×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1040M

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,250,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M

شرکت تابا یکی از بهترین کمپانی های تولید آیفون تصویری می باشد، این شرکت بیش از 30 سال در تولید آیفون تصویری تابا و متعلقات آن تجربه کاری دارد. شرکت تابا همواره در تولید محصولات با کیفیت و کاربردی کوشا بوده اولین محصول تولید شده این شرکت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M می باشد که دارای طراحی کاملا ساده ولی فوق العاده کاربردی است، که باعث پرفروش شدن این محصول شده است. این مدل جزو معدود تولیدات شرکت تابا الکترونیک می باشد که طرح آن کاملا الگو برداری شده از محصول شرکت دیگری است، طراحی این محصول برای اولین بار توسط شرکت کوماکس انجام شد و بعد ها مورد استقبال دیگر شرکت ها قرار گرفت.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 3.5 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور، رولپلاک، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارانتی

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 3.5 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور، رولپلاک، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارانتی

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 3.5 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور، رولپلاک، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارانتی

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 3.5 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور، رولپلاک، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارانتی

طراحی ظاهری آیفون تصویری تابا 1040M

آیفون تصویری تابا  TVD-1040M دارای ظاهری بسیار ساده و در عین حال بسیار کاربردی ساخت شرکت کوماکس می باشد که از قدیمی ترین محصولات این شرکت است و اکنون تولید آن متوقف شده است. شاید بتوان این سادگی را یک نکته مثبت در این محصول دانست. این محصول تقریبا ظاهری مربع شکل دارد.

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M

مشخصات فنی TVD-1040M

علاوه بر سادگی ، ویژگی های خاص خود را دارد که این ویژگی ها تاثیر به سزایی بر روی قیمت 1040 تابا می گذارند. دارا بودن ویژگی هایی مانند سایز و کیفیت صفحه نمایش، دارا بودن حافظه داخلی جهت ذخیره عکس، رابط کاربری محصول و دیگر ویژگی هایی که باعث قابل توجه قرار گرفتن این محصول می شوند.

یکی از قابلیت های مورد توجه که شرکت تابا الکترونیک در چند سال اخیر جهت بهبود به این محصول اضافه کرده قابلیت پشتیبانی از دو پنل می باشد. به جرات می توان گفت از پرکاربرد ترین ویژگی های نسل جدید آیفون تصویری است. لازم به ذکر است که می توان به جای اتصال پنل دوم به این مانیتور، یک دوربین مداربسته را به آن متصل کرد و دیگر نیاز به متصل کردن دوربین مداربسته به صفحه نمایش دیگری نیست.

مانیتور تابا 1040

ویژگی دیگری که آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M را مورد توجه قرار می دهد داشتن حافظه داخلی جهت ذخیره کردن تصاویر می باشد. این قابلیت در بین آیفون تصویری های گران قیمت یافت می شود.

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M می پردازیم:

صفحه نمایش TVD-1040M

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن بالا می باشد، در این صفحه نمایش از تکنولوژی TFT استفاده شده که خروجی آن تصویری باکیفیت را به شما عزیزان می دهد، تصویری گرم و واقعی، بدون نویز و هیچ گونه قطعی، البته کوچک بودن صفحه نمایش این محصول باعث شده تا پیکسل ها متراکم تر شده و همه چیز به خوبی نشان داده شود.

آیفون تصویری تابا 1040 حافظه دار

ابعاد این مانیتور باعث کاهش قیمت این محصول شده، اگر به دنبال آیفون تصویری با قیمت مناسب هستید آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M یک گزینه بسیار مناسب به شمار می رود.

رابط کاربری و کلید ها در باز کن تابا 1040

در باز کن تابا 1040 همانند دیگر تولیدات شرکت تابا الکترونیک از همان رابط کاربری ساده و همیشگی بهره برده است با همان حالت های زیبا و جذاب، زبان انگلیسی و فارسی و تقویم شمسی و میلادی اشاره کرد.

دربازکن رنگی 1040 تابا

در زیر صفحه نمایش این مانیتور سه کلید قرار گرفته است که به ترتیب از بالا به سمت پایین برای روشن کردن تصویر مانیتور، خاموش کردن تصویر صفحه نمایش و کلید آخر برای باز کردن درب می باشد. این کلیدها همانند دیگر قطعات این مانیتور از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در لبه کناری سمت راست این دستگاه چهار کلید وجود دارد که کار آنها ایجاد تغییرات در تنظیمات نمایش تاریخ، زمان و همچنین دسترسی به حافظه دستگاه می باشد.

مانیتور تابا 1040

به طور کلی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M یکی از مدل هایی است که شما به راحتی می توانید به منوی تنظیمات آن دسترسی داشته باشید و آنها را باب سلیقه خود تغییر بدهید. این محصول یکی از پر طرفدارترین تولیدات این شرکت است که با توجه به تولید طولانی مدت آن هنوز طرفداران خاص خود را دارد.

حافظه آیفون تصویری تابا 1040

آیفون تصویری تابا 1040 درابتدا در دو مدل حافظه دار و بدون حافظه تولید می شده که امروزه فقط مدل حافظه دار این دستگاه تولید و وارد بازار می گردد. این محصول با قابلیت ذخیره سازی 100 عکس در بازار موجود می باشد که در سال 1394 با بروز رسانی هایی که بر روی این محصول انجام شد این حجم به 200 عکس ارتقاع داده شد.

همچنین این دستگاه امکان اضافه کردن حافظه جانبی را دارد و ما تنها با استفاده از بک کارت حافظه میکرو SD کلاس 10 به راحتی می توانید این حجم را افزایش بدهید و تا 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای را ذخیره کنید.

قابلیت ارتباط داخلی مانیتور تابا مدل TVD-1040M

بعضی از مانیتورهای درب بازکن قابلیت ایجاد ارتباط صوتی با واحد نگهبانی یا با واحدهای دیگر را دارند و این تماس فقط یک تماس صوتی می باشد که به این قابلیت ارتباط داخلی یا اینترکام گفته می شود، مانیتور تابا مدل TVD-1040M از قابلیت ارتباط داخلی برخوردار نیست و اگر این قابلیت برای شما مهم و کارامد باشد بهتر است که از مانیتور مدل TVD-1043i استفاده کنید، البته مقدار قابل توجهی اختلاف قیمت دارند که با توجه به قابلیت های آنها کاملا قابل قبول می باشد.

جمع بندی و گارانتی مدل 1040تابا

مدل 1040 تابا ساخت شرکت تابا الکترونیک و یک مانیتور بسیار ساده ولی کار آمد می باشد که می تواند گزینه بسیارمناسبی برای شما باشد. قابلیت هایی مانند حافظه داخلی و امکان اضافه نمودن حافظه خارجی جهت ذخیره سازی فیلم یک نکته مهم و قابل توجه می باشد ولی در مقابل آن ظاهر بسیار ساده و پیش پا افتاده ی این محصول نقطه ضعف آن است. کلید های تعبیه شده بر روی این محصول بسیار کوچک و ساده هستند و کاملا اهری قدیمی دارند.

ضمانت 1040 تابا

شرکت تابا الکترونیک تمامی محصولات خود را سه سال گارانتی می کند و این نمایانگر کیفیت بالای این محصولات این شرکت می باشد. مدت زمان گارانتی محصولات شرکت تابا از تاریخ فروش محاسبه می شود و در تمام مدت گارانتی، برای تعمیرات محصول هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی شود. آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M هم شامل این گارانتی می باشد. در هنگام خرید این محصولات به کارت گارانتی هولوگرام دار که پشت جعبه محصول قرار دارد دقت داشته باشید. بهتر است نصب این محصولات را به افراد متخصص واگذار کنید.

آیفون تصویری تابا 1040 و رقبا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M با داشتن صفحه نمایش 3.5 اینچ رنگی و حافظه ضبط تصاویر و امکان اضافه کردن حافظه جانبی به آن جزو آیفون تصویری های ارزان قیمت بازار محصوب می شود که با این تفاسیر رقابت کردن با این محصول کار دشواری می باشد.

آیفون تصویری سیماران 35FL ساخت شرکت سیماران محصولی کاملا قابل قیاس با این آیفون تصویری می باشد که بدون حافظه بوده وظاهری بسیار زیباتری به نسبت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M دارد . در این میان شرکت الکتروپیک هم از میدان رقابت دور نیست و با آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 که در دو مدل حافظه دار و بدون حافظه تولید می شود در این لیست قرار می گیرد. این مدل هم ظاهری نسبتا زیباتری به نسبت آیفون تابا دارد.

شما می توانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1040 با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (17)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 17 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/22

ما از این مدل یکی توی خونمون داریم که دیگه قابل استفاده نیست گفتن برای درست کردنش خیلی هزینه میبره
ولی روش نوشته آلدو خیلی شبیه این مدل هست میتونم این مدل رو استفاده کنم ؟

5.0
1400/08/23

این مدل آیفون تصویری تابا صفحه نمایشش 3.5 اینچه یا 4.3 اینچ
آخه توی چندتا سایت دیدم نوشته 3.5 اینچ میشه توضیح بدید شما اشتباه نوشتید یا اونها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4.2
1400/06/27

کیفیت صدا و تصویرش نسبت به قیمتش عالیه

5.0
1400/03/09

من این آیفون رو توی خونم نصب دارم
میخوام به جاش آیفون 5.43 بزارم امکانش هست عوضش کنم

پاسخ از آریا ایمن : سلام و وقت بخیر بله امکانش هست
5.0
1399/11/28

من یه پک سه واحدی میخواستم بخرم یه سوال دارم اینکه تابا توی شهر ماهشهر گارانتی داره یا نه ؟؟؟؟؟؟

محصولات مرتبط