×

پکیج چهار واحدی آیفون صوتی تابا 4 سیم TL-633

4 عدد گوشی صوتی: TL-633 تابا
پنل: 4 واحدی TL-680
ترانس (منبع تغذیه): 735 تابا
قفل زنجیری: 545 تابا
مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
جنس بدنه گوشی: پلاستیک ضد الکتریسیته
جنس بدنه پنل: پلاستیک ضد الکتریسیته
توانایی تقویت صدا: دارد
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,710,000 تومان
2,665,000 تومان
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633

پکیج گوشی صوتی تابا Tl633 یکی دیگر از محصولات با کیفیت و برتر از شرکت معروف ایرانی تابا الکترونیک است که با ویژگی های برجسته خود، رضایت خاطر مشتریان را جلب نموده است. تجهیز شدن به ویژگی های مهم و حائز اهمیت، این محصول را در مقایسه با سایر نمونه های موجود در بازار، کاملا متمایز ساخته و به پر فروش ترین آیفون صوتی حال حاضر تبدیل کرده است. در ادامه به مهمترین مشخصات این محصول ارزشمند می پردازیم. با ما همراه باشید.

پکیج 4 واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633

مشخصات پکیج گوشی صوتی تابا Tl633

اگر مدت های طولانی است که از آیفون صوتی تابا استفاده می کنید اما همچنان آن را مانند روز اول کاملا تمیز و عاری از گرد و خاک می بینید، اصلا جای تعجب ندارد زیرا شرکت تابا الکترونیک، آیفون های صوتی و تصویری خود را از جنس پلاستیک ضد الکتریسته ساکن می سازد. به این ترتیب هیچگونه گرد و غباری را جذب نمی کند.

این تنها یکی از ویژگی های جالب و قابل توجه پک کامل آیفون صوتی تابا Tl633 محسوب می شود. به لطف پشتیبانی از مدار الکترونیکی، کیفیت صدای رفت و برگشت در این محصول بسیار تقویت شده و در عین حال، مقاومت بسیار خوبی را در برابر نفوذ آب از خود نشان می دهد. از این رو، در روزهای بارانی هیچ نگرانی در مورد ورود قطرات آب به داخل پنل و ایجاد جرقه، وجود نخواهید داشت.

پکیج گوشی صوتی تابا Tl633 دارای گارانتی 60 ماه است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

قیمت آیفون صوتی تابا مدل Tl633

اگر نیازی به آیفون تصویری ندارید و ترجیح می دهید از آیفون های صوتی خوب اما با قیمت مقرون به صرفه استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما، خرید آیفون صوتی تابا مدل Tl633است. این محصول در ردیف آیفون های قیمت پایین قرار می گیرد؛ در حالی که عملکرد عالی آن مثال زدنی است. توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری نهایی، قیمت آن را در چندین سایت معتبر مقایسه کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

خرید آیفون صوتی تابا مدل 633

خرید آنلاین پکیج کامل آیفون صوتی  مزایای زیادی نسبت به خرید حضوری را در اختیار شما کاربران محترم قرار می دهد. از جمله اینکه، نیازی به پیمودن مسیر و صرف هزینه های ایاب و ذهاب برای خرید این محصول ندارید. این در حالی است که در هنگام خرید حضوری، امکان مقایسه قیمت کالا در فروشگاه های مختلف برای شما وجود ندارد و چه بسا مجبور شوید این محصول را از اولین فروشگاه با قیمت زیاد خریداری کنید. برای حل این معضل ما مطالعه و بررسی در سایت های تخصصی و مربوطه مانند سایت آریا ایمن را به شما توصیه می کنیم.

با خرید آنلاین پک گوشی صوتی تابا Tl633 به راحتی از همه چالش های فوق نجات پیدا کرده و در اسرع وقت، محصول خریداری شده را درب منزل خود، تحویل خواهید گرفت. شما می توانید با مقایسه قیمت محصول در سایت های اینترنتی، بهترین قیمت را انتخاب کرده و برای ثبت سفارش خود، اقدام کنید.

سخن پایانی

شرکت تابا الکترونیک یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ایرانی است که خدمات پس از فروش خود را با تعهد کامل انجام می دهد و محصولاتی با کیفیت برتر را روانه بازار می سازد. پس با خیال راحت محصولات ما را در سایت آریا ایمن، خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OA104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
نوع آیفون صوتی
پکیج چهار واحدی
پرسش و پاسخ (0)