×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز مهسان نسیم

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 60 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده مهسان الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
45,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
آنتن دو منظوره
52,000 تومان
بیزر
75,000 تومان
زنگ ملودی
76,000 تومان
سوکت تلفن تک
42,000 تومان
سوکت شبکه 1 پورت
192,000 تومان
شاسی راه پله
45,000 تومان
شاسی زنگ
46,000 تومان
فیش آنتن
43,000 تومان
پریز برق
45,000 تومان
پریز برق ارتدار
53,000 تومان
کلید تبدیل
48,000 تومان
کلید دو پل
51,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
108,000 تومان
کلید سه پل
88,000 تومان
کلید کراکس
54,000 تومان
کلید کولر
67,000 تومان
کلید یک پل
45,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز مهسان مدل نسیم

کلید و پریز مهسان مدل نسیم از جمله محصولاتی می باشد که از ظاهر زیبا و شیک برخوردار است. این کلید و پریز از محصولات پرفروش بازار ایران است. این محصول نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند نظر شما را به خود جلب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر این متن را مطالعه کنید.

در صنعت ساختمان سازی یکی از بخش های اساسی، مربوط به سیم کشی برق و همچنین انتخاب و خرید کلید و پریز می باشد. کلید پریز از دو لحاظ فنی و ظاهری از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر قصد خرید کلید پریز لاکچری برای ساختمان مسکونی یا اداری خود دارید، با فروشگاه اینترنتی آریا ایمن همراه باشید تا بهترین ها را انتخاب کنید. در این متن با معرفی و بررسی مشخصات فنی کلید و پریز مهسان مدل نسیم که یکی از پیشنهادات عالی ما برای شما عزیزان است، در خدمت شما هستیم. کلید پریز مهسان از جمله تولیدات داخلی معروف و با کیفیت است که از محبوبیت فراوانی نیز میان کاربران برخوردار است. این برند محصولاتی مدرن و متنوعی روانه بازار کرده است که یکی از آن ها مدل نسیم می باشد. کلید و پریز مهسان مدل نسیم از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار بوده و به گونه ای طراحی شده است که سلیقه های گوناگونی را در برگیرد. این کلید و پریز در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده است. این محصول در فروشگاه آریا ایمن به رنگ کرم موجود می باشد که می توان آن را با دکوراسیون های متنوعی هماهنگ کرد. با خرید کلید و پریز مهسان مدل نسیم برای منزل خود دکوراسیون داخلی منزلتان را زیبا تر از قبل کنید.

کلید و پریز مهسان مدل نسیم

مشخصات فنی کلید و پریز مهسان مدل نسیم

کلید و پریز مهسان مدل نسیم توسط مهندسین مجرب طراحی و تولید شده است. این محصول در بهترین آزمایشگاه ها که مجهز نیز می باشند تولید و ساخته شده است. این کلید و پریز بر طبق استاندارد های جهانی ساخته شده است بنابراین دارای کیفیت بالایی نیز می باشد. بهترین و مرغوبترین مواد اولیه برای این محصول توسط کمپانی مهسان در نظر گرفته شده است. بدنه کلید و پریز مهسان مدل نسیم از مکانیزمی مستحکم برخوردار است و در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. قاب این محصول همچنین در برابر خط و خش، نور خورشید، مواد شوینده و غیره دارای عمر طولانی می باشد.

خرید و قیمت کلید و پریز مهسان مدل نسیم

یکی از معروف ترین و معتبر ترین نمایندگی کلید و پریز در ایران فروشگاه آریا ایمن می باشد. این فروشگاه کلید پریز مهسان مدل نسیم را در مکانیزم های متنوعی ارائه می دهد. شما می توانید این محصول را در گروه های مختلف شامل به انواع کلید، پریز، سوکت، زنگ اخبار و دیمر و غیره تهیه کنید. قیمت کلید و پریز از جمله موضوعات دیگر مطرح به هنگام خرید این محصول است. قیمت کلید و پریز مهسان به عوامل بسیاری بستگی دارد ولی به طور کلی قیمت کلید و پریز مهسان مدل نسیم بسیار مناسب است. برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید پریز برق و غیره به این فروشگاه مراجعه کنید.

کلید و پریز مهسان الکتریک مدل نسیم

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P5103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
مهسان الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
60 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/07/21

کلید پریز مهسان از نظر کیفیت جزو بهترین برندهای ایران یه واقعا کیفیت خوبی داره و همچنین قیمت پایین این محصول نسبت به برندهای دیگه ی ایرانی خیلی مناسب تره من مدل نسیم رو گرفتم برای خونه خیلی نصب آسان تر از مارکهای دیگه س بعضی از برنده ای ایرانی یا حتی خارجی یه کلید شون چهار تیکه س باید بیست دقیقه یه کلید رو سر هم کنی بعد ببندی مهسان این جوری نیست در کل خیلی مناسب ه