×

مانیتور آیفون تصویری تابا دو سیم TVD-1043i

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی: 36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل TVD-1043i

شرکت تابا الکترونیک از برند های موفق بازار آیفون های تصویری است که با جدیت بالا و مطالعه فراوان در حوزه تکنولوژی سعی در تحقیق و توسعه محصولات خود کرده و با ارائه آیفون تصویری دو سیم تابا پیشرفت بسیار خوبی را در تولیدات خود داشته است، دراین تکنولوژی به جای 4 یا 5 سیم تنها از دو سیم برای تمام واحدها استفاده می شود که بسیار قابل توجه است و توانسته نظر قشر سازنده ساختمان های مسکونی را به خود جلب کند که علاوه بر صرفه جویی 80 درصدی هزینه سیم کشی، کیفیت بسیار بالایی را به دلیل استفاده از تکنولوژی دیجیتال به ساکنین واحد ها می دهد. چرا که در سیستم آنالوگ به دلیل داشتن یک خط صدا، کیفیت صدای خروجی از پنل، ضعیف تر از سیستم های دیجیتال می باشد. در ضمن برای استفاده از این تکنولوژی دو سیم، که کار نصاب های آیفون تصویری تابا را نیز راحت کرده، باید از پنل و دیکدر و مانیتور های مخصوص دو سیم تابا استفاده کرد. و هیچ نگرانی بابت سیم کشی قدیمی ساختمان نیز وجود ندارد، چرا که روی آن ها نیز قابل اجراست. نکته ای که وجود دارد این است که این سری از محصولات شرکت تابا الکترونیک تا 64 واحد را پشتیبانی می کند که برای بالای 32 واحد به یک سوئیچر نیاز است. تنها رقیب تابا الکترونیک، شرکت تکنما می باشد که با 7 سیم تا 256 واحد را پشتیبانی می کند و با ورود این سری از محصولات شرکت تابا الکترونیک توانسته رقیب بسیار جدی برای شرکت تکنما باشد. به گفته بعضی از صاحب نظران اگر شرکت تابا الکترونیک بتواند تمرکز بیشتری را روی تبلیغات این محصول بگذارد. می تواند در آینده ای نه چندان دور فروش بسیار بالایی را تجربه کند و نتیجه زحمات خود را ببیند.

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1043i

در ادامه در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به بررسی اجمالی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i می پردازیم.

بسته ی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 4.3 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری TVD-1043i دو سیم

شرکت تابا از جمله شرکت هایی است که تنوع بالایی را در ظاهر محصولات خود دارد و توانسته محصولاتی در اندازه ها و شکل و شمایل مختلف برای هر نوع سلیقه ای تولید کند. شرکت تابا الکترونیک در این مدل سعی کرده با گرد کردن گوشه های سمت راست مانیتور آن را از حالت مستطیل کامل در بیاورد. آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1043i دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است که از تکنولوژی تاچ (لمسی ) بهره می برد که یکی از متداول ترین صفحه نمایش ها از لحاظ اندازه است و می تواند نیاز مشتریان آیفون تصویری را برطرف کند.

آیفون تابا دو سیم مدل 1043i

همانطور که از ظاهر این آیفون تصویری پیداست تنها یک کلید در پایین خود دارد که برای باز کردن درب از آن استفاده می شود. صفحه نمایش این مانیتور با یک برآمدگی از بدنه جدا شده است و نام تابا به رنگ مشکی در پایین آن حک شده است این مانیتور به رنگ های سفید و مشکی موجود می باشد. و ارتفاع بدنه این آیفون تصویری 15 سانتی مترو عرض آن 26 سانتی متر و دارای عمق 3.5 سانتی متر است. و همچنین وزن این آیفون تصویری 670 گرم است.

مشخصات فنی TVD-1043i دو سیم

آیفون تصویری تابا دوسیم مدل 1043i دارای صفحه نمایش لمسی خازنی می باشد و قابلیت هایی چون ارتباط داخلی و حافظه خارجی برای ذخیره عکس و فیلم را داراست. همچنین این محصول به خاطر پشتیبانی از دو پنل برای ساختمان هایی که دو درب برای ورود دارند می تواند بسیار مناسب باشد.

آیفون تابا دو سیم 1043i

صفحه نمایش TVD-1043i دو سیم

همانطور که در بالا به آن اشاره شد آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1043i از صفحه نمایش لمسی خازنی استفاده می کند که فقط به انگشتان دست جواب می دهد و عوامل بیرونی نا خواسته نمی توانند روی آن تاثیری بگذارند. این یکی از مزیت های این نوع صفحه نمایش ها است. اندازه ی این صفحه نمایش رنگی که از نوع LCD می باشد، 4.3 اینچ است. که وضوح قابل قبولی را به ببیننده می دهد.

از مزیت های صفحه نمایش لمسی خازنی نسبت به صفحه نمایش های مقاومتی که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از مقاومت در برابر آب و گرما ، دوام بیشتر، نمایش تصاویر شارپ تر و کنتراست بهتر و همچنین رزولوشن سنسور بیشتر (لمس دکمه های ریز روی نمایشگر راحت تر است)

رابط کاربری و کلید ها TVD-1043i دو سیم

این مدل از مجموعه آیفون تصویری تابا دارای رابط کاربری تاچ یا لمسی می باشد که تنها دکمه مکانیکی آن دکمه باز کردن درب است. برای دسترسی به منوی تنظیمات این مانیتور باید صفحه نمایش مربوطه را لمس کنید که 5 گزینه برای شما نمایش داده می شود. که عبارتند از دکمه دوربین که می توانید به وسیله آن برای گرفتن عکس یا فیلم به صورت دستی اقدام کنید و همچنین برای جایجایی بین پنل 1 و 2 استفاده می شود. دکمه بعدی دکمه حافظه است که برای دسترسی به عکس ها و فیلم های ذخیره شده استفاده می شود و همچنین می توانید با لمس گزینه حذف، عکس های مورد نظر را حذف کنید. دکمه سوم برای ارتباط داخلی(INTERCOM) استفاده می شود که با لمس کردن آن می توانید با واحد ها و یا با قسمت نگهبان ارتباط صوتی داشته باشید و دکمه چهارم برای ورود به قسمت تنظیمات استفاده می شود و دکمه آخر برای خروج از منو استفاده می شود.

1043 دو سیم تابا

حافظه آیفون تصویری تابا دو سیم مدل TVD-1043i

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1043از آن دسته محصولاتی است که دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 عکس می باشد و همچنین قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی را نیز داراست، که با اضافه کردن یک کارت حافظه کلاس 10 می توان علاوه بر بالا بردن حجم ذخیره سازی، تعداد 128 فیلم کوتاه 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده ضبط کرد که با ورود به قسمت تنظیمات می توانید حالت عکس برداری را به صورت دستی یا اتوماتیک قرار دهید. و در صورت نیاز می توانید تمامی عکس ها را به کارت حافظه انتقال دهید و با در آوردن آن و اتصال به لب تاپ به تمامی عکس ها دسترسی پیدا کنید. و همچنین می توانید تمامی عکس ها را از آیفون تصویری مورد نظر مشاهده کنید.

آیفون 1043 تابا دو سیم

در صورت استفاده نکردن از کارت حافظه دستگاه قادر به ذخیره  فیلم نخواهد بود و گزینه  (لطفا کارت حافظه را به دستگاه اضافه کنید ) نمایان می شود.

قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تابا دو سیم مدل TVD-1043i

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1043 از قابلیت (INTERCOM)نیز پشتیبانی می کند که واحد های ساختمان را قادر می سازد تا با یک دیگر ارتباط صوتی داشته باشند و همچنین هر واحد می تواند با قسمت نگهبانی نیز ارتباط داخلی داشته باشد. برای دسترسی به این قابلیت در این دستگاه ابتدا باید آدرس واحد مورد نظر را وارد کرده و گزینه ارتباط داخلی را لمس کنید. آدرس هر واحد همان شماره واحدی می باشد که از طریق دیپ سوئیچ پشت مانیتور تعریف شده است. مدت زمان مکالمه واحد 30 ثانیه می باشد، بعد از این مدت ارتباط این دو واحد قطع می شود، در ضمن فقط دو واحد همزمان می توانند با هم ارتباط داخلی داشته باشند، اگر واحد دیگر خواست در زمان ارتباط این دو واحد ارتباط داخلی داشته باشد با بوق اشغال مواجه خواهد شد.

قابلیت اتصال به دو پنل

این در باز کن تصویری تابا قابل اتصال به دو پنل نیز می باشد. که قابلیت جابه جایی بین این دو پنل را دارد. و در زمان استفاده از این مانیتور تصویر محوطه ی بیرونی پنلی را نمایش می دهد که زنگ واحد شما به وسیله ی آن به صدا د رآمده و می توانید در قسمت تنظیمات مانیتور به هر کدام از این پنل ها وصل شوید. این مانیتور این قابلیت را دارد که به جای اتصال به پنل دوربین مدار بسته در هر مکان از ساختمان استفاده کند.

