×

گوشی صوتی مخصوص آیفون تصویری تابا TVL-7810

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
برق مصرفی: 220 ولت
ارتباط موای با گوشی تصویری: دارد
مدت گارانتی: 36ماهه تابا
تنظیم میزان صدای زنگ: دارد
قابلیت اتصال به پنل تصویری: دارد
هشدار تماس از دست رفته: دارد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

گوشی صوتی آیفون تصویری تابا TVL-7810

در ساختمان‌هایی که می‌خواهند آیفون صدایی را به تصویر تبدیل کنند، باید سیم‌کشی قدیمی خود را تعویض کنند؛ بنابراین آیفون با سیم‌کشی جدید سازگار نیست و از کار افتاده است. تابا برای رفع این مشکل، گوشی صوتی آیفون تصویری تابا مدل ۷۸۱۰ را تولید کرده و این قابلیت را فراهم کرده است که گوشی صوتی جدید، از سیم‌کشی مشابه آیفون تصویری استفاده کند و واحدهایی که تمایلی به استفاده از آیفون تصویری تابا  ندارند، می‌توانند از آیفون صوتی استفاده کنند.

گوشی صوتی تصویری تابا 7810

نقد و بررسی گوشی صوتی آیفون تصویری تابا TVL-7810

گوشی موازی با تصویر تابا یک آیفون صوتی است که در کنار نمایشگرهای تصویری قابل نصب است. همان‌طور که گفته شد، در بسیاری از ساختمان‌هایی که می‌خواهند صدا را به تصویر تبدیل کنند، باید سیم کشی قدیمی خود را تعویض کنند؛ بنابراین درب بازکن صوتی با سیم کشی جدید سازگاری ندارند و از کار افتاده می‌شود. برای رفع این مشکل شرکت تابا الکترونیک با تولید گوشی صوتی مخصوص آیفون تصویری مدل ۷۸۱۰ این قابلیت را برای استفاده همزمان از گوشی صوتی جدید با آیفون تصویری و واحدهایی که تمایلی به استفاده از درب بازکن تصویری ندارند را فراهم کرده است. می‌توانيد از این مدل برای باز کردن درب ورودی نیز استفاده کنید. درب بازکن صوتی تابا الکترونیک دارای سیستم ارتباطی است که در ساختمان تعبیه شده و امکان ارتباط صوتی با کارفرما را فراهم می‌کند. شکل این اتصال به این صورت است که صدا از پنل (زنگ درب ورودی) که در ورودی ساختمان تعبیه شده است به درب بازکن داخل ساختمان ارسال می‌شود و ارتباط دو طرف برقرار می‌شود. با خرید گوشی مخصوص آیفون تصویری شرکت تابا، واحدهایی که از درب بازکن صوتی استفاده می‌کنند، می‌توانند از پنل درب ورودی مانند آیفون تصویری استفاده کنند، اما مانند مدل‌های صوتی قدیمی، تنها از طریق صدا با مخاطب پشت در ارتباط برقرار می‌کند. یکی دیگر از کاربردهای گوشی صوتی آیفون تصویری تابا مدل ۷۸۱۰ این است که به شما این امکان را می‌دهند که علاوه بر درب بازکن تصویری، یک آیفون صوتی را در داخل یک واحد ساختمانی بزرگ قرار دهید تا هر دو بتوانند زنگ بزنند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این گوشی محصولی متفاوت از گوشی صوتی است. با گوشی صوتی مخصوص آیفون تصویری تابا مدل ۷۸۱۰ واحدهایی که از آیفون های صوتی استفاده می‌کنند نیز می‌توانند مانند آیفون‌های تصویری از پنل درب ورودی استفاده کنند اما فقط از طریق صدا با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند.

رقبا گوشی 7810 تابا و سخن پایانی

از رقبای این محصولات میتوان به گوشی صوتی مخصوص تصویری سوزوکی و همچنین گوشی صوتی سیماران مدل 701 اشاره نمود البته به معنی این نیست که میتوان این محصولات را به جای گوشی صوتی مخصوص تصویری تابا استفاده نمود.

یکی دیگر از کاربردهای این مدل از آیفون تابا این است که برخی از آیفون های تصویری امکان قرار دادن آیفون صوتی را علاوه بر آیفون های تصویری در داخل یک واحد ساختمانی بزرگ نیز می‌دهند تا هم زنگ بخورد و هم بتواند به مشتری پاسخ دهد. این آیفون محصولی متفاوت از آیفون صوتی است. شما هم اکنون می‌توانید از سایت آریا ایمن نسبت به خرید گوشی مخصوص آیفون تصویری اقدام نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM111

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
گوشی مستقل صوتی
پرسش و پاسخ (6)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/08/23

ما از گوشی تالار از نوع صوتی مدل tvl7810 نتونستم نصب کنم میشه راهنمایی بفرمایید مگه روش خاصی دارد

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، لطفا مشکلتون رو مطرح بفرمایید

5.0
1402/07/08

ببخشید من میخام مدل۷۸۱۰صوتی تابا روبه تصویری الدو وصل کنم ۵سیم هم داره محبت میکنین نقشه سیم کشیشو بذارین

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، میتونید از دانشنامه آریا ایمن بخش راهنمای نصب کمک بگیرد. موفق باشید

5.0
1402/06/23

با سلام
ایا این امکان وجود دارد که با پنل درب صوتی ارتباط برقرار کند ؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، خیر متاسفانه این مدل مخصوص آیفون تصویری هست. 

موفق باشید

5.0
1398/06/01

با اینکه خیلی ساده و خیلیم قیمتشم پایین هستش ولی من که بعد چند وقت دارم استفاده میکنم از کیفیت صدای این آیفون راضی هستم وممنونم از شما و سایتتون.

5.0
1398/04/25

سلام با نهایت سادگیش و قیمت بسیار خوبش کارش خوبه اینجوری بگم که یه کاره عمری وخیلی دیر خراب میشه.