×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-4070

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 480*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل + 2 دوربین
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
3,900,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰

آیفون تصویری تابا یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین محصولات شرکت تابا است. از این نوع آیفون برای انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و … استفاده می‌شود. آیفون تابا مدل ۴۰۷۰ علاوه بر اینکه درب را باز می‌کند و امکان مشاهده مراجعه‌کننده را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند، امکانات بسیار بیشتری هم دارد. امروزه آیفون های تصویری به‌عنوان یک نوع راه ایمنی و حفاظتی در انواع مسکن‌ها و ساختمان‌ها کاربرد دارند. آیا شما هم به فکر خرید آیفون جدید و پیشرفته هستید؟ پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰

آیفون تابا ۴۰۷۰ در ابعاد مستطیلی شکل ساخته شده است که هر ۴ گوشه آن دارای انحنا است و همین مورد جذابیت آیفون را چند برابر کرده است. در اطراف صفحه‌ نمایش آیفون، یک نوع نوار خاکستری ‌رنگ وجود دارد که جذابیت ظاهری بیشتری به ‌ظاهر محصول بخشیده است. نام برند تابا در ناحیه پایینی دستگاه و با رنگ طلایی قرار دارد. ابعاد و اندازه آیفون تابا در مدل ۴۰۷۰ بسیار مناسب و استاندارد می باشد. همچنین ضخامت آیفون تابا بسیار کم است که همین عامل باعث ظرافت بیشتر محصول شده است. صفحه‌ نمایش این آیفون تصویری کاملاً رنگی و در ابعاد ۷ اینچ طراحی شده است.

ویژگی ‌های مهم آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰ TVD5-43

امروزه انواع محصولاتی که در شرکت تابا تولید و عرضه می‌شوند، دارای امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده زیادی هستند. دربازکن تصویری تابا مدل ۴۰۷۰، امکانات فراوانی دارد که همین موضوع باعث جذب طرفداران بیشتر به محصول شده است. برخی از ویژگی‌های مهم آیفون تصویری تابا عبارت است از:

● متصل شدن به دو پنل: در مواقعی که ساختمان دو درب ورود و خروج دارد، با استفاده از آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰، می‌توان هر دو ورودی را کنترل نمود. همچنین گاهی اوقات می‌توان به‌عنوان دوربین مداربسته از آن استفاده کرد.

● تنظیم صدا: با توجه ‌به محیط مسکونی یا تجاری خود می‌توانید صدای زنگ یا صدای فرد را افزایش یا کاهش دهید.

● ارتباط داخلی: با استفاده از این قابلیت، تمام آیفون‌های تصویری که از ارتباط داخلی برخوردار هستند، می‌توانند با همدیگر در ارتباط باشند.

● قابلیت بسیار مهم در آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰ این است که با استفاده از آن می‌توان از تقویم هم استفاده کرد.

● زبان فارسی یا انگلیسی بر روی آیفون را به ‌دلخواه خود می‌توان انتخاب نمود.

● حافظه داخلی آیفون تصویری تابا، قابلیت ذخیره‌سازی بیش از ۲۰۰ عکس را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند.

● با استفاده از کارت حافظه و فضای ذخیره‌سازی خارجی روی آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰، می‌توان فیلم‌های ۱۵ ثانیه ای از مراجعه‌کننده را ضبط کرد.

مزایای استفاده از آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰

با توجه‌ به ظاهر زیبا و امکانات فوق‌العاده زیادی که آیفون تابا دارد، امروزه محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد پیدا کرده است. با توجه‌ به ظاهر زیبا و جذاب این محصول، می‌توان زیبایی خاصی به محیط داخلی ساختمان خود ببخشید. برخی از مزایای استفاده از آیفون ‌تصویری‌های تولید شده توسط برند تابا، عبارت است از:

● دارای حافظه داخلی

● گارانتی ۳ساله

● صفحه‌ نمایش با کیفیت

● ارائه تصاویر واضح و شفاف

● جذابیت ظاهری

● امکان ضبط فیلم مراجعه‌کنندگان به مدت‌زمان ۱۵ ثانیه

● کارایی و استفاده از آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰، کاملاً آسان است.

خرید آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰

برای خرید آیفون تصویری تابا می‌توانید به انواع نمایندگی‌ها و سایت‌های معتبر مراجعه نمایید و قیمت محصول را مشاهده کنید. آیفون‌های تصویری تابا جز با کیفیت‌ترین و جدیدترین محصولاتی هستند که شرکت تابا همراه با گارانتی ۳ساله تولید و عرضه می‌کند. پس هنگام خرید آیفون تصویری موردعلاقه خود، به شرایط گارانتی آن توجه نمایید. هنگام ثبت سفارش در سایت‌های معتبر می‌توانید خریدی مطمئن و آسان را تجربه نمایید. همچنین در این مواقع محصول در کمترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شود. برای نصب و راه‌اندازی این مدل آیفون‌های تصویری از افراد متخصص کمک بگیرید، تا بعد از راه‌اندازی آیفون تصویری تا با مدل ۴۰۷۰، با هیچ‌گونه مشکلی در کیفیت صدا و تصویر مواجه نشوید.

سخن پایانی

آیفون تصویری تابا مدل ۴۰۷۰ امروزه در اکثر نقاط با قیمت‌های متنوع به بازار مصرف عرضه می‌شود. سایت آریا ایمن یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت‌های داخلی است که دربازکن‌های تصویری را به خریداران خود عرضه می‌کند. آیفون تابا از حافظه ذخیره‌سازی داخلی، تصویری شفاف و زیبا، امکان استفاده از کارت حافظه و … برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/11/13

به نظرم با توجه به مدل 2070 دیگه تولید این مدل یه مقدار توجیه نداشت، 2070 خیلی زیباتره

محصولات مرتبط