×

جک پارکینگی سوپر لایف مدل 600

نوع و مدل جک: بازویی،سوپرلایف 600
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 400 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3متر
وزن بازو: 6.74 کیلوگرم
مدت گارانتی: 24 ماهه سوپرلایف
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
استانداردحفاظتی IP44
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
8,030,000 تومان
توضیحات

جک پارکینگ سوپر لایف 600

جک پارکینگ سوپر لایف 600 روی درب‌های لولایی قابل استفاده است و می‌توانید به کمک آن باز و بسته شدن درب را کنترل کنید. این محصول و موارد مشابه آن که با نام جک درب یا جک برقی نیز شناخته می‌شوند، مشکل باز و بسته کردن درب هنگام ورود یا خروج خودرو را برطرف کردند. البته جک درب با توجه به عرض درب خریداری می‌شود و نمی‌توان یک مدل را روی هر دربی نصب نمود. با توجه به حائز اهمیت بودن این موضوع در ادامه مشخصات جک سوپر لایف مدل 600 را بررسی می‌کنیم.

جک پارکینگی سوپرلایف 600

بررسی ظاهری جک پارکینگی سوپر لایف 600

جک پارکینگ سوپر لایف برای مکان‌هایی که رفت و آمد و تردد زیادی دارند طراحی شده است؛ همچنین مواد اولیه به‌ کار رفته در آن بسیار مرغوب بوده و نحوه ساخت قطعات طبق استانداردهای بین‌المللی است که در نهایت منجر به تولید یک محصول با کیفیت شده است. شفت‌های به‌کار رفته در جک سوپر لایف نیز از ترکیب فولاد و استیل است که طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد. این جک از نوع بازویی است و روی درب‌هایی که 3 متر عرض دارند و قادر به تحمل 400 کیلوگرم وزن هستند، قابل نصب است. وزن بازوها نیز چیزی حدود 6.74 کیلوگرم است.

پک کامل جک برقی سوپر لایف 600

بعد از خرید جک پارکینگ سوپر لایف 600 نوبت به نصب آن روی درب می‌رسد. البته قطعات و بخش‌های مختلف باید به خط فرمان متصل شوند تا امکان کنترل جک‌ها فراهم شود. متعلقات و قطعاتی که همراه این محصول عرضه می‌شوند شامل برد یا جعبه فرمان، دو عدد ریموت کنترل، فلاشر، یک جفت فتوسل، دو عدد بازو و یراق‌آلات نصب است. کاتالوگ نصب نیز درون بسته‌بندی محصول قرار دارد تا بتوانید از طریق آن آشنایی بیشتری به نحوه کنترل جک پیدا کنید؛ همچنین از آنجایی که این محصول از گارانتی 24 ماهه سوپر لایف نیز برخوردار است، کارت گارانتی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

● برد یا جعبه فرمان

● ریموت ( دو عدد )

● فلاشر( یک عدد )

●  فتوسل ( یک جفت )

● بازوها و متعلقات آن(دوعدد)

● بروشور نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک برقی پارکینگ سوپر لایف 600

پیش از بررسی قیمت جک پارکینگ سوپر لایف 600 بهتر است مشخصات فنی آن را تحلیل کنیم. این محصول طبق استاندارد حفاظتی IP44 تولید شده و قدرت موتور آن 180 وات است. همچنین جک سوپر لایف مدل 600 در بازه دمایی 20- تا 55 درجه سانتیگراد عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. از طرفی جدا از اینکه می‌توان هر جک را به صورت جداگانه تنظیم نمود و سرعت زیاد یا کم را برای آن‌ها در نظر گرفت، امکان باز کردن تنها یک لنگه از درب برای وارد یا خارج شدن افراد یا موتورسیکلت نیز وجود دارد؛ همچنین شما قادر به تنظیم جک به صورت اتومات و نیمه اتومات نیز هستید که یک نقطه قوت به‌شمار می‌آید. امنیت بالا و ضد آب بودن نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

● گارانتی 24 ماهه

● حرکت بی صدا و منظم

● قدرت موتور 180 وات

● دمای کارکرد از -20 تا 55 درجه 

● مناسب درب هایی با عرض 3 متر

● سرعت حرکت بازو 0/016 متر بر ثانیه

●  مجهز سیستم خلاص کن در زمان قطع برق   

● امکان تنظیم هر جک بصورت جداگانه 

● امکان تنظیم یک لنگه از درب جهت ورود موتور و افراد

● دارای تنظیم سرعت زیاد و کم

● تنظیم بستن درب در زمان معین

● امکان تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

● ضد آب

● امنیت بالا

● طراحی کشور ایتالیا

رقبا جک دربازکن برقی پارکینگ سوپر لایف 600

با توجه به نکاتی که در بخش قبل اشاره شد، قیمت جک پارکینگ سوپر لایف کاملا متناسب با کیفیت و مشخصات فنی آن تعیین شده است.‌ البته امکان تهیه محصولات مشابه جک سوپر لایف نیز فراهم است و می‌توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت آریا ایمن اقدام کنید. جک پارکینگ یکتا مدل 600، جک فراز 6s و جک v2 600 از محصولاتی هستند که در سایت آریا ایمن عرضه می‌شوند. البته قبل از خرید پیشنهاد می‌کنیم حتما مشخصات و ویژگی‌های محصول مورد نظر را مورد مطالعه قرار دهید.

سخن پایانی

جک پارکینگ سوپر لایف 600 با توجه به مشخصات فنی و کیفیتی که دارد اولین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک محصول بادوام هستند. این جک روی درب‌هایی که 3 متر عرض و تحمل 400 کیلوگرم وزن را دارند قابل نصب است. این محصول به همراه جعبه فرمان، ریموت، فلاشر، فتوسل، دو عدد بازو و یراق آلات عرضه می‌شود که باید توسط کارشناس نصب گردد. قابلیت تنظیم آسان و دو سرعته بودن نیز از ویژگی‌های مثبت آن است. از طرفی امکان تنظیم جک به صورت اتومات و نیمه اتومات نیز وجود دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J26103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سوپر لایف
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
400 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (0)