جمع بندی و گارانتی تابا

شرکت تابا الکترونیک با عرضه محصولات دو سیم خود تکان اساسی به بازار آیفون های تصویری داده تا پیشرفت محصولات ایرانی را به رخ محصولات خارجی حاضر در این حوزه بکشد. آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1043i به خاطر قابلیت هایش و تکنولوژی استفاده شده در تولیدش بسیار مناسب برای مجتمع های مسکونی است چرا که علاوه بر پایین آوردن هزینه ی نصب و سیم کشی کیفیت بالایی را در اختیار مصرف کنندگان می گذارند. شرکت تابا الکترونیک با خدمات پس از فروش بسیار خوبش سعی کرده مشتریانش را از هر نظر راضی نگه دارد. زیرا اعتماد مشتریانش هست که این شرکت را سالها پا برجا نگه داشته است. شرکت تابا الکترونیک محصولات خود را سه سال گارانتی کرده که این گارانتی از زمان فروش آن محصول محاسبه می شود تا رضایت خاطر را در مشتریانش به وجود بیاورد.

قیمت 1043 تابا مدل دو سیم

آیفون تصویری تابا دو سیم مدل TVD-1043i و رقبا

شرکت تابا الکترونیک اگر چه سعی کرده محصولاتی متفاوت با توجه به نیاز روز بازار تولید و عرضه کند، شرکت های موفقی مانند سیمارن ، الکتروپیک ، تکنما نیز توانسته اند در این حوزه بسیار موفق عمل کنند. از محصولاتی که قابل رقابت با این مدل از آیفون تصویری تابا می باشند آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TK-M است دارای قابلیت هایی شبیه به این محصول تابا می باشد؛با این تفاوت که از لحاظ قیمتی کمی بالاتراست و از دیگر محصولاتی که قابل قیاس با آیفون تصویری تابا دو سیم مدل 1043 است آیفون تصویری تکنما مدل VDP-D43M است. که دارای قابلیت ارتباط با نگهبانی است و علاوه بر حافظه ی داخلی توانایی پشتیبانی از حافظه خارجی تا 32 گیگ را دارد و از لحاظ قیمتی پایین تر از مدل تابا الکترونیک است و تنها تفاوتی که دارد پشتیبانی نکردن از ارتباط داخلی بین واحد هاست و می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که ارتباط داخلی برایشان مهم نیست و به دنبال یک آیفون تصویری با قیمت مناسب هستند.

شما می توانید برای اطلاع قیمت آیفون تصویری تابا و همچنین خرید آیفون تصویری تابا با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید تا شما را به بهترین نحوه ممکن راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/06/07

سلام آقای رجبي شما باید پنل رو باهاش سفارش می‌دادید که قیمتش جداگانه به همراه منبع تغذیه و با توجه به چفت در حیاطتون بایستی درصورت لزوم دربازکن هم سفارش می دادید که چفتهای برقی در حیاط نیاز به در باز کن ندارند که قیمت همه اینها جداگانست شما فقط پنل سفارش دادید

5.0
1399/12/28

فقط گوشیه ؟ باهاش پنل نیست؟

پاسخ از آریا ایمن : سلام آقای رجبي شما باید پنل رو باهاش سفارش می‌دادید که قیمتش جداگانه به همراه منبع تغذیه و با توجه به چفت در حیاطتون بایستی درصورت لزوم دربازکن هم سفارش می دادید که چفتهای برقی در حیاط نیاز به در باز کن ندارند که قیمت همه اینها جداگانست شما فقط پنل سفارش دادید
5.0
1399/09/18

فکر نمیکردم این مدل ارتباط داخلی داشته باشه، با راهنمایی همکارانتون خریدم و از ارتباط داخلیش خیلی راضیم

5.0
1399/09/05

مدل 1043 که شما دارید 4سیمه؟ چون فروشگاهای دیگه اتمام موجودی زدن و اینکه همون 1043 که ارتباط داخلی داره و حافظه داره ؟

5.0
1399/03/12

سلام
دوسیم بودن این مدل کار ما نصابا رو خیلی راحت کرده، امیدوارم مدلای دیگه هم دو سیمشون بیاد به بازار