×

ترانس آیفون تصویری دو سیم تابا TVD-8403

مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
برق ورودی: 220 ولت - 50هرتز
برق خروجی: 32 ولت
نوع خروجی:  DC
توان خروجی: 1/2 آمپر
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در باربر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مورد استفاده: پنل 2 سیم تابا
ادامه مطلب
995,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

ترانس آیفون دو سیم تابا مدل ۸۴۰۳

شرکت تابا یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان آیفون تصویری ایرانی است که کیفیت بالای این محصولات باعث شده تا سهم بسیار بالایی را از بازار برای این برند به ارمغان آید. آیفون‌های تابا که از هیچ برند دیگری کپی نشده و مختص به خود شرکت تابا هستند، دارای ویژگی‌های متنوعی از جمله تمام لمسی بودن صفحه نمایش، قابلیت ارتباط با دوربین مداربسته یا پنل دوم، امکان اتصال به تلفن همراه و استفاده به جای آن هستند. در ادامه به نقد و بررسی منبع تغذیه آیفون دو سیم تابا مدل ۸۴۰۳ می‌پردازیم‌.

نقد و بررسی ترانس آیفون دو سیم تابا مدل ۸۴۰۳

منبع تغذیه آیفون دو سیم تابا مدل 8403 کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارد. تفاوت این ترانس با سایر پاورها در این است که علاوه بر منبع تغذیه دارای انتقال تصویر نیز می‌باشد. ترانس یا منبع تغذیه نقش مهمی در تامین برق و تغییر ولتاژ شهر برای رسیدن به دستگاه دارد. استفاده از این محصول برای سیستم سیم‌کشی دو سیم تابا که تکنولوژی جدید محصولات تابا می‌باشد، مصرف کننده را از سیم کشی اضافه بی نیاز می‌کند.

مشخصات فنی و فیزیکی

ما به شما خرید ترانس آیفون دو سیم تابا را توصیه می‌کنیم، چرا که جریان ورودی این ترانس 220 ولت 50 هرتز و خروجی آن 32 ولت و 1.2 آمپر می‌باشد و توان مصرفی این دستگاه 10 وات است. بدنه منبع تغذیه آیفون دو سیم تابا مدل ۸۴۰۳ از پلاستیک ضد الکتریسیته ساکن ساخته شده است که برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار روی آن بسیار مناسب است. بدنه این محصول دارای رنگ دودی و شکل مستطیل است. برای دسترسی به این سیستم میتوانید از طریق درب شیشه‌ای ظریفی که در لبه پایینی قرار دارد استفاده کنید. این منبع تغذیه مناسب پنل دوسیم تابا مدل سپهر میباشد.

سخن پایانی

روش‌های خرید سنتی هنوز هم در بین برخی از افراد جامعه رایج است. اما کمبود زمان به دلیل افزایش حجم کار و افزایش هزینه‌های حمل و نقل و بسیاری از عوامل دیگر، محبوبیت این نوع خرید را نسبت به قبل کاهش داده است. با خرید ترانس آیفون دو سیم تابا به صورت آنلاین از وب سایت آریا ایمن می‌توانيد در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید. قیمت این پاور آیفون دو سیم در فروشگاه آریا ایمن را با سایر فروشگاه‌های اینترنتی مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
ترانس
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط