×

پنل آیفون صوتی 1 واحدی تابا TL-534

مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
مقاومت سرما و گرما: دارد
نصب آسان: دارد
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: دارد
توانایی تقویت صدا: دارد
ادامه مطلب
430,000 تومان
420,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون صوتی تابا مدل 534

تابا الکترونیک؛ برند معروف و محبوب در زمینه ساخت آیفون های صوتی و تصویری، به خوبی توانسته، نبض بازار را در اختیار گرفته و با اکثر برندهای مطرح داخلی و خارجی رقابت کند. پنل آیفون صوتی تابا مدل 534  در ردیف یکی از پرفروش ترین محصولات تابا الکترونیک قرار می گیرد. این محصول با برخورداری از کیفیت ساخت بسیار عالی از قدیمی ترین آیفون های صوتی تابا محسوب می شود و مزایای ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پنل آیفون صوتی تابا مدل 534

مشخصات و ویژگی های پنل گوشی صوتی تابا

پنل گوشی آیفون صوتی تابا دارای جنس بدنه پلاستیکی می باشد و در برابر حرارت، مقاومت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. جالب است بدانید که تابا الکترونیک، این محصول را در تعداد واحدهای متفاوت از یک واحدی تا حداکثر 12 واحدی طراحی و عرضه می کند. در صورتی که قصد خرید واحدهای بیشتر را داشته باشید می توانید از طریق سایت آریا ایمن پس از مشاهده قیمت آیفون صوتی تابا درخواست خرید سفارش نمایید. از مهمترین ویژگی‌های پنل گوشی صوتی تابا، قابلیت نصب راحت و آسان است. همچنین وزن نسبتا سبکی دارد( وزن تک واحد آن برابر با 570 گرم است). آنچه که تا کنون در رابطه با مشخصات و ویژگی های پنل صوتی تابا مدل قدیمی  بیان کردیم، تنها برخی از قابلیت های این محصول را شامل می شوند.

سایر ویژگی های کلیدی پنل گوشی صوتی تابا

• مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت و بارش باران، به گونه ای که می توانید به عدم نفوذ آب به داخل آن، اطمینان خاطر داشته باشید.

• کاهش احتمال جرقه به جهت ورود آب به داخل پنل و ضعف عملکرد به مرور زمان

• پشتیبانی از مدار الکترونیکی به منظور افزایش تقویت صدا

• امکان تنظیم صدای زنگ ( به راحتی می توانید تنظیمات مربوط به کم و زیاد کردن صدای آیفون را انجام دهید).

• دوام و ماندگاری بسیار بالا ( کیفیت ساخت این محصول، آنرا به گزینه ای ایده آل برای استفاده طولانی مدت تبدیل کرده است).

• امکان بررسی وجود برق از طریق ال ای دی پنل گوشی صوتی تابا امکانپذیر است.

• این امکان برای مراجعه کننده وجود دارد که صدای پخش شونده به طور همزمان در داخل ساختمان انجام گیرد.

• برخورداری از سیستم نصب توکار

خرید پنل بیرونی صوتی تابا

پس از بررسی کامل مشخصات پنل آیفون صوتی تابا و اطمینان از اینکه، این همان محصولی است که می تواند نیازهای شما را به شکل عالی، برآورده سازد، می توانید برای ثبت سفارش آنلاین این محصول اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. معمولا برای مشتریان ساکن تهران، زمان تحویل کمتر از 3 ساعت و برای خریداران شهرستانی تقریبا ظرف 48 ساعت آینده انجام می گیرد.

چرا پنل آیفون صوتی تابا؟

پنل گوشی صوتی تابا به دلیل برخورداری از جنس بدنه بسیار محکم و مقاوم در برابر باران، عمر مفید طولانی داشته و یک سرمایه گذاری ارزشمند به شمار می رود. دارا بودن ویژگی های فوق باعث شده است تا این محصول با کیفیت در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار، تقاضای زیادی را از سمت مشتریان خانگی و اداری دریافت کند. پنل گوشی صوتی تابا یک انتخاب فوق العاده مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند بهترین آیفون صوتی بازار را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند. متقاضیان پنل آیفون صوتی  یا انواع دیگر آن، می توانند با مراجعه به بخش محصولات سایت آریا ایمن ضمن مشاهده انواع متنوع محصولات و قیمت آیفون صوتی اقدام به خرید آنلاین با اخذ ضمانت های لازم نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
S6102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
افزایش تعداد واحد
تا 8 واحد
مدل پنل بیرونی آیفون
TL-534 تابا (طرح قدیم)
تعداد واحد پنل
پنل 1 واحدی
پرسش و پاسخ (0)