×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-5-43

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 482*272 پیکسل
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی: 36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 1 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
1,950,000 تومان
1,850,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد.
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43

آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43یکی از محصولات تابا می باشد. شرکت تابا از جمله شرکت هایی است که بی وقفه به دنبال تغییر و تحول در تولید و طراحی محصولات خود بوده است و هر از چند گاهی توسط طراحان با استعداد خود و درک نیاز مشتریانش توانسته محصولات جدیدی را روانه بازار است کند، که از این بابت به جرات می توان گفت در میان رقبای خود بسیار موفق عمل کرده است، آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43 یکی از جدیدترین و در عین حال زیباترین محصولات تابا الکترونیک بوده است که قطعا از لحاظ ظاهری نظر مشکل پسندترین مشتریان آیفون تصویری را به خود جلب می کند، یکی از تفاوت های بسیار بارز این مدل با سایر مدل های آیفون تصویری تابا مسطح بودن بدنه این سری از محصولات تابا است که در عین سادگی ظاهریش، بسیار خوش فرم طراحی شده است که می تواند اولین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال یک محصول شیک و منحصر به فرد برای زیباتر شدن نمای خانه شان هستند باشد.

محتویات محصول آیفون تصویری تابا مدل TVD5-43 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 4.3 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 1 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور، رول پلاک، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

آیفون تصویری تابا 43-TVD5

آیفون تصویری تابا TVD-5-43

آیفون تصویری تابا TVD5-43 دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی است که از فرمت PAL برای نشان دادن تصاویر استفاده می کند؛ که یک تصویر واضح از محیط بیرون را به ما نشان می دهد. این صفحه نمایش 4.3 اینچی درون یک کادر مشکی رنگ قرار دارد و دکمه های آن در پایین مانیتور به روی یک نوار سفید رنگ قرار گرفته اند که به شکل دایره می باشند. هندست این مانیتور مقداری بلندتر از بدنه آن است که باعث افزایش راحتی کاربر در هنگام استفاده از آن شده است.

مشخصات فنی مدل TVD5-43

آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD5-43 علاوه بر زیبایی ظاهریش یک مانیتور کامل به نظر می رسد که از ویژگی های مثبت آن می توان به کیفیت نمایش تصویر و قابلیت جداسازی تصاویر در هنگام نمایش اشاره کرد که این ویژگی باعث شده کیفیت تصاویر دریافتی بالا رفته و یک نتیجه قابل قبولی را به کاربر بدهد و همچنین این مدل از محصولات آیفون تصویری تابا به دلیل داشتن قابلیت اتصال به سه مانیتور به صورت موازی برای خانه های بزرگ می تواند بسیار مناسب باشد.

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی مدل TVD5-43 می پردازیم :

صفحه نمایش آیفون تصویری تابا TVD5-43

آِیفون تصویری تابا مدل TVD5-43 دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی است که داخل یک کادر مشکی رنگ قرار گرفته است و برای ساخت آن از تکنولوژی TFT استفاده شده که در نتیجه یک تصویر ثابت و بدون لرزش را به مخاطب می دهد و همچنین در این مدل زمان قطع تصویر به صورت خودکار 1 دقیقه و سی ثانیه می باشد.

رابط کاربری و کلید ها در آیفون تابا TVD5-43

کلیدهای این آیفون تصویری در قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد. که به شکل دایره می باشد و در یک کادر سفید رنگ قرار دارد که نمای زیبایی را به این مانیتور داده است. به وسیله ی دکمه های بالارونده و پایین رونده این مانیتور می توانید در بین گزینه های تنظیمات جابجا شوید. همانطور که در بالا به آن اشاره شد بزرگ بودن هندست این مانیتور هم به زیباتر شدن این مانیتور کمک کرده و هم باعث راحتی کاربر در هنگام برداشتن و گذاشتن گوشی به روی مانیتور شده است.

جمع بندی و گارانتی تابا

شرکت تابا الکترونیک همواره تلاش خود را روی تحقیق و توسعه با هدف نوآوری و تولید محصولات جدید گذاشته و در کنار آن همیشه مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده تا با اهمیت دادن به سلیقه مشتریانش محصولاتی را تولید کند که نظر مشتریانش را از همه نظر جلب کند آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD5-43 از جدید ترین محصولات این شرکت است که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارکرد جزء بهترین محصولات شرکت تابا الکترونیک است. در کل اگر به دنبال یک مانیتوری با ظاهری زیبا هستید که بتواند نمای خانه تان را در هنگام ورود از درب برای هر بیننده ای خیره کننده نشان دهد در خریدن آن شکی به دل راه ندهید.

دربازکن تابا مدل TVD5-43 و رقبا

در باز کن تابا مدل TVD5-43 از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مدل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 897 می باشد که دارای ظاهری با بدنه مسطح می باشد که یکی از مدل های پرفروش شرکت الکتروپیک است. شرکت تابا الکترونیک در این مدل سعی کرده مانیتور های خودش را از آن حالت برآمدگی های زیاد روی بدنه محصولاتش خارج کند و توانسته با طراحی منحصربفردش به خوبی از عهده این کار برآید.

شما میتوانید لیست قیمت محصولات تابا الکترونیک  را در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مشاهده کنید و برای خرید آیفون تصویری و دیگرمحصولات مانند کلیدپریز، روشنایی، جک برقی پارکینگ و ..... با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (23)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 23 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/10/05

سلام این آیفون تصویری تابا رو میشه با آیفون کوماکس عوض کرد مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، با تغییراتی در سیم کشی میشه این کار رو انجام داد ولی در صورتی که قصد شما این باشه که فقط مانیتور رو عوض کنید  ما اصلا اینکار رو توصیه نمیکنیم. موفق باشید

5.0
1400/09/18

فقط مانیتوره؟؟ پنل نداره؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، بله فقط قیمت مانیتور هست، ولی محصولات پکیج شده این مانیتور به صورت کامل در دسترس هست. هستیم در خدمتتون

5.0
1400/09/18

خاستم سوال کنم فقط مانیتوره ؟؟؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، بله فقط قیمت مانیتور هست، ولی محصولات پکیج شده این مانیتور به صورت کامل در دسترس هست. هستیم در خدمتتون

5.0
1400/09/16

من میخواستم آیفون صوتی بخرم به خاطر قیمت پایینش ولی این مدل رو دیدم که قیمت خوبی داشت و هم تصویری بوئ دیگه تصمیم گرفتم این مدل تابا رو بخرم

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، تصمیم درست و بجایی گرفتید، بعضی وقتها کمی بیشتر هزینه کردن در خرید باعث ایجاد رضایت میشه. موفق باشید

5.0
1400/09/01

اول فکر کردم به خاطر قیمت پایینش شاید کیفیت پایینی داشته باشه
ولی واقعا نسبت به قیمتی که داره کیفیت خوبی داره
در کل پشیمون نیستم که این مدل رو خردیم

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، در واقع شرکت تابا این مدل و مدل TVD5-70 رو به صورت اقتصادی عرضه کرده و قصد هم این بوده که بازار قیمت مناسب رو هدف قرار بده که ظاهرا کاملا موفق بوده و این دو مدل پرفروشترین آیفون تصویری های حال حاضر بازا ایران هستند. موفق باشید

محصولات مرتبط