×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-2070M

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 480*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
3,900,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل 2070

شرکت تابا الکترونیک در تولید آیفون تصویری جدید و پیشرفته بسیار پیشتاز بوده است. آیفون تصویری تابا مدل ۲۰۷۰ از جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولاتی است که تا به امروز توسط شرکت تابا طراحی و تولید شده است. این نوع آیفون تصویری با امکانات بسیار زیاد و به ‌صورت کاملاً هوشمندانه طراحی شده است؛ به همین دلیل محبوبیت فوق‌العاده بالایی دارد. ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار زیادی که در آیفون تصویری  تابا مدل ۲۰۷۰ وجود دارد، آن را نسبت به سایر آیفون‌های دیگر متمایز کرده است. اگر شما هم به فکر آشنایی با دربازکن تابا مدل ۲۰۷۰ هستید ادامه مطلب را دنبال کنید.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری تابا مدل ۲۰۷۰

این آیفون تصویری تابا  به صورتی طراحی شده است که ظاهر آن به تبلت شباهت بسیار زیادی دارد‌. صفحه ‌نمایش این آیفون در وسط دستگاه وجود دارد و اطراف آن با یک نوع نوار مشکی رنگ پوشش داده شده است. سه دکمه لمسی در حاشیه آیفون تصویری تابا ۲۰۷۰ قرار دارد که هرکدام کارکرد مخصوص به خود را خواهند داشت. نام برند تابا با فونت مناسب و در قسمت پایینی دستگاه قرار داده شده است که به ‌راحتی می‌توان آن را مشاهده کرد.

اندازه صفحه‌ نمایش آیفون تصویری تابا مدل ۲۰۷۰، ۷ اینچ است که ابعاد کاملاً استانداردی دارد. با توجه ‌به طرح و مدل جذابی که برای این نوع آیفون استفاده شده است، ظاهری بسیار زیبا و شیک به انواع مکان‌های مسکونی، اداری و تجاری می‌بخشد. با استفاده از آیفون تصویری تابا ۲۰۷۰، می‌توان از دوربین‌های مداربسته پشتیبانی کرد یا از آن به‌ عنوان یک نوع دوربین مداربسته استفاده نمود.

آیفون تصویری 2070 1

ویژگی‌ های مهم آیفون تصویری تابا مدل ۲۰۷۰

این نوع آیفون تصویری دارای امکانات منحصر به‌ فردی است که نسبت به سایر آیفون‌های موجود در بازار برتری بیشتری دارد. برخی از ویژگی‌های مهم دربازکن تابا مدل ۲۰۷۰ عبارت است از:

● تمام صفحه این مدل آیفون به‌ صورت لمسی طراحی شده است.

● آیفون تابا ۲۰۷۰ را می‌توان به گوشی تلفن خود متصل کرد و در زمانی که در داخل منزل حضور نداشته باشید، با استفاده از گوشی خود می‌توان مراجعه‌ کننده را مشاهده نمود و در را باز کرد.

● امکان تنظیم کردن صدا و تصویر با استفاده از دکمه‌های لمسی موجود روی دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

● حافظه داخلی در آیفون تابا ۲۰۷۰ امکان ذخیره بیش از ۲۰۰ عکس را فراهم خواهد کرد.

● همچنین روی این مدل آیفون می‌توان از کارت حافظه به‌عنوان حافظه ذخیره‌سازی خارجی استفاده نمود. .

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا مدل 2070

آیفون تصویری تابا ۲۰۷۰ تمام قابلیت‌های یک آیفون تصویری را دارد، با این‌ وجود به ‌صورت هوشمندانه‌تر و با قابلیت‌های بیشتر طراحی شده است. برخی از مشخصات فنی دربازکن تصویری تابا مدل ۲۰۷۰ عبارت است از:

● صفحه‌ نمایش: نمایشگر LCD این نوع آیفون، ۷ اینچ است که با استفاده از تکنولوژی TFT، تصاویر با کیفیت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. همچنین می‌توان میزان شفافیت و نور تصویر را بر روی صفحه ‌نمایش تنظیم کرد.

● رابط کاربری: با مشاهده آیفون تابا ۲۰۷۰ سه نوع کلید با کاربردهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. اولین کلید برای راه‌اندازی ‌کردن آیفون به کار می‌رود. با استفاده از کلید دوم می‌توان درب را باز کرد و همچنین از کلید سوم برای برقراری ارتباط با مراجعه‌ کننده استفاده خواهد شد.

● ذخیره فیلم و عکس: آیفون تابا ۲۰۷۰ با استفاده از حافظه داخلی خود قابلیت ضبط عکس مراجعه ‌کننده‌ها را فراهم می‌کند. همچنین با استفاده از کارت حافظه می‌توان فیلم‌های ۱۵ ثانیه از افراد را ضبط نمود.

● پنل‌های متفاوت: در مواقعی که ساختمان درهای ورودی مختلفی دارد، با استفاده از این آیفون پیشرفته می‌توان تمام درها را کنترل کرد. همچنین قابلیت مشاهده دوربین مداربسته را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. .

آیفون تصویری 2070 31

خرید آیفون تصویری تابا ۲۰۷۰

این نوع آیفون تصویری دارای امکانات منحصر به‌ فردی است که نسبت به سایر جهت خرید آیفون تابا ۲۰۷۰ می‌توانید به انواع نمایندگی‌های شرکت و سایت‌های معتبر مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید. قیمت آیفون تصویری تابا نسبت به سایر محصولات دیگر شرکت تابا الکترونیک مناسب‌تر است و درعین‌ حال از امکانات بیشتری هم برخوردار خواهد بود‌. امروزه محصولات تابا الکترونیک در تمام نقاط کشور به ‌راحتی قابل‌دسترسی است و از تمام فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی می‌توان آنها را خریداری کرد. انتخاب آیفون تصویری تابا مدل ۲۰۷۰، برای خانه های لوکس و شیک بسیار مناسب خواهد بود و ظاهری زیبا به دکوراسیون داخلی می‌بخشد.

سخن پایانی

دربازکن تصویری تابا مدل ۲۰۷۰ یک نوع آیفون هندزفری است که امکانات بسیار زیادی دارد و حتی در بیرون از منزل هم با استفاده از گوشی می‌توان آن را کنترل کرد. سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است که انواع آیفون تصویری را به تمام نقاط کشور عرضه می‌کند. قیمت آیفون تابا ۲۰۷۰ در برابر امکانات فراوانی که دارد بسیار مناسب می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM106

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/06/17

به نظر من این مانیتور برای جاهای اداری استفاده میشه چون صدا تو محیط پخش میشه

محصولات مرتبط