×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1070PRO

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

بدنه سفید یا مشکی (بستگی به موجودی)

سایز نمایشگر: 7 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 480*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
3,750,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070PRO

شرکت تابا الکترونیک همواره سعی بر این داشته که با توجه به نیاز روز مشتریان ، برای هر سلیقه و میزان بودجه ای محصولاتی در خور شان مشتریان تولید کند . شرکت تابا همواره کیفیت را سر لوحه تولیدات خود قرار داده است ، به همین دلیل میباشد که محصولات این شرکت قدرتمند در زمینه تولید آیفون تصویری سالیان زیادی بدون هر گونه خرابی به فعالیت خود ادامه میدهند . یکی از محصولات تازه ورود به عرصه ی رقابت بازار ، آیفون تصویری TVD-1070PRO محصول شرکت تابا الکترونیک میباشد . این محصول با بررسی محصولات پرچمدار تولید شرکت های خارجی ، توانسته محصولی با کیفیت و تولید داخل مشابه محصولات خارجی تولید نماید .

ویژگی های مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070PRO

این مانیتور بر اساس نیاز کاربران طراحی شده است به صورتی که تمامی ویژگی های موجود برای یک آیفون تصویری را دارا میباشد.این ویژگی ها عبارتند از :

صفحه نمایش 7 اینچی لمسی

رزولوشن صفحه نمایش 800x480

قابلیت وصل شدن همزمان به دو پنل

قابلیت ضبط تصاویر

قابلیت ارتباط داخلی

تنظیم میزان صدای زنگ

فراخوانی آسانسور

باز کردن درب پارکینگ

ارتباط با نگهبانی

طراحی ظاهری مناسب

ابعاد مناسب

کیفیت قطعات به کار رفته در محصول

طول عمر بالا

همانطور که متوجه شدید مانیتور آیفون تصویری 1070PRO دارای مجموعه ای کامل از ویژگی ها میباشد که آنرا در بین دیگر محصولات به نوعی بی رقیب میسازد .

صفحه نمایش TVD-1070PRO

این آیفون تصویری از صفحه نمایش TFT-LCD رنگی بهره میبرد.این مانیتور بدون کلید بوده و تمام فعالیت هایش با استفاده از صفحه نمایش لمسی توسط کاربر مدیریت میشوند . صفحه نمایش این مانیتور از رزولوشن 800 x 480 بهره میبرد که برای یک آیفون تصویری کیفیت بالایی محسوب میشود . نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت میباشد کیفیت صفحه نمایش آیفون 1070 پرو تابا میباشد که باعث شده بیشترین اقبال عمومی را در مقابل دیگر محصولات مشابه داشته باشد .

حافظه دار بودن

یکی از دیگر مزیت های این مانیتور آیفون تصویری حافظه دار بودن آن میباشد.این قابلیت به شما این امکان را اعطا میکند که شما بتوانید در زمانی که به هر دلیلی در منزل حاضر نمیباشید ، عبور و مرور در منزل را به راحتی کنترل نمایید . همچنین میتوانید با فعال کردن حالت ضبط مانیتور آیفون تصویری 1070PRO کسانی که به منزل شما مراجعه کردند و شما حضور نداشته اید را شناسایی کنید .

باز کردن درب پارکینگ

شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشد که به هنگام خروج از منزل وسایلی را جا بگذارید و یا به گوش فراموشی بسپارید . ریموت درب یکی از وسایلی میباشد که بسیار فراموش خواهد شد ، این قابلیت به شما این امکان را میدهد که در صورت فراموشی ریموت با زدن یک دکمه درب پارکینگ را باز نمایید . 

فراخوانی آسانسور

یکی از مشکلاتی که در آپارتمان های مسکونی بزرگ مخصوصا مجتمع های مسکونی رخ میدهد ، مدت زمان انتظار برای آمدن آسانسور به طبقه شما میباشد . در مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1070PRO این قابلیت برای شما تنظیم شده است که بتوانید با زدن یک دکمه آسانسور را به طبقه خود فرا بخوانید و از معطل شدن جلوگیری کنید .

گارانتی

آن دسته از مصرف کنندگانی که سابقه استفاده از محصولات شرکت تابا الکترونیک را داشته اند میدانند که این شرکت یکی از بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه میدهد.محصولات تابا از گارانتی 3 ساله بهره میبرند ، این مدت زمان گارانتی ، نشان از کیفیت بالای قطعات به کار رفته در این محصولات دارد.

حداکثر فاصله با پنل

یکی از نکاتی که برای نصب مانیتور آیفون تصویری نیاز است ، حداکثر طول سیم تا پنل میباشد . برای آیفون 1070PRO این حداکثر طول سیم 100 متر میباشد که به شما این کمک را میکند که بتوانید از این وسیله در برج هایی با ارتفاع زیاد استفاده کنید .

رقبای TVD-1070PRO

بازار آیفون تصویری در ایران یک بازار رقابتی میباشد . شرکت های قدرتمندی مانند تابا الکترونیک ، سیماران ، الکترو پیک و .... همواره سعی در گرفتن گوی رقابت از یکدیگر دارند . مانیتور 1070PRO نیز از این قضیه خیال راحت به سر نمیبرد . شرکت سیماران با ارائه آیفون تصویری HS-78WIFI  توانسته با ارائه یک رقیب قدرتمند برای محصول تابا الکترونیک ایجاد نماید . آیفون تصویری محصول شرکت سیماران کمی گرانتر از TVD-1070PRO میباشد ولکن با داشتن یک ماژول وایفای قابلیت کنترل از راه دور را به شما ارائه میدهد . آن دسته از کسانی که میخواهند به آیفون تصویری تابا این قابلیت را اضافه کنند ، میتوانند با خرید یک وای فای باکس از این ویژگی بر روی آیفون تصویری خود بهره ببرند .

کلام آخر

در این مقاله ما سعی بر این نمودیم که اطلاعات و شرح کاملی از ویژگی های مانیتور آیفون تصویری TVD-1070PRO در اختیار شما خریدار عزیز قرار دهیم ، تا بتوانید با اطلاعاتی صحیح و کامل محصول مورد نظر خود را سفارش دهید . ما در مجموعه اینترنتی آریا ایمن   همواره سعی داشته ایم که خریدی با کیفیت را برای شما به ارمغان بیاوریم تا شما مطمئن خرید کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/11/01

مدل 1070pro هم وایفای باکس لازم داره؟
یا اینکه گزینه وایفا توی تنظیمات باید روشن بشه درحال حاضر غیر فعال هست

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

اگر میخواهید از قابلیت وای فای استفاده کنید باید از وای فای باکس استفاده کنید.

5.0
1402/08/23

برای خرید محصول لطفاً راهنمایی کنید

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، هستیم در خدمتتون، در چه موردی سوال دارید؟

محصولات مرتبط