×

پکیج سه واحدی آیفون صوتی تابا 4 سیم TL-633

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
3 عدد گوشی صوتی: TL-633 تابا
پنل: 3 واحدی TL-680
ترانس (منبع تغذیه): 735 تابا
قفل زنجیری: 545 تابا
مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
جنس بدنه گوشی: پلاستیک ضد الکتریسیته
جنس بدنه پنل: پلاستیک ضد الکتریسیته
توانایی تقویت صدا: دارد
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,310,000 تومان
توضیحات

پکیج سه واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633

برند تابا، پیشرو در طراحی و عرضه انواع آیفون های صوتی و تصویری، اینبار محصولی را به بازار فروش، عرضه کرده است که در نوع خود بی نظیر است. پکیج سه واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633، برای محیط های اداری و خانگی بسیار ایده ال بوده و در عین حال به قابلیت های ویژه ای نیز تجهیز شده است. در ادامه به طور دقیق تر، مشخصات پک سه طبقه آیفون صوتی تابا  را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همره باشید.

پکیج آیفون صوتی سه واحدی تابا

مشخصات پک سه طبقه صوتی تابا

به لحاظ مشخصات ظاهری، پک سه طبقه صوتی تابا  دارای طراحی بسیار ساده و متشکل از یک گوشی و یک کلید جهت باز کردن درب است. اگر چه در نگاه اول، شکل ظاهری ساده آن این تصور را به ذهن می آورد که عملکرد آن نیز ممکن است معمولی باشد اما واقعیت چیز دیگری است. پک سه طبقه صوتی تابا دارای کیفیت صدای بسیار عالی و همچنین دوام و ماندگاری زیادی است. جالب است بدانید که برند تابا، در ابتدای امر به تولید و عرضه آیفون های شش سیم ، می پرداخت؛ اما به دلیل مشکلات و چالش های که این نوع آیفون ها در هنگام باز کردن درب داشتند، ناگزیر به سمت تولید آیفون های چهار سیم، پیش رفت. پک سه واحده آیفون صوتی تابا تنها چهار رشته سیم داشته و به واسطه اینها بین گوشی و پنل، ارتباط برقرار می کند.

وظایف چهار رشته سیم آیفون صوتی تابا

همانطور که اشاره کردیم، نسل جدید آیفون های صوتی تابا به جای 6 رشته سیم از 4 سیم بهره می گیرند که هر کدام از آنها، وظیفه خاصی را انجام می دهند:

رشته سیم شماره 1: این رشته سیم مسئولیت انتقال صدای شخص بیرون از منزل یا اداره را از پنل به گوشی، برعهده دارد.

رشته سیم شماره 2: عکس حالت قبل عمل می کند. به این معنی که صدا را از پاسخ دهنده گوشی به پنل منتقل می کند.

رشته سیم شماره 3: این سیم عهده دار وظیفه منفی مشترک است.

رشته سیم شماره4: انتقال صدای زنگ از پنل به گوشی از طریق رشته سیم شماره چهار انجام می گیرد.

نکته: عمل باز کردن درب در انواع آیفون های صوتی 4 سیم تابا بر عهده رشته سیم2 قرار دارد. به این معنی که در زمان فشار وارد کردن بر شستی درب بازکن، اتصال رشته سیم های 2 و 3 برای مدت زمان کوتاهی قطع شده و رله داخل پنل متوجه دستورالعمل می شود. در نتیجه مسیر حرکت جریان برق ترانس به سمت قفل درب، جریان پیدا کرده و عمل بازشدن درب انجام می گیرد.

خرید پکیج آیفون صوتی

خرید پکیج آیفون صوتی تابا  برای آن دسته از کاربرانی توصیه می شود که عملا نیاز چندانی به آیفون تصویری ندارند. کسانی که به دنبال خرید آیفون صوتی با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه هستند، می‌توانند پک سه طبقه صوتی تابا را با قیمت بسیار مناسب تر از سایر نمونه های موجود در بازار خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. سخن پایانی آیفون های صوتی تابا مثل همه آیفون های تصویری دیگر از همین برند، دارای گارانتی 36 ماهه هستند و به شما خریداران محترم، خدمات نصب و تعمیر را نیز ارائه می دهند. سایت آریا ایمن از معتبرترین ارائه کنندگان محصولات الکترونیکی می باشد که می توانید از طریق بخش محصولات سایت انواع و مشخصات هر کالایی را مشاهده نمایید. پس با خیال راحت این محصول بی نظیر را خریداری کرده و از مزایای ویژه آن بهره مند شوید، در ضمن اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا را نیز دارید میتوانید با کمی هزینه بیشتر از قابلیت های آیفون تصویری این شرکت استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OA103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
5 سال

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
نوع آیفون صوتی
پکیج سه واحدی
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/08/03
خریدار

باسلام و خسته نباشید درب بازکن ما تابا ۴ سیم بگفته تعمیر کار میباشد الان یه سه طبقه تابا ۴ سیم درخواست دادم پنل ورودیش فرق داره از این قدیمیاست مشکلی از لحاظ اندازه ایجاد نمیکنه ممنون میشم پاسخ بدید

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، اگر پنلتون مدل قدیمی هست بهتر اینه که مدل قدیمی رو بگیرید وگرنه مجبور به تعویض قاب پشت پنل که در دیوار کار شده است میشوید.

موفق باشید

5.0
1402/07/13

قیمت پکیج کامل ایفون صوتی ۳ واحدی چند است؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، قیمت و موجودی محصول به روز هست. موفق باشید

5.0
1400/09/20

واقعا پنج سال گارانتی داره؟