفاف و با جزئیات بیشتر در اختیار کاربر قرار می گیرد. علاوه بر این کیفیت تصویر بالایی به اندازه 480 در 800 رزولوشن ارائه شده است.

با توجه به اینکه نمایشگر آیفون تابا مدل 70-5 از قابلیت تنظیم بر روی تصویر یا OSD، برخوردار است، امکان تنظیم نور، روشنایی و رنگ تصویر به صورت لحظه ای و از طریق المان های گرافیکی نمایش داده شده بر روی تصویر برای کاربر فراهم شده است. بنابراین امکان شخصی سازی برخی تنظیمات وجود دارد.

همچنین زمان پایان نمایش تصویر به صورت خودکار و پیش فرض بر روی زمان 1 دقیقه و 30 ثانیه تنظیم شده است. محدوده دمای کاری آیفون تصویری تابا مدل 70-5، بین منفی 10 تا مثبت 55 درجه سانتی گراد، و بیشترین فاصله بین پنل و نمایشگر آیفون تصویری تابا حدود 100 متر در نظر گرفته شده است.

پنل 1 واحدی ثمین تابا

یکی از ویژگی های پنل 1 واحدی ثمین، وجود روشنایی برای خوانش بهتر نام یا شماره واحدها است. همچنین صدای زنگ همزمان با داخل واحد برای فرد مراجعه کننده نیز پخش می شود. کمترین میزان روشنایی پنل ثمین تابا، به اندازه 5/0 لوکس بوده و صفحه پنل، از جنس آلومینیوم و سرب ساخته شده است. بنابراین علاوه بر استحکام و مقاومت بیشتر در برابر سرما و گرما، در برابر باران نیز نفوذناپذیر است.

پنل ثمین تابا، به یک سیستم هشداردهنده در مقابل سرقت، مجهز شده است. دوربین پنل ثمین تابا، رنگی و از برند سونی مدل CMOS 1/3 انتخاب شده است که قابلیت تفکیک تصویر با رزولوشن افقی 380 خط تلویزیونی، زاویه دید 75 درجه ای و نیز چرخش‌های افقی و عمودی به ترتیب 46 و 16 درجه ای را ارائه می دهد. خروجی ولتاژی آن نیز به صورت 1 ولت peak to peak است.

ترانس 8401 تابا

یکی از اقلام موجود در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 ترانس 8401 تابا می باشد که قابلیت استفاده برای آیفون تصویری و صوتی قدیمی را نیز دارا است. طراحی این ترانس که از پلاستیک با دوام ساخته شده است، به صورت ضدالکتریسیته بوده و مانع جذب گرد و غبار می‌شود. همچنین مشخصات فنی ترانس 8401 تابا، به صورت محدوده ولتاژی بین 12 تا 22 ولت، فرکانس 50 هرتز و جریان 2/1 آمپری است.

قفل زنجیری تابا

قفل زنجیری نیز یکی از محصولات موجود در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 است که به منظور باز شدن سریع و آسان درب ساختمان طراحی شده است. قفل در نظر گرفته شده برای مدل 70-5 آیفون تصویری تابا، از نوع زنجیری است. بدنه آن که از ورقه آهنی 2 میلی متری ساخته می شود، استحکام بالایی دارد به طوری که خللی در عملکرد آن در مقابل تغییرات دما و نیز بارش باران به وجود نمی آید. علاوه بر این بدنه قفل زنجیری تابا، خاصیت ضدزنگ دارد و کارکرد آن به این صورت است که به کمک نیروی الکتریکی و کشیده شدن زنجیر، درب باز می شود.

قاب باران گیر

علاوه بر محصولات یاد شده، یک قاب  باران گیر نیز در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70، قرار داده شده است که به صورت رایگان به مشتریان محترم عرضه می شود. این قاب با بدنه‌ای فلزی خود، از استحکام بالایی برخوردار بوده و در مقابل نفوذ آب باران، تابش مستقیم نور آفتاب و نیز سرقت پنل، بسیار موثر عمل می کند. همچنین ظاهر پنل شما با نصب قاب باران‌گیر، زیباتر می-شود.

رقبای پکیج 1واحدی تابا مدل 70-5 و جمع بندی نهایی

از رقبای این محصول با کیفیت تابا میتوان به پکیج 1 واحدی سیماران مدل HS-72TK و همچنین در برند الکتروپیک پکیج 1واحدی 797 نام برد. با توجه کیفیت تابا و همچنین خدمات پس از فروش گسترده تابا در بین این 3 برند پیشنهاد ما به شما همین مدل 70-5 تابا میباشد.

می توان اشاره کرد بزرگترین نقطه قوت آیفون تصویری تابا مدل 70-5، نمایشگر 7 اینچی و رنگی آن است. بنابراین برای افرادی که به دنبال خرید آیفون تصویری با اندازه نمایشگر بزرگ، رنگی، با کیفیت و نیز اقتصادی هستند، این محصول می تواند ایده‌آل باشد. علاوه بر این شرکت تابا ضمانت نامه 36 ماهه برای محصولات آیفون تصویری خود در نظر گرفته است.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن همه آنچه برای در اختیار داشتن مدل 70-5 آیفون تصویری تابا مورد نیاز می باشد را در قالب پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 به مشتریان و کاربران محترم خود عرضه میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO110

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/08

به خاطر اینکه 7 اینچ هست قیمتش خیلی مناسبه
ولی اینکه حافظه داخلی نداره کمی تو ذوق میزنه

5.0
1400/05/13
خریدار

منم به خاطر به صرفه بودنش خریدمش چون بخوای فقط در بازکنشو بخری 2تومن پولشه کیفیتشم عالیه . ازش راضیم

5.0
1400/03/30

با توجه به اینکه به قفل زنجیریش نیازی نداشتم ولی پک کامل رو خریدم چون با خرید تک تک اقلامش تفاوت قیمت زیادی داره، خیلی به صرفست، هم فروشنده و هم مصرف کننده سود میکنن، عالییی

پاسخ از آریا ایمن : منم به خاطر به صرفه بودنش خریدمش چون بخوای فقط در بازکنشو بخری 2تومن پولشه کیفیتشم عالیه . ازش راضیم
محصولات مرتبط