×

قفل در بازکن تابا TL-6452

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
برق مصرفی: 12 ولت
توان مصرفی: 15 وات
مدت گارانتی: 60 ماهه تابا
مقاومت در برابر نفوذ آب:  دارد
جنس بدنه: سرب خشک و ورق آهن
پوشش رنگ:  ضدخش الکترواستاتیک
نحوه عملکرد:  مغناطیسی - بدون زنجیر
ادامه مطلب
463,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

قفل در بازکن تابا مدل ۶۴۵۲

اگر به دنبال خرید یک آیفون با کیفیت هستید که طول عمر بالایی داشته باشد، آیفون شرکت تابا الکترونیک که تولید کننده‌ای خوش نام در زمینه معرفی آیفون تصویری تابا در طرح‌ها و مدل‌های مختلف می‌باشد، از محصولی جدید و منحصر به فرد رونمایی کرده است که مشتریان می‌توانند، به جای نصب قفل زنجیری و سیم کشی روی کار، از این پس با نصب این قفل از این موارد بی‌نیاز شوند. قفل تابا مدل ۶۴۵۲، دارای سیم کشی بسیار تمیزی است، که علاوه بر زیبایی از ضریب امنیت بالاتری برخوردار می‌باشد.

قیمت قفل 6452 تابا

نقد و بررسی قفل در بازکن تابا مدل ۶۴۵۲

قفل تابا مدل ۶۴۵۲ نیز به بازکن و قفل پشتی معروف است که در درب‌های چپ بازشو و راست بازشو قابل استفاده است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد که نکته بسیار مثبتی است. این قفل دارای خلاص کن مکانیکی در مواقع اضطراری می‌باشد که در مواقع ضروری می‌تواند بسیار موثر باشد. قفل دربازکن تابا مدل ۶۴۵۲ با ولتاژ کاری 12 ولت AC و جریان 0.5 آمپر کار می‌کند که ولتاژ معمولی این نوع قفل‌ها بوده و با اکثر ترانس های موجود در بازار سازگاری دارد. مشخصات کلی قفل دربازکن تابا مدل 6452 عبارتند از: بدنه سربی خشک و درب ورق آهنی عملکرد مغناطیسی و بدون زنجیر، بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه، نصب در دو جهت بازشو به بیرون و باز به داخل برای چپ و راست درب‌ها، قطعات درگیر در تماس دستگاه از فولاد سخت ساخته شده و بر خلاف دستگاه‌های مشابه که از سرب خشک ساخته می‌شوند، هیچ سایشی در آن‌ها وجود ندارد. قفل تابا ۶۴۵۲ به گونه‌ای عمل می‌کند که شما را از دردسر قفل‌های زنجیردار رها می‌کند و مشکلاتی مانند افتادن و شل شدن زنجیر، زنگ زدن و شکستن زنجیر نخواهید داشت. 

رقبای قفل لادری تابا و سخن پایانی

این محصول در بازار رقیب شناخته شده ای ندارد و تقریبا میتوان عنوان کرد که این محصول یک محصول بی رقیب در بازار میباشد و شبیه ترین محصول به این مدل میتوان به قفل مقابل برقی الکتروپیک مدل 1275 اشاره نمود.

کلیه محصولات شرکت تابا با جعبه و بسته‌بندی این شرکت و هولوگرام اورجینال به مشتریان تحویل داده می‌شود و دارای گارانتی اصلی شرکت تابا و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران می‌باشند. شما هم اکنون می‌توانید نسبت به خرید قفل دربازکن تابا مدل ۶۴۵۲ در وب سایت آریا ایمن اقدام نمایید و از ویژگی‌های این محصول باکیفیت بهرمند شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GC102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
قفل
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/03/07

چند وقته این در باز کنو نصب کردم جنس بدنه محکمی داره واز همه مهم تر اینکه خیلی مقاومه در برابر نفوذ اب در کل مرگ ناپذیره

محصولات مرتبط