×

جک پارکینگی سوپر لایف مدل 400

نوع و مدل جک: بازویی،سوپرلایف 400
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 300 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 2متر
وزن بازو: 6 کیلوگرم
مدت گارانتی: 24 ماهه سوپرلایف
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
استانداردحفاظتی IP44
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
7,590,000 تومان
توضیحات

جک پارکینگ سوپر لایف 400

جک پارکینگ سوپر لایف 400 یکی از جک‌های بازویی و پارکینگی بسیار باکیفیت ایرانی است. این مدل جک به دلیل کیفیتی که دارد موردتوجه بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان قرار دارد. قیمت جک پارکینگ سوپر لایف در حال حاضر در بازار با توجه به مزایایی که دارد، بسیار مناسب است. این جک در بازار و میان رقبای خود نیز هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت از شرایط مطلوبی برخوردار است. با استفاده از این مدل جک‌ها به راحتی می توان درب پارکینگ را باز کرد و دیگر نیازی به حرکت فیزیکی دست انسان برای باز کردن درب وجود ندارد. اگر می‌خواهید جک پارکینگ سوپر لایف مدل 400 را بیشتر بشناسید با ما همراه باشید‌.

جک پارکینگی سوپرلایف 400

بررسی ظاهری جک پارکینگی سوپر لایف 400

طراحی جک پارکینگ سوپر لایف 400 با کشور ایتالیا بوده است و ذوق و قریحه ایتالیایی کاملاً در ظاهر این محصول مشهود است. جنس لوله های بازوی این محصول ضدزنگ و کاملاً مقاوم بوده و در عین کیفیت از زیبایی خاصی هم برخوردار است. این محصول دارای مدار کنترل دیجیتال با 5 دکمه و صفحه سگمنتی نیز است. این مدل جک پارکینگی به گونه ای طراحی شده است که با شرایط آب و هوایی هر فصل سازگاری دارد.

اقلام همراه جک برقی سوپر لایف 400 

قبل از خرید جک پارکینگ سوپر لایف 400 بهتر است درباره اقلام همراه این محصول نیز اطلاعاتی داشته باشید. از اقلام همراه جک پارکینگ سوپر لایف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● برد یا جعبه فرمان

● ریموت ( دو عدد )

● فلاشر( یک عدد )

●  فتوسل ( یک جفت )

● بازوها و متعلقات آن(دوعدد)

● بروشور نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک اتومات سوپر لایف 400 

جک پارکینگ سوپر لایف 400 دارای چرخ‌دنده‌های برنجی و تولید شده با مرغوب‌ترین و بهترین آلیاژ از جمله نیکل است.از لحاظ فنی این جک پارکینگی بیشتر مناسب درب‌های دولنگه طراحی شده است و قادر به جابه‌جا کردن سایر درب پارکینگ‌ها با وزنی تا 300 کیلوگرم و عرض2 متر است. کارکرد این محصول کاملاً بی‌صدا و نرم است و حتی می‌توان در هنگام نبود برق به راحتی درب‌ها را باز و بسته کرد. از دیگر مشخصات فنی و ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضد آب بودن، گارانتی 24 ماهه، عدم نیاز به سرویس فصلی، قابلیت تنظیم قدرت دستگاه اشاره کرد.

برخی از ویژگی های جک پارکینگی سوپرلایف مدل 400

● گارانتی 24 ماهه

● حرکت بی صدا و منظم

● قدرت موتور 180 وات

● دمای کارکرد از -20 تا 55 درجه 

● مناسب درب هایی با عرض   2 متر

● سرعت حرکت بازو 0/016 متر بر ثانیه

●  مجهز سیستم خلاص کن در زمان قطع برق   

● امکان تنظیم هر جک بصورت جداگانه 

● امکان تنظیم یک لنگه از درب جهت ورود موتور و افراد

● دارای تنظیم سرعت زیاد و کم

● تنظیم بستن درب در زمان معین

● امکان تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

● ضد آب

● امنیت بالا

● طراحی کشور ایتالیا

رقبا دربازکن برقی پارکینگ سوپر لایف 400

اگر بخواهیم درباره تفاوت جک پارکینگ سوپر لایف 400 با مدل‌های مشابه آن سخن بگوییم، می‌توانیم به قیمت، لوازم جانبی و کیفیت آن اشاره کنیم. قیمت جک پارکینگ سوپر لایف 400 بسیار مناسب است و کیفیت بسیار بالایی دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول نیز نسبت به رقبا بیشتر است. این مدل جک از استقامت و استحکام بیشتر و قدرت بالایی هم نسبت به موارد مشابه دارد. اگر قصد خرید یک جک پارکینگی باکیفیت و مطمئن را دارید، پس بهتر است آن را ازیک سایت معتبر خریداری کنید. سایت آریا ایمن این محصول را به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند. نصب این جک سوپر لایف مدل 400 راحت‌تر از سایر جک های رقیب مانند جک کالیپسو 400 یا جک فراز 4L بوده و می‌توانید تا چندین سال بدون هیچ ایرادی از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

همانطور که از مطلب بالا متوجه شدید، شرکت متین گذر جک سوپر لایف مدل 400 با کیفیت مطلوبی را وارد بازار می‌کند. جک سوپر لایف در این شرکت با استفاده از متریال بسیار مرغوبی تولید شده و سپس وارد بازار می‌شود. شما می‌توانید جک پارکینگ سوپرلایف 400 را از سایت معتبر و به نام آریا ایمن خریداری کنید. انواع جک پارکینگی سوپر لایف مدل 400 توسط سایت آریا ایمن با قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی به فروش می‌رسد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش این مدل جک ها می‌توانید با شماره‌های درج شده در پایین همین صفحه سایت تماس بگیرید. شما همچنین می‌توانید نظرات و انتقادات خود را در قسمت نظرات از طریق سایت آریا ایمن با ما به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J26102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سوپر لایف
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
300 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (0)