×

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی تابا TVD-1043i

2 عدد مانیتور: TVD-1043 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
7,070,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۴۳

اگربه دنبال خریدست کامل آیفون تصویری با کیفیت هستید که طول عمر بالایی داشته باشد، پکیج دو واحدی آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۴۳ انتخاب کاملا مناسبی است. این آیفون تصویری به صورت یک پک کامل به شما ارائه می‌شود و شما برای خرید آن نیازی ندارید که سایر قطعات جزئی این دستگاه را خریداری کنید. این کالا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تولید می‌شود و مشتریان زیادی از کیفیت آن راضی هستند. این آیفون برای ساختمان‌های دو طبقه عملکرد عالی دارد.

پکیج دو واحدی 1043 تابا

ویژگی ‌های آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۴۳

پک دو طبقه دربازکن تصویری تابا مدل ۱۰۴۳ یکی از صدها تولیدات شرکت تابا است که با استفاده از بهترین قطعات تولید می‌شود. این پک با یک مانیتور ۴.۳ اینچی تصاویر با کیفیتی را برای شما به نمایش می‌گذارد. نمایشگر این آیفون تمام لمسی است و استفاده از آن به راحتی انجام می‌شود. این آیفون قابلیت ضبط عکس و فیلم را دارد و برای امنیت ساختمان کاملا مناسب عمل می‌کند. از یکی از ویژگی‌های مهم این آیفون تصویری می‌توان به امکان اتصال آن به دو پنل خروجی و دوربین مدار بسته اشاره کرد.

شرکت تابا این آیفون را به مدت ۳۶ ماه گارانتی کرده است، اما پس از این مدت نیز خیلی کم پیش می‌آید که نیازی به تعمیر داشته باشند؛ زیرا این مدل آیفون‌ با تست‌های مشخصی وارد بازار می‌شود و کیفیت آنها قبل از عرضه به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد. مهندسانی که در شرکت تابا به تولید این کالا می‌پردازند، از تجربه کافی برخوردار هستند و طراحی این آیفون هم از نظر ظاهر و هم باطنی در دستور کار قرار می‌گیرد. دوربینی که درون پنل بیرونی این آیفون قرار دارد دارای یک محافظ است و تصاویری با رزولوشن ۹۰۰ TVL روی مانیتور نمایش می‌دهد.

کیفیت صدا بلندگو این آیفون بسیار بالا است تا ارتباط افراد بیرونی و داخل منزل به خوبی انجام شود. لنز دوربین این کالا تا ۷۵ درجه از اطراف خود را به خوبی نمایش می‌دهد. زاویه دید این دوربین تا ۴۶ درجه افقی و ۱۷ درجه عمودی قابل تغییر است. پنلی که درخارج از ساختمان نصب می‌شود نیز از ظاهر خوبی برخوردار است. پنل این آیفون جنسی از آلومینیوم دارد که در برابر دما و رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار است. این پکیج با پنل‌های مختلفی از مدل‌های گوناگون شرکت تابا مانند سپهر و... عرضه می‌شود و شما در هنگام خرید می‌توانید پنل موردنظر خودتان را انتخاب کنید. البته کیفیت پنل‌ها بسیار عالی است و تنها ممکن است شکل ظاهری آنها کمی متفاوت باشد.‌ دربازکن این پکیج سرعت بسیار بالایی دارد. این دربازکن در قسمت داخلی ساختمان شما فضا کمی را اشغال می‌کند و مانیتور آن رنگی و از جنس ال‌سی‌دی است.

ترانس آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۴۳

هر آیفونی نیاز به یک ترانس با کیفیت دارد تا ولتاژ برق را به درستی تغییر دهد و موجب افت ولتاژ و یا افزایش ولتاژ ورودی نشود‌. در هنگام خرید بسیاری از آیفون‌ها باید تراس را به صورت جداگانه خریداری کنید، اما در این پکیج یک تراس یا منبع تغذیه نیز وجود دارد. جنس این تراس پلاستیک ABS است و مقاومت خوبی دارد. برق شهری به داخل این تراس وارد می‌شود و ولتاژ آن تغییر پیدا می‌کند. ولتاژ مطلوب برای آیفون بدست می‌آید و وارد آن می‌شود. نقش تراس بسیار مهم است و در صورتی که دارای مشکلی نباشد، ولتاژ نهایی را به درستی وارد آیفون می‌کند. :

خرید آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۴۳

این مدل آیفون‌ تابا با قیمت بسیار خوبی به فروش می‌رسد؛ زیرا به دلیل فراوانی که در تولید این آیفون وجود دارد، از بازار فروش خوبی بهره‌مند شده‌اند. بسیاری از افراد این آیفون را برای منزل خود می‌پسندند؛ زیرا برای طراحی دکوراسیون داخلی به خوبی می‌تواند جلوه زیبایی داشته باشد‌. آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۴۳ یکی از تولیدات جدید شرکت تابا است و این آیفون توسط شرکت‌های حضوری و وب‌سایت‌های مختلفی به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این آیفون را داشته باشید می‌توانید به صورت آنلاین به یک شرکت معتبر و سایت رسمی آن مراجعه و سفارش خود را به راحتی ثبت کنید. شرکت تابا یکی از شرکت‌های داخلی با سابقه در تولید لوازم برقی، به خصوص آیفون است.

سخن پایانی

در پایان این مطلب باید بگوییم که از خرید دربازکن تابا غافل نشوید، به خصوص پکیج  دو واحدی تابا مدل  ۱۰۴۳ که از همه نظر می‌تواند رضایت شما را جلب کند. این شرکت برای رضایت مشتریان خود کیفیت این آیفون را تا حد زیادی افزایش داده است تا شما از خرید کالاهای مشابه بی‌نیاز شوید و بتوانید نیازتان را به راحتی و با استفاده از این آیفون‌ها برطرف سازید‌. برای خرید آیفون تصویری تابا مدل۱۰۴۳ می‌توانید سری به وب‌ سایت آریا ایمن بزنید و از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط