×

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
  • نصب توکار
  •  گارانتی 24 ماهه 
  • نوع ساده مکانیکی
  • محصول کشور ایران 
  • شرکت سازنده پارت الکتریک
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده 
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان

یکی از محصولات پرفروش کمپانی پارت الکتریک ، کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان است که در این متن به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت. در تولید و ساخت این کلید و پریز از ماده ای به نام ABS استفاده می شود. این ماده نوعی پلیمر است که دارای خواص منحصر به فردی است. می توان گفت که کلید پریز برند پارت الکتریک از مقاومت بالایی برخوردار است. از این رو بدنه کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان در برابر ضربه، حرارت، شوک الکتریکی، شستشو با مواد شوینده و سایر موارد از مقاومت بالایی برخوردار است. اصلی ترین ویژگی این محصول عمر طولانی آن است که موجب صرفه جویی در هزینه و وقت کاربران خواهد شد. ظاهر کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان بسیار شیک و زیبا است و توانسته است نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند. این محصول توسط مهندسین مجرب شرکت پارت الکتریک طراحی و تولید شده است که از لحاظ کارایی و ظاهری توانسته است جایگاه بالایی را میان محصولات مشابه کسب کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به مناسب بودن قیمت کلید و پریز مدل آسمان اشاره کرد. با خرید کلید و پریز پارت کاربران محصولی با کیفیت با قیمت مناسب خواهند داشت.

کلید و پریز پارت مدل آسمان

مشخصات ظاهری کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان

طراحی بدنه کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان بسیار زیبا و فوق العاده است. با به کار بردن انواع کلید و پریز مدل آسمان در ساختمان، محیط مدنظر از جلوه ای خاص و متفاوت برخوردار خواهد شد. بدنه این کلید و پریز مربعی شکل است و با مکانیز جداگانه ای ارائه می شود. قاب دور کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان را می توان در رنگ های بژ، سفید، سبز روشن، کرم استخوانی، طلایی، مشکی، چوب و غیره تهیه کرد و مقاب میانی را می توان در رنگ های نقره ای، سفید، مشکی، ذغالی مات و طرح چوب تهیه کرد. با توجه به تنوع رنگ این مدل می توان آن را هم در واحد های مسکونی و همچنین در واحد های اداری به کار برد.

برای خرید کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی آریا ایمن مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از معتبرترین نمایندگی کلید و پریز در ایران است. قیمت کلید و پریز لاکچری موجود در این فروشگاه با توجه به برند و کیفیت آن مناسب است. برای اطلاع دقیق از قیمت کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان به این فروشگاه مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل پارت است کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پارسه بژ می‌باشد

کلید و پریز پارت الکتریک مدل آسمان

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P8102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
پارت الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/26

رنگ رویش کمی فرق میکنه با تصویر

5.0
1399/12/24

از این مدل جنس بدنش فلزی باشه ندارین؟

5.0
1399/11/01

نصبش خیلی راحت بود و خیلی هم نما داره به کلی ظاهر خونتون رو عوض میکنه