×

کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت

  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده پارت الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت

کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت از پرطرفدارترین محصولات این برند ایرانی است. این مدل از کلید پریز پارت الکتریک دارای طراحی فنی و ظاهری فوق العاده ای است. همچنین در طرح و رنگ های گوناگونی ساخته شده و در بازار موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول متن زیر را مطالعه کنید.

کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت که یکی از تولیدات پرفروش کمپانی پارت الکتریک است، در آزمایشگاه های مجهز و مدرن تولید و روانه بازار شده است. کلید و پریز پارت توسط مهندسین مجرب و با تجربه ای طراحی شده است. از این رو تمامی استاندارد های لازم جهت تولید و ساخت این کلید پریز رعایت شده است. این کمپانی همچنین در ساخت و تولید تمامی محصولات خود از مواد اولیه درجه یک و مرغوبی استفاده کرده است که تولید کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت نیز به همین روند بوده است. این مدل از کلید و پریز پارت الکتریک از لحاظ درجه کیفیت و مقاومت در مقایسه با محصولات مشابه توانسته است رتبه بالایی را کسب کند. قاب دور این مدل در رنگ های مشکی، بژ، نقره ای، دودی، بژ طلایی و قاب فلزی موجود است که میتوان با قاب های میانی که در رنگ های نقره ای، سفید، مشکی، بژ طلایی، ذغالی مات و چوب تولید میشوند، مورد استفاده قرار داد. با توجه به تنوع رنگی های این محصول، کاربر قادر به استفاده کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت در محیط های گوناگون از جمله ساختمان های مسکونی، هتل ها، اداره ها و غیره می باشد.

کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت

مشخصات فنی کلید و پریز پارت الکتریک با قاب پارت

بدنه کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت به صورت مربعی شکل طراحی شده است. ظاهر این محصول کاربردی بسیار زیبا است، به گونه ای که مخاطب را به وجد خواهد آورد. مهم ترین ویژگی این محصول مقاومت بدنه آن در درجه بالا است. این محصول مقاومت خوبی در برابر ضربه، نورخورشید، تغییر رنگ، خط و خش و حتی مواد شوینده دارد. همچنین کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت در انواع گوناگون تولید شده است که بتوان تمامی نیاز های یک واحد را با این مدل رفع کرد. در خرید کلید و پریز پارت درنگ نکنید. اگر به مطالعه ویژگی های این محصول پرداخته باشید، متوجه کیفیت این محصول خواهید شد. برای خرید اینترنتی کلید و پریز کافی است که به سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن نمایندگی پارت الکتریک مراجعه کنید. این فروشگاه محصول با کیفیت با برند های معروف تضمین شده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خرید آنلاین کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت

همانطور که میدانید قیمت کلید و پریز به عوامل بسیاری همچون مواد اولیه مورد استفاده شده در ساختار کلید و پریز، برند و غیره بستگی دارد. اگر می خواهید محصولی با قیمت مناسب و کیفیت خوب تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت می باشد. قیمت کلید و پریز پارت الکتریک مدل پارت در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن بسیار مناسب است. برای کسب اطلاع دقیق از قیمت محصول مدنظر خود به این فروشگاه مراجعه کنید.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل پارت است کلید و پریز ویکو مدل ترندا Trenda می‌باشد

کلید و پریز پارت مدل پارت

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P8104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
پارت الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (0)