×

کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب

  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده پارت الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب

کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب شهاب از طراحی ظاهری بسیار زیبایی برخوردار است و در دو مکانیزم ارائه می شود. قاب بیرونی و درونی این کلید پریز را می توان در رنگ های متنوعی تهیه کرد. از این رو این مدل مطابق با سلیقه اکثر افراد است. می توان این مدل را با دکوراسیون منزل به آسانی ست کرد.

کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب یکی از تولیدات با کیفیت و کاربردی شرکت پارت الکتریک است. این محصول یکی از محصولات داخلی با کیفیت است که توانسته است نظر افراد بسیاری را در سطح کشور به خود جلب کند. البته بهتر است بدانید که این کلید و پریز ایرانی علاوه بر پرفروش بودن در داخل کشور به جهت برخورداری از کیفیت جهانی با محصولات مشابه در حال رقابت است. کلید و پریز پارت با کمک مهندسین مجرب کمپانی پارت الکتریک طراحی شده است و محیطی مجهز، طبق استاندارد های به روز جهانی تولید شده است. همچنین در تولید و ساخت این کلید پریز از متریالی مرغوب و استاندارد استفاده شده است که کیفیت این محصول را افزایش داده است.از ویژگی های دیگر این محصول قیمت کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب می توان اشاره کرد. این کلید و پریز با توجه به کیفیت خوبی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. به همین دلیل است که این مدل در لیست کلید و پریز های پرفروش قرار گرفت است. کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب از تنوع رنگی بسیار جذابی برخوردار است که این امکان را به کاربران میدهد، آن را در هر محیطی که بخواهند نصب کنند.

کلید و پریز شهاب مدل شهاب

مشخصات فنی کلید و پریز پارت مدل شهاب

کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب از طراحی زیبا وشیکی برخودار است. بنده آن مربعی شکل است و از پلیمر ABS می باشد. به کاربردن این ماده در تولید کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب موجب افزایش مقاومت آن شده است. از این رو کلید پریز مدل شهاب دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه، حرارت، نور خورشید و غیره است. همچنین به سختی دچار تغییر رنگ می شود. کلید و پریز پارت الکتریک مدل شهاب در مکانیزم جداگانه تولید و به عرضه می رسد. قاب بیرونی این مدل را می توانید در رنگ های فیلی، مشکی-طلایی،قهوه ای صدفی، سفید، چوب و قاب فلزی تهیه کرد و با قاب های میانی به رنگ های چوب، نقره ای، سفید، مشکی، بژ طلایی و ذغالی مات مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی کلید و پریز پارت در ایران است که محصولات با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما علاوه بر خرید کلید و پریز با کیفیت و تضمین شده از این فروشگاه خواهید توانست محصول مدنظر خود را با به صرفه ترین قیمت تهیه کنید. برای خرید کلید و پریز پارت مدل شهاب به سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید. این فروشگاه انواع این محصول را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

کلید و پریزپارت الکتریک مدل شهاب

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P8107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
پارت الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)