×

ترانس پنل کدینگ آیفون تصویری تابا TVD-8400

مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
برق ورودی: 220 ولت - 50هرتز
برق خروجی: 12 ولت
نوع خروجی:  AC
توان خروجی: 1/2 آمپر
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در باربر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مورد استفاده: پنل کدینگ تابا
ادامه مطلب
650,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

ترانس کدینگ تابا مدل 8400

ترانس کدینگ تابا مدل 8400 یکی از بهترین منبع‌های تغذیه برای پنل‌های تصویری درب بازکن است که شما می‌توانید آن را با مناسب‌ترین قیمت بازار به همراه گارانتی 36 ماهه از سایت آریا ایمن خریداری کنید. تولید کننده ترانس کدینگ مدل 8400 شرکت تابا بوده است؛ اما کیفیت تولیدی آن بسیار بالا است و می‌توان گفت هیچ‌ کدام از برندهای تولیدی ترانس نمی‌توانند جایگزین آن باشند.

ترانس کدینگ تابا مدل 8400

از لحاظ ظاهری منبع تغذیه کدینگ تابا مدل 8400 دارای بدنه پلاستیکی ABS هست که در برابر باران، برف، سرما، گرما و نور بیشتر از حد خورشید مقاوم می‌باشد و به هیچ عنوان در گذر زمان دچار تغییر فیزیکی نخواهد شد. از لحاظ کارکرد نیز منبع تغذیه کدینگ تابا مدل 8400 توانایی تبدیل برق 220 ولت شهری را به برق 15 ولت را برای درب بازکن دارد .این ترانس کدینگ تابا مدل 8400 برای روشن کردن دید در شب پنل و چراغ نشان دهنده واحد ها نیز مود استفاده قرار میگیرد. قابل ذکر است که ساختار ترانس تابا به گونه‌ای طراحی شده است که شما به هیچ‌عنوان شاهد سوختن، از بین رفتن یا آسیب دیدن آیفون تصویری تابا  نخواهید بود.

قیمت ترانس کدینگ تابا مدل 8400

برای تعیین قیمت ترانس کدینگ تابا مدل 8400 شما باید در سایت آریا ایمن قیمت روز را مشاهده کنید؛ زیرا نوسان بازار بسیار زیاد است و نمی‌توان قیمت ثابتی برای ترانس مشخص کرد، اما به صورت کلی قیمتی بسیار به صرفه و ارزان را دارد.

سخن پایانی

شما برای خرید ترانس کدینگ تابا مدل 8400 می‌توانید از سایت آریا ایمن به همراه گارانتی 36 ماهه استفاده کنید، دقت داشته باشید که ضمانت نامه خرید ترانس پنل کدینگ تابا از تاریخ خرید ثبت می‌شود و شما فرصت دارید محصول را مورد بررسی قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
ترانس
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط