×

پکیج 2 واحدی آیفون صوتی تابا 4 سیم TL-633

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
2 عدد گوشی صوتی: TL-633 تابا
پنل: 2 واحدی TL-680
ترانس (منبع تغذیه): 735 تابا
قفل زنجیری: 545 تابا
مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
جنس بدنه گوشی: پلاستیک ضد الکتریسیته
جنس بدنه پنل: پلاستیک ضد الکتریسیته
توانایی تقویت صدا: دارد
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
1,910,000 تومان
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633

اگر به دنبال یک آیفون صوتی مناسب برای منزل خود هستید، پیشنهاد ما خرید آیفون صوتی به صورت پکیج است. پکیج دو طبقه آیفون صوتی تابا یک محصول بسیار عالی و مناسب جهت نصب در منازل دو واحدی می‌باشد. در ادامه به معرفی این پکیج عالی که مناسب برای نصب در منازل است، می‌پردازیم.

پکیج دو واحدی صوتی تابا مدل 633

پکیج دو واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633

آیفون صوتی تابا یک آیفون بسیار عالی و با کیفیت می‌باشد که ساخت شرکتی ایرانی است. شرکت تابا یک شرکت معتبر در زمینه تولید انواع پکیج‌های مربوط به آیفون صوتی و دوربین می‌باشد که کار خود را از سال ۱۳۶۳ شروع کرده است.

این کالا یکی از محصولات جدید و مناسب برای منازل دو واحدی می‌باشد که شما می‌توانید با تهیه این پکیج تمام وسائل مربوط به آن را همراه داشته باشید. پک دو طبقه آیفون صوتی، دارای وسایل همراهی شامل دو عدد گوشی صوتی، پنل در بازکن، قفل در بازکن و ترانس می‌باشد که تمام این وسایل توسط شرکت تابا تولید و همراه با این پکیج به مشتریان ارائه می‌شود.

گوشی آیفون صوتی مدل TL633

گوشی صوتی تابا، دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می‌باشد که به رنگ سفید است. این موضوع باعث می‌شود تا با هر دکوراسیونی از منزل شما ست شود. به همین خاطر یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید کاربران می‌باشد. روی گوشی صوتی و در قسمت پایین آن، یک عدد دکمه جهت باز کردن در وجود دارد. همچنین بر روی گوشی این کالا یک برجستگی جهت راحت‌تر برداشتن و گذاشتن گوشی تعبیه شده است.

جنس بدنه گوشی صوتی، از پلاستیک ضد الکتریسیته ساکن می‌باشد و از برق گرفتگی شما را در امان نگه خواهد داشت. البته به همین خاطر گرد و غبار نیز بر آن نمی¬نشیند و باعث کثیفی آن نمی‌شود. گوشی صوتی تابا مجهز به تقویت صدا می‌باشد تا شما صداهای با رفت و برگشت را بسیار عالی دریافت کنید.

پنل درب بیرونی

بر پنل درب بیرونی، یک سری خطوط موازی به صورت سوراخ وجود دارد که از طریق این خطوط، صدا‌های محیط توسط میکروفون و اسپیکر پنل به گوشی صوتی اتصال پیدا می‌کند تا فرد پشت گوشی صوتی صدا را دریافت کند. همچنین روی این پنل، یک عدد دکمه جهت زنگ زدن وجود دارد که در کنار آن‌ها شماره واحد آن نوشته شده است. البته با توجه به این که پک دو واحدی است، شما می‌توانید برای منازل مسکونی دو واحدی تهیه کنید. همچنین با توجه به تعداد واحد و طبقه منزل خود پک چند طبقه صوتی تابا را خریداری و نصب کنید.

جنس پنل درب بیرونی از آلومینیوم است. این پنل در برابر هوای گرم و سرد مقاوم می‌باشد که همین امر موجب می‌شود تا آن را در هر دمایی بتوان نصب کرد. در قسمت شماره واحد، چراغی تعبیه شده تا در تاریکی یا در هنگامی که نور کمی وجود دارد شما شماره واحد را پیدا کنید و زنگ آن واحد را بزنید.

منبع تغذیه

جنس منبع تغذیه از پلاستیک ضد الکتریسیته ساکن است که این امر موجب می‌شود تا از جذب گرد و غبار جلوگیری کند. میزان ولت این منبع تغذیه 220 ولت است. برق خروجی این منبع تغذیه 12 ولت با جریان معمولی 0.5 آمپر می‌باشد.

قفل زنجیره ۵۴۵

پکیج دو طبقه آیفون صوتی، دارای یک قفل درب باز کن است که به صورت کشش زنجیره به قفل در ورودی متصل می‌باشد. برق ورودی آن توسط پنل بیرونی تامین می‌شود.

سخن پایانی

شما می‌توانید جهت خرید اینترنتی آیفون صوتی تابا به صورت اینترنتی اقدام کنید. همچنین جهت خرید می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید پکیج دو واحده آیفون صوتی تابا همراه با تمام وسایل آن کنید. این محصول دارای گارانتی می‌باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده‌تر آن را با یک قیمت مناسب و عالی خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OA102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
پکیج های آیفون صوتی
پکیج دو واحدی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/20

تابا واقعا محصولات با کیفیتی داره