×

پنل آیفون صوتی 1 واحدی تابا tl-680

مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
مقاومت سرما و گرما: دارد
نصب آسان: دارد
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: دارد
نور تشخیص شماره واحد: دارد
توانایی تقویت صدا: دارد
ادامه مطلب
430,000 تومان
420,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون صوتی تابا مدل 680

تابا الکترونیک؛ برند معروف ایرانی در عرصه ساخت آیفون های صوتی و تصویری اینبار با عرضه یک محصول کاملا جدید، نمره درخشان دیگری را در کارنامه فعالیت خود به ثبت رسانیده است. پنل آیفون صوتی تابا 680  یا پنل آیفون صوتی تابا طرح جدید  با دارا بودن کیفیت بسیار بالای ساخت و صدای تقویت شده، انتخاب مناسبی برای آن دسته از کاربرانی است که می خواهند با پرداخت هزینه کم، یک محصول بی نظیر را در اختیار داشته باشند. ویژگی های برجسته این محصول که در ادامه به شرح و تفصیل آنها می پردازیم، آن را به یکی از پر فروش ترین اف اف صوتی حال حاضر تبدیل کرده است.

پنل صوتی تابا مدل 680

مشخصات و ویژگی های پنل آیفون صوتی تابا

مشخصه کاملا آشکار و واضح این محصول، رنگ نقره ای خیره کننده آن است که با یک قسمت مخصوص برای چسباندن استیکر- قسمت فوقانی- و یک قسمت دیگر مخصوص قرار گیری کلید واحدها، طراحی شده است. وقتی هوا تاریک می شود، کلید ها به رنگ آبی دیده می شوند و جلوه زیبایی را به نمایش می گذارند. به این ترتیب، تشخیص کلید هر واحد از ساختمان به راحتی امکانپذیر خواهد بود. جنس بدنه این پنل صوتی تابا از آلومینیوم و پلاستیک سخت ساخته شده است، به همین جهت مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و باران ارائه می دهد.

این در حالی است که پنل آیفون صوتی تابا  به منظور تقویت نمودن صدای زنگ، از یک مدار الکترونیکی قدرتمند، بهره می گیرد. یک ویژگی مهم دیگر که در بررسی مشخصات این آیفون صوتی ، با آن مواجه می شویم، وجود روشنایی بسیار ملایم در بین کلیدهاست. به لطف این ویژگی، تشخیص شماره واحد های ساختمان آسانتر می شود.

پنل آیفون صوتی تابا 4 سیم

این مدل از انواع آیفون صوتی تابا به شکل 4 سیم طراحی و عرضه می شود. هر کدام از این رشته سیم‌ها به یک ویژگی خاص مجهز شده است. به طور مثال:

رشته سیم شماره 1 به طور اختصاصی، وظیفه انتقال صدای زنگ را از پنل به گوشی بر عهده دارد.

رشته سیم شماره 2: صدای پاسخ دهنده را از گوشی به پنل دربازکن صوتی تابا  منتقل می کند.

رشته سیم شماره 3: بر عهده گیرنده وظیفه منفی مشترک است.

رشته سیم شماره 4: صدای زنگ را به سرعت از پنل به گوشی، انتقال می دهد.

بر اساس وظایف اختصاص یافته برای هریک از این رشته سیم ها، کاملا مشخص است که عملیات باز کردن درب، بر عهده سیم شماره 2 می باشد. به محض اینکه پاسخ دهنده در داخل منزل یا محیط اداری، شستی دربازکن را فشار می دهد، برای چند لحظه، اتصال برق بین دو سیم 2 و 3 قطع شده و این پیغام به رله داخل پنل منتقل می گردد که باید در را باز کند. در نتیجه مسیر جریان ترانس برق آزاد شده و قفل دربازکن وارد عمل می شود.

خرید پنل آیفون تابا مدل 680

محصولات تابا الکترونیک به دلیل کیفیت بسیار عالی، عملکرد بهینه و طراحی منحصر به فردی که دارند، از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می شوند و دارای بیشترین میزان فروش هستند. در صورت تمایل به خرید، این محصول باکیفیت را می توانید به صورت آنلاین ازطریق سایت آریا ایمن تهیه فرمایید. همچنین پیش از خرید آیفون صوتی و قیمت آیفون صوتی تابا قدیمی  بهتر است با کارشناسان و مشاوران سایت آریا ایمن صحبت کنید تا بهترین پنل را با توجه به مکان مورد نظر شما پیشنهاد دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
S6106

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
افزایش تعداد واحد
تا 8 واحد
مدل پنل بیرونی آیفون
TL-680 تابا (طرح جدید)
تعداد واحد پنل
پنل 1 واحدی
پرسش و پاسخ (0)