×

گوشی آیفون صوتی تابا 6 سیم TL-633

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
تعداد رشته مورد نیاز: 6 سیم
نصب آسان: دارد
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
توانایی تقویت صدا: دارد
ادامه مطلب
345,000 تومان
با ضمانت
محصولات دیگر آیفون صوتی تابا
توضیحات

آیفون صوتی تابا 6 سیم مدل 633

آیفون های صوتی و تصویری تابا الکترونیک از زمان های بسیار طولانی در منازل شخصی تا اداره های دولتی به کار گرفته شده اند. آیفون صوتی تابا 6 سیم مدل 633  از نمونه های قدیمی اما پر فروش محصولات این شرکت الکترونیکی به شمار می رود. در مجموع همه انواع محصولات عرضه شده توسط تابا الکترونیک دارای کیفیت برتر ساخت هستند، که در اینجا اختصاصا به ذکر مشخصات گوشی آیفون صوتی شش سیم تابا مدل 633 می پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

گوشی صوتی تابا مدل 633 شش سیم

مشخصات گوشی آیفون صوتی شش سیم تابا مدل 633

اولین نکته ای که در راستای بحث پرداختن به مشخصات گوشی آیفون صوتی شش سیم تابا مدل 633 باید به آن توجه داشته باشیم، طراحی ساده اما زیبا و منحصر به فرد آن است. در قسمت بالا/ سمت راست، لوگوی شرکت تابا الکترونیک حک شده و درست در قسمت پایین آن، کلید شستی در بازکن را خواهید دید. گوشی دهنی، در سمت چپ آن قرار گرفته و دارای برجستگی قابل توجهی است. به لطف این طراحی ویژه- برجستگی زیاد آن- برداشتن و گذاشتن گوشی دهنی، بسیار آسان تر انجام می گیرد.

جالب است بدانید که در اکثر موارد، این دربازکن صوتی را کاملا تمیز و بدون گرد و خاک، خواهید دید. علت اصلی آن، جنس بدنه این محصول است که از پلاستیک ضد الکتریسته ساکن تولید شده و کاملا در فضای دارای گرد و خاک و سایر عوامل محیطی، مقاوم است.

در ادامه ذکر مشخصات گوشی صوتی تابا ، بهتر است به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که صدای رفت و برگشت در این محصول نسبت به سایر نمونه های موجود بسیار، تقویت شده است. این، به لطف پشتیبانی از یک مدار الکترونیکی امکانپذیر شده است.

گوشی صوتی تابا با 6 سیم

این گوشی آیفون صوتی همانطور که از نام آن پیداست دارای 6 سیم بوده که هر کدام، وظیفه خاصی را در فرآیند باز کردن درب، انجام می دهند.

رشته سیم شماره 1: این سیم به طور ویژه، صدای مراجعه کننده را از پنل به آیفون دربازکن ساده ارسال می کند.

رشته سیم شماره 2: صدای پاسخ دهنده را از گوشی به پنل ارسال می کند.

رشته سیم شماره 3: وظیفه منفی مشترک را به طور کامل بر عهده دارد.

رشته سیم شماره 4: انتقال دهنده صدای زنگ از پنل سمت گوشی

رشته سیم شماره 5: در را باز می کند.

رشته سیم شماره 6: در را باز می کند.

قیمت آیفون صوتی شش سیم تابا

فروشگاه های مختلف، آیفون صوتی شش سیم تابا را با قیمت متفاوت عرضه می کنند. از این رو بهتر است ابتدا قیمت اف اف معمولی و یا قیمت آیفون صوتی شش سیم تابا را در چند فروشگاه بررسی کرده و سپس برای خرید این محصول به سمت فروشگاه های معتبر بروید. از معتبرترین نمایندگی ها سایت آریا ایمن است که کارشناسان متخصص در این سایت علاوه بر ارائه مشاوره های لازم ضمانت های اصالت کالا را دراختیارتان می گذارند.

خرید آیفون صوتی شش سیم تابا

آیفون صوتی شش سیم تابا مانند همه محصولات عرضه شده توسط این شرکت معروف ایرانی، دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 36 ماهه است. در هنگام خرید این محصول، روی جعبه آن دو قسمت مجزا وجود دارد که تعهدات طرفین را یادآور می شود. قسمتی به مشتری و قسمت دیگر به فروشنده اختصاص دارد. برای خرید و یا قیمت آیفون صوتی تابا می توانید ابتدا محصولات آریا ایمن را بررسی کنید و پس از انتخاب اقدام به نهایی محصول کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V6107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
گوشی آیفون صوتی
محل قرارگیری
روکار
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/01

سلام یه سوال داشتم اینکه شش سیم چه تفاوتی با 4 سیم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