×
دسته بندی: آیفون تصویری

تگ جاسوئیچی دربازکن تابا

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
جنس بدنه: پلاستیک ABS
ضمانت: ندارد
مناسب پنل: سهند کارتی و کدینگ تابا
تکنولوژی مورد استفاده:  NFC
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

تگ دربازکن تابا

همانطور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی، امکان بازکردن درب منزل با استفاده از تگ وجود دارد، از تگ‌های محبوب آیفون‌های تصویری می‌توانیم به تگ دربازکن تابا اشاره داشته باشید، این تگ برای پنل‌های تولیدی این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از عملکرد مغناطیسی برای باز کردن درب منزل استفاده خواهد کرد.

تگ تابا

تگ دربازکن تابا

تگ دربازکن تابا دارای سیستم هوشمندی است که تشکیل‌دهنده یک هویت خاص است و شما می‌توانید از آن برای بازکردن درب منزل خود استفاده کنید، قابل ذکر است که از یک تگ برای بازکردن درب منزل خانه‌های دیگر نمی‌توان استفاده کرد و اطلاعات آیفون تصویری شما وارد تگ دربازکن مخصوص منزل شما خواهد شد. تگ پنل آیفون تصویری تابا اطلاعات مورد نیاز هر آیفون را به گونه ای ذخیره می‌کند که شما می‌توانید تنها با قرار دادن تگ در برابر پنل آیفون تصویری درب را باز کنید، دقت داشته باشید که در صورت گم کردن تگ در بازکن می‌توانید اطلاعات ذحیره شده در تگ را با استفاده پایگاه اطلاعات پاک کنید تا تگ دربازکن تابا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

تگ دربازکن تابا فعال

برای اینکه تگ دربازکن تابا کارکرد داشته باشد، باید آن را با اتصال به آیفون تصویری فعال کنید و اطلاعات آیفون تصویری را در آن ذخیره کنید. تگ دربازکن تابا دارای یک منبع تغذیه است و قدرت خود را از طریق سیگنال‌های ارسالی آیفون تصویری دریافت می‌کند به همین دلیل تگ دربازکن تابا بدون ارتباط مستقیم با آیفون به هیچ عنوان مورد استفاده نخواهد بود و فعال نمی‌شود.

سخن پایانی

برای خرید تگ دربازکن تابا می‌توانید از سایت آریا ایمن استفاده کنید، این سایت برای فروش تگ دربازکن تابا از گارانتی، ضمانت محصول از تاریخ فروش و ارائه دفترچه راهنما برای اتصال تگ دربازکن تابا به آیفون تصویری برخوردار است. همچنین برای اتصال محصول شما می‌توانید از مشاورهای ماهر سایت  فروشگاه اینترنتی آریا ایمن کمک بگیرید تا روش کار را به صورت کامل برای شما توضیح دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TAT103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
تگ یا جا سوئیچی
تکنولوژی
NFC
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/24

این تگ ها روی تمام مدل های تابا قابل استفاده هست یا فقط برای مدل خاصی هستش؟

محصولات مرتبط