×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD-2043

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مانیتور: TVD-2043 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج آیفون تصویری یک واحدی تابا ۲۰۴۳

پک ۱ طبقه دربازکن تابا مدل ۲۰۴۳ یکی از جدیدترین محصولات ساخت آیفون تصویری تابا می‌باشد که ظاهری بسیار ساده دارد و قادر است انتظارات اولیه از یک آیفون تصویری را برآورده کند. این آیفون تصویری تابا در فهرست بهترین وسایل ارتباطی مقرون به صرفه است. خرید آیفون تصویری تابا با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد می‌تواند گزینه خوبی باشد..

پکیج 1واحدی 2043 تابا

ظاهر پکیج آیفون تصویری یک واحدی تابا ۲۰۴۳

به طورکلی ظاهر پک ۱ طبقه دربازکن تابا مدل ۲۰۴۳ دارای قوس‌های متعددی است؛ بنابراین اگر از کنار به آن نگاه کنیم، متوجه انحنای جزئی از مرکز به بالا و پایین خواهیم شد. در ضمن اتصال صفحه نمایش بالا و پایین آیفون تصویری تابا از پایین توسط یک خط کاملا منحنی انجام می‌شود. در لبه پایینی مانیتور کلیدی برای روشن و خاموش کردن دستگاه وجود دارد. پک ۱ طبقه آیفون تصویری تابا مدل 2043 دارای بدنه سفید پی وی سی می‌باشد. کیفیت آن می‌تواند تضمین کند که این بدنه سفید در طول زمان تغییر رنگ نمی‌دهد. در سمت چپ این مانیتور تصویری تلفن صوتی آن قرار دارد که می‌تواند ارتباط صوتی بین مخاطب و مشتری برقرار کند.

مشخصات فنی پکیج 2043 یک واحدی تابا

مشخصات فنی این محصول از دلایل اصلی انتخاب آن می‌باشد. این ویژگی‌ها که در آیفون‌های مختلف متفاوت هستند در قیمت آیفون تصویری نیز تاثیرگذار است. در زیر بخشی از مشخصات آیفون تصویری تابا در خصوص صفحه نمایش و امکان برقراری ارتباطات شرح داده شده است:

• صفحه نمایش صفحه نمایش پک 1 طبقه دربازکن تابا مدل 2043 دارای سایز 4.3 اینچ بوده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. این مانیتور ال سی دی کیفیت خوبی دارد و در مقابل قیمت آیفون تصویری تابا می‌توان تصاویر آن را با کیفیت دانست. این صفحه نمایش قابلیت جداسازی تصویر تا 420 خط تلویزیون (رزولوشن 420 TVL) را دارد. این صفحه نمایش از سیستم PAL پشتیبانی می‌کند و دو دقیقه بعد از روشن شدن صفحه به طور خودکار خاموش می‌شود.

• قابلیت اتصال همان‌طور که قبلا گفته شد، مانیتور آیفون تصویری تابا هیچ ویژگی خاصی را در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد. به عنوان مثال، امکان استفاده از کارت حافظه خارجی یا اتصال آن به پنل دیگری وجود ندارد. اما نکته اصلی در مورد این محصول این است که این مانیتور درب بازکن تابا ویژگی‌های اصلی مانند داشتن صفحه نمایش رنگی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به خرید ایفون تصویری تابا و استفاده از آن می‌توانید از محصولات سری M این شرکت استفاده کنید. در آیفون‌های تصویری حرف M نشان دهنده حافظه یا قابلیت افزودن حافظه به دستگاه است.

رقبای پکیج 1 واحدی 2043 تابا

با توجه به اینکه این مدل از برنامه تولید شرکت تابا خارج گردیده نمیتوان رقیبی برای این محصول پیدا کرد ولی با همین مشخصات پکیج 1واحدی آیفون 5-43 تابا در دسترس میباشد که در میان سایر برندها هم میتوان به پکیج 1واحدی 897 الکتروپیک اشاره نمود که دارای قیمت به مراتب بالاتری نسبت به این محصول و همچنین پکیج 1واحدی آیفون تصویری سیماران مدل HS-43 میباشد.

جمع بندی پکیج 1 واحدی آیفون تصویری 2043

خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید یک محصول به خصوص آیفون تصویری باید به آن توجه کرد. شرکت‌های تولیدی محصولات خود را با دوره گارانتی مشخص عرضه می‌کنند. شرکت تابا الکترونیک از محصولات آیفون تصویری خود به مدت 3 سال از گارانتی و خدمات پس از فروش پشتیبانی می‌کند و پک ۱ طبقه دربازکن تابا مدل ۲۰۴۳ نیز از این قاعده مستثنی نیست. همین حالا می‌توانید، از آریا ایمن این محصول را خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO111

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/05

از نظر قیمتی خیلی مناسب و به صرفه هستش.ممنون از سایت خوبی که دارید.

5.0
1399/10/29

این پکیجه خیلی خوبه، لطفا برای محصولات دیگه هم درست کنید، آدم راحت خرید میکنه

4.8
1399/10/25

کیفیت برند تابا خیلی خوب هستش، این پک که درست کردین واقعا قیمت خیلی مناسبی داره.

5.0
1399/10/23

ممنونم که پک درست کردین راحت میشه خرید انجام داد بدون دردسر.
من این پک رو سفارش دادم و خیلی هم زود به دستم رسید.