×

پنل آیفون تصویری 1 واحدی سپهر تابا TVD-1840

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 40 واحد
ادامه مطلب
1,600,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل سپهر 1840

پنل تصویری یک واحدی تابا مدل ۱۸۴۰ سپهر، همانند سایر محصولات قیمت آیفون تصویری تابا دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد است‌. اساساً برند تابا تمرکز بالایی در متمایز بودن شکل ظاهری محصولات خود نسبت به سایر برندها دارد. پنل سپهر تابا مدل ۱۸۴۰ دارای ویژگی‌ها و امکانات متعددی است که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

قیمت پنل سپهر تابا مدل 1840

معرفی پنل سپهر

پنل سپهر ۱۸۴۰ صفحه‌ای با جنس آلومینیوم و سرب خشک و بسیار مقاوم در برابر گرما و سرما دارد. همچنین صفحاتی در کنار هر کدام از شاسی‌ها وجود دارد که محل قرارگیری لیبل‌ها و چسب‌های اسامی واحدها است. در زیر این صفحات نوری تشکیل می‌شود که به وسیله آنها این اسامی راحت‌تر تشخیص داده می‌شوند. طراحی و ساختار پنل سپهر تابا مدل ۱۸۴۰ به گونه‌ای است که در برابر قطرات باران مقاومت بالایی دارد‌. نکته مهم دیگر در ارتباط با پنل سپهر ۱۸۴۰ این است که فشردن شاسی‌ کلید روی پنل با پخش شدن صدا زنگ در واحد و همچنین پخش صدا روی پنل به طور همزمان اتفاق می‌افتند. دوربینی از سنسور سی سی دی (CCD) به اندازه ۱.۳ اینچ روی این پنل بکار رفته است. زاویه دید این دوربین ۷۵ درجه و همچنین امکان تنظیم کردن زاویه دید در این پنل نیز وجود دارد. امکان حرکت به صورت افقی به سمت چپ و راست تا ۴۶ درجه و حرکت آن به صورت عمودی به سمت بالا و پایین تا ۱۶ درجه فراهم است. همچنین قابلیت جداسازی تصاویر (رزولوشن افقی) با کیفیت ۳۸۰ تی وی لاین (TVL) خط تلویزیونی در این نوع پنل نیز وجود دارد. حداقل روشنایی مورد نیاز برای ثبت تصاویر توسط پنل تصویری تابا مدل سپهر ۱۸۴۰ ۰.۵ لوکس است. همچنین این پنل با بسیاری ازآیفون تصویری محصولات تابا منطبق می شود.

مشخصات فنی پنل سپهر ۱۸۴۰

همانطور که به احتمال زیاد مطلع هستید، توجه به مشخصات فنی یک محصول، از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید آن را رعایت کنید؛ زیرا شما قصد خرید محصولی را دارید که مطابق با نیازها و خواسته‌های شما باشد؛ از این رو با توجه به مشخصات فنی یک محصول، به خوبی می‌توان این موضوع را تشخیص داد. مشخصات فنی پنل سپهر ۱۸۴۰ شامل موارد زیر می‌شوند:

● کشور سازنده: ایران

● برند سازنده: تابا

● مدت زمان گارانتی: سه ساله

● تعداد واحد پنل: ۱ واحد

● نوع سنسور تصویر: سی سی دی (CCD)

● نوع محصول: پنل تصویری

● جنس بدنه: آلومینیوم و سرب خشک مقاوم در برابر سرما و گرما

● نوع سیم‌کشی: معمولی

● ضد آب

ویژگی‌ ها و امکانات پنل سپهر

پنل سپهر دارای ویژگی‌ها و امکانات متعددی است که شامل موارد زیر می‌شوند:

● دوربین ۱/۳ اینچ سونی سوپر HAD رنگی

● جنس بدنه از آلومینیوم و سرب

● غیر قابل نفوذ در برابر آب و باران

● قابلیت جداسازی تصویر ۹۰۰ خط تلویزیونی

●حداقل روشنایی مورد نیاز برای ثبت تصاویر ۰.۵ لوکس

● سیستم رنگ و تصویر پال ۶۲۵ خط

● خروجی تصویر یک ولت پیک تو پیک

● زاویه دوربین ۷۵ درجه

● نسبت سیگنال به نویز بهتر از 52 دی بی

محصولات مشابه رقیب و سخن پایانی

محصولات مشابه پنل سپهر تابا میتوان پنل فراز سیماران و همچنین پنل رندا الکتروپیک نام برد. گارانتی و خدمات پس از فروش، از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در هنگام خرید یک آیفون تصویری است. خوشبختانه برند سازنده تابا با وجود درک بالا از این موضوع و جهت اثبات کیفیت بالا محصولات خود، تمامی محصولات تولیدی از جمله پنل سپهر تابا مدل ۱۸۴۰ را به مدت ۳۶ ماه گارانتی کرده است. وب‌ سایت آریا ایمن که یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در حوزه فروش محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند، پنل سپهر را با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش آن به خریداران ارائه می‌دهد. قیمت پنل تابا در وب‌سایت آریا ایمن مناسب‌ترین قیمت در حال حاضر بازار محسوب می‌شود که می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP111

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 24 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
سپهر تابا
تعداد واحد پنل
پنل 1 واحدی
پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/20

کلا محصولات تابا کارشون خوبه ولی ای کاش تو بعضی مدل ها مثل این یکی یه کم نوآوری به خرج میداد خیلی دیگه ظاهرش قدیمی شده ایین پنل

5.0
1399/10/27

با توجه به اینکه هم آلومینیوم تو ایین جنس کار شده هم پلاستیک فشرده به نظر جنس مستحکمی میاد
فقط کاش یه کم قشنگ ترش میکردین و از این شکل قدیمی درش میاوردین

5.0
1398/06/05

خواستم از قابلیت دید خوبش در شب بگم که واقعا عالیه و با اینکه ما نور کوچمون در شب میشه گفت که کمه ولی خیلی خوب و عالی پاسخگو هستش و کیفیت مثل روز رو ب ما میده .

5.0
1397/11/08

طلق پنلمون رو با سیگار سوزونده بودن هرچی گشتم طلقشو پیدا نکردم تا اینکه زنگ زدم به خدمات خود تابا ..... سریع اومدن و عوضش کردن ....گفتم یار در کعبه و ما گرد جهان میگردیم کاش زودتر زنگ زده بودم به خدمات تابا

محصولات مرتبط