×

گوشی آیفون صوتی تابا tl-815

وضعیت تولید: توقف تولید
مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
تعداد رشته مورد نیاز: 6 سیم
نصب آسان: دارد
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
توانایی تقویت صدا: دارد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

گوشی آیفون صوتی تابا مدل 815

امروزه با وجود اینکه آیفون های تصویری، نسبت به آیفون های صوتی مزیت های بیشتری دارد اما اغلب مردم آیفون های صوتی را ترجیح می دهند. یکی از دلایلی که اکثر افراد به سمت خرید آیفون های صوتی کشیده می شوند قیمت مناسب این گوشی ها است. همچنین با پیشرفت تکنولوژی، آیفون های صوتی نسبت به مدل های قبلی خود از کیفیت بالایی برخوردار شده اند و ماندگاری بالایی دارند. گوشی آیفون صوتی تابا هم یکی از این مدل گوشی های مدرن در بازار آیفون می باشد که توانسته است به خاطر قابلیت های منحصر به فردی که دارد، جزء اولیت خرید مردم نسبت به سایر آیفون های صوتی قرار بگیرید.

آیفون صوتی تابا مدل 815

ویژگی آیفون صوتی تابا

جنس آیفون صوتی تابا از پلاستیک ABC است که باعث می شود در مقابل گرما و سرما مقاومت بسیار خوبی داشته باشد. از آنجایی که این گوشی دارای قابلیت تنظیم صداست، به راحتی می توانید صدای آن را کم یا زیاد کنید. این گوشی، همچنین دارای سیم فنری با کیفیت مانداری بالا نیز هست. اگر شما علاقمند به داشتن این گوشی با کیفیت و مجهز به قابلیت های منحصر به فرد هستید، می توانید از طریق سایت آریا ایمن اقدام نموده و در عرض چند دقیقه خرید اینترنتی آیفون صوتی خود را انجام دهید.

خرید گوشی صوتی تابامدل 815

برای خرید گوشی آیفون صوتی تابا مدل 815 و سایر محصولات تابا می توانید به منوی سایت آریا ایمن مراجعه نمایید. مدل های مختلف آیفون های صوتی تابا در آریا ایمن وجود دارد که همگی دارای قیمت های مناسبی هستند. بنابراین با خیال راحت و اطمینان از قیمت مناسب محصولات ما، می توانید هر نوع آیفونی را که بخواهید از ما خرید کنید.

لیست قیمت گوشی آیفون صوتی تابا

آیفون های صوتی تابا انواع مختلفی از مدل ها را با توجه به سلیقه مشتریان خود عرضه می کند. جالب است بدانید که در مجموع، آیفون های صوتی نسبت به آیفون های تصویری از قیمت پایین تری برخوردار هستند. برای دانستن لیست قیمت این محصولات می توانید به منوی سایت مراجعه نمایید.

کلام آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی آیفون صوتی تابا مدل 815 و دیگر محصولات تابا می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید. ما همیشه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم. هدف ما رضایت شما است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OG104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
گوشی آیفون صوتی
محل قرارگیری
روکار
پرسش و پاسخ (0)