×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD-1043i

1 عدد مانیتور: TVD-1043 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,670,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043

در این قسمت از سایت آریا ایمن، به بررسی یکی دیگر از محصولات شرکت تابا می‌پردازیم. پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 یکی از محصولات شرکت تابا است که مناسب برای ساختمان‌های یک واحدی است. اگر به دنبال یک آیفون تصویری ساده اما در عین حال کاربردی هستید، همراه ما تا ادامه مطلب باشید.

شرکت تابا

شرکت تابا الکترونیک، یکی از شرکت‌های قدیمی در حوزه تولید انواع پکیج‌های دربازکن است، که فعالیت خود را در سال 1362 در ایران آغاز کرده است. این شرکت در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های داخلی شده و توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار عالی را تهیه و آن‌ها را وارد بازار ایران کند. یکی از محصولات جدید تولید شده در شرکت تابا پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 است. این پک مناسب برای نصب کردن و راه اندازی در منازل تک واحدی است.

مشخصات ظاهری پکیج یک واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043

ظاهر آیفون تصویری تابا از طراحی بسیار زیبا و شیکی برخوردار است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید همراه با سفارش این محصول وسایل همراه این محصول که شامل 1 عدد مانیتور1043، 1 عدد پنل تک واحدی تابا مدل سپهر، 1 عدد منبع تغذیه یا ترانس مدل 8401 و 1 عدد قفل درب بازکن تابا مدل TL-545می‌شود، نیز دریافت کنید.

مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1043

آیفون تصویری تابا یک عدد مانیتور لمسی دارد که اندازه صفحه نمایشی آن ۴.۳ اینچی است. ظاهر مانیتور آن به رنگ سفید و مشکی بوده که این امر موجب زیبایی بیشتر این محصول می‌شود. این نمایشگر به صورت کامل لمسی بوده و دکمه‌ای جهت تنظیمات آن وجود ندارد. از دیگر ویژگی‌های دربازکن تصویری تابا حافظه دار است؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید بر روی این آیفون ۲۰۰ عکس به صورت رنگی یا فیلم‌های کوتاه ۱۵ ثانیه همراه با صدای مراجعه کنندگان ضبط و داشته باشید.

پنل آیفون تصویری سپهر تابا الکترونیک

بدنه پنل آیفون تصویری سپهر از جنس آلومینیوم است. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم این پنل می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر نوسانات دمایی محیط اشاره کرد. همین موضوع باعث می‌شود تا شما این آیفون همراه با پنل سهپر تابا را در هر نقطه از ایران و در هر دمایی نصب کنید و نگران آسیب رسیدن به آن نباشید. همچنین این محصول دارای چراغ‌های ریزی جهت نمایش شماره واحد‌ها برای دید بهتر در شب تعبیه شده است تا به شما برای خواندن بهتر شماره واحد‌ها کمک کند. این محصول دارای یک عدد دوربین سونی محصول کشور چین است. این دوربین زاویه دید ۱۲۰ درجه و امکان تنظیم تا ۴۶ درجه افقی و ۱۶ درجه عمودی را برای شما مهیا می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های بسیار مهم پک 1 طبقه تابا مدل 1043 می‌توان به وجود دو مدل از پنل‌های شرکت تابا اشاره کرد. مدل پنل‌های آن به ترتیب می‌توان به سهند و ثمین اشاره کرد. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های هر کدام از این پنل‌ها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

ترانس آیفون تصویری تابا مدل 1043

پک تک واحدی آیفون تصویری 1043، دارای یک ترانس است که برق با نوسانات زیاد را تبدیل به برق مناسب برای آیفون تصویری می‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم ترانس طراحی آن است؛ ترانس به گونه‌ای طراحی شده تا از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود و همین موضوع باعث می‌شود تا ترانس شما عمر بیشتری داشته باشد.

قاب باران گیر

این پکیج به همراه خود یک عدد قاب باران گیر دارد که برای محافظت در برابر نور مستقیم خورشید و آب باران برای پنل سپهر 1 واحدی نصب می‌شود.

خرید دربازکن تصویری تابا

با توجه به ویژگی‌های فنی آیفون تصویری تابا، یک گزینه عالی برای خرید شما است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آریا ایمن محصول مورد نظر خود را با یک قیمت بسیار عالی و مناسب خریداری کنید تا در کمترین زمان ممکن این محصول به دست شما برسد.

سخن پایانی

اگر شما به دنبال وسیله‌ای کار آمد و در عین حال بسیار شیک در حوزه آیفون‌های تصویری هستید، پکیج دربازکن تصویری تابا مدل 1043 مناسب برای شما است. شما می‌توانید برای دیدن محصول و همچنین خریداری آن به سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط