×

پنل آیفون صوتی تابا TL-660

مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
مقاومت سرما و گرما: دارد
نصب آسان: دارد
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: دارد
توانایی تقویت صدا: دارد
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پنل آیفون صوتی تابا مدل 660

پنل آیفون صوتی تابا مدل 660 جزء پر فروش ترین محصولات تابا در بازار می‌باشد که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. این نوع پنل در مقابل حرارت و برودت مقاوم می‌باشد. همچنین حاوی مدار الکترونیکی نیز می‌باشد که جهت تقویت صدا کاربرد دارد.

پنل آیفون صوتی تابا 660

مشخصات ظاهری پنل آیفون صوتی تابا مدل 660

پنل آیفون صوتی تابا مدل 660 ساخت کشور ایران است و دارای گارانتی 36ماهه می‌باشد. وزن پنل آیفون صوتی تابا مدل 660، 2 کیلوگرم است. جنس بدنه این نوع پنل از آلومینیوم و پلاستیک می‌باشد که بسیار مقاوم است. پنل بیرونی دارای نور ملایم می‌باشد که این نور برای تشخیص واحدهای ساختمان در پنل قرار گرفته است. نوع سیستم الکترونیکی در این نوع آیفون صوتی ، آنالوگ می‌باشد. این پنل با تمامی آیفون‌های صوتی تابا سازگار است و در برابر باران ایمن است و باران در آن نفوذ نمی‌کند.

انواع پنل آیفون صوتی تابا

پنل داخلی آیفون صوتی تابا

پنل داخلی آیفون صوتی تابا در داخل ساختمان قرار دارد. این نوع پنل دارای قابلیت تنظیم صدا است که کاربر می‌تواند به راحتی صدای آن را تنظیم کند. جنس بدنه آن محکم می‌باشد و دارای فنری با کیفیت عالی است. همچنین این پنل دارای پخش صدای همزمان زنگ با داخل ساختمان برای شخص مراجعه کننده می‌باشد.

پنل بیرونی آیفون صوتی تابا

پنل بیرونی آیفون صوتی تابا که در بیرون ساختمان قرار دارد و زمانی که مراجعه کننده روی کلید می‌زند پیامی به پنل داخلی ارسال می‌کند و اعضای ساختمان می‌توانند با زدن کلید ورودی به شخص مراجعه کننده اجازه ورود بدهند. پنل خارجی از جنس مقاومی برخوردار است که در برابر گرما وسرما مقاوم بوده و دارای عمر طولانی نیز هست. بنابراین شما می‌توانید سالیان طولانی از آن استفاده نمایید.

قیمت پنل آیفون صوتی تابا

پنل های آیفون تابا هم به صورت صوتی و هم به صورت تصویری در منوی سایت آریا ایمن موجود است که شما می‌توانید به بخش منو در قسمت بالا مراجعه نمایید و از قیمت هر کدام از پنل ها با خبر شوید. برای راهنمایی بیشتر، باید به شما بگوییم که قیمت پنل آیفون صوتی تابا نسبت به پنل های آیفون تصویری ارزان‌تر می‌باشد ولی هر دو از کیفیت بالا و عملکرد عالی برخوردار هستند. انتخاب با شماست که کدام را انتخاب می‌کنید.

کلام آخر

برای مشاهده پنل آیفون صوتی تابا مدل 660 و دیگر محصولات تابا می‌توانید به بخش منوی فروشگاه مراجعه نمایید و با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظر خود را برای ساختمانتان انتخاب کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PO115

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
افزایش تعداد واحد
تا 8 واحد
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/10/30

سلام لطف کنید نقشه سیم کشی پنل بیرونی این مدل بفرستید ممنون

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب در قسمت دانشنامه آریا ایمن میتونید نقشه سیم کشی رو ببینید.