×

قفل در بازکن آپارتمانی تابا TL-645

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
برق مصرفی: 12 ولت
توان مصرفی: 15 وات
مدت گارانتی: 60 ماهه تابا
مقاومت در برابر نفوذ آب:  دارد
جنس بدنه: سرب خشک و ورق آهن
پوشش رنگ:  ضدخش الکترواستاتیک
مناسب درب:  آپارتمان - ضدسرقت
نحوه عملکرد:  مغناطیسی - بدون زنجیر
ادامه مطلب
450,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد
با ضمانت
توضیحات

قفل دربازکن تابا مدل 645

قفل دربازکن تابا مدل 645 یکی از محصولات تولیدی شرکت تابا می‌باشد که با قیمت مناسب در سایت آریا ایمن همراه با راهنمای خرید، روش‌های پرداخت ایمن، راهنمای دریافت تخفیف روزانه، پیگیری سفارش از طریق مشاورهای ما، روش‌های ارسال در کمترین زمان ممکن، پرداخت در کمترین زمان، گارانتی 36 ماهه و ضمانت کالای اورجینال در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قفل مغزی لای دری تابا

معرفی قفل دربازکن تابا مدل 645

قفل دربازکن تابا مدل 645 از قفل‌های درب ورودی با قابلیت استفاده برای دو درب ورودی به صورت همزمان است که گارانتی 36 ماهه دارد. شرکت تابا تضمین کننده هر گونه تعمیر و تعویض این آیفون تا 5 سال کامل هست. ولتاژ مورد نیاز برای کارکرد قفل دربازکن تابا مدل 645 حدود 12 ولت است که شما می‌توانید آن را از طریق ترانس‌های پکیج درب باز کن تهیه کنید. دقت داشته باشید به هیچ ‌عنوان از برق شهری به صورت مستقیم برای عملکرد قفل دربازکن تابا مدل 645 استفاده نکنید؛ زیرا این برق دارای ولتاژ 220 ولت است و هر لحظه ممکن است دچار اختلال در کارکرد و سوختن موتور برق و سنسورهای آن باشد. ترانس پکیج‌های آیفون تصویری تابا از طریق ترمینال‌های خود برق 220 ولت را به برق 12 ولت مورد نیاز قفل دربازکن تابا مدل 645 تبدیل خواهند کرد.

جنس بدنه قفل دربازکن تابا مدل 645

جنس بدنه قفل دربازکن تابا مدل 645 به گونه‌ای طراحی شده ‌است که در برابر هرگونه ضربه، باران، آب، برف و عوامل دیگر مقاوم بوده و دارای تحمل بار بالای 200 کیلوگرم است.

رقبا قفل مغزی تابا و سخن پایانی

از رقبای این محصول میتوان به قفل مقابل برقی الکتروپیک 1089 اشاره نمود که دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد که حتی از این محصول تابا با کیفیت تر میباشد.

برای خرید قفل دربازکن تابا مدل 645 شما می‌توانید همانطور که گفته شد، از سایت آریا ایمن بهره ببرید. این سایت از معتبرترین سایت‌های فروشنده دربازکن تابا مدل 645 هست. قابل ذکر است که شما در صورت خرید از این سایت حتی می‌توانید از پرداخت درب منزل نیز استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GA101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
قفل
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397/11/30

واقعا ممنونم من خیلی وقت بود دنبال این قفل لای دری بودم ولی تو شهرمون پیدا نمیشد اصلا، قیمتش هم خیلی مناسبه

محصولات مرتبط