×

جک پارکینگی سوپر لایف مدل 300

نوع و مدل جک: بازویی،سوپرلایف 300
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 250 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 1.5متر
وزن بازو: 5.63 کیلوگرم
مدت گارانتی: 24 ماهه سوپرلایف
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
استانداردحفاظتی IP44
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
تماس بگیرید: 78475 - 021
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک پارکینگ سوپر لایف 300

جک پارکینگ سوپر لایف 300 یکی از انواع محبوب جک‌های پارکینگی و بازویی بسیار باکیفیت تولید کشور است. این مدل جک تک لنگه بوده و به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد. در حال حاضر جک پارکینگ سوپر لایف مدل 300 در بازار با توجه به مزایای فراوانی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این مدل جک در میان رقبای خود نیز هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت از شرایط مطلوبی برخوردار است. با استفاده از این مدل جک‌ پارکینگی به راحتی می‌توان درب پارکینگ را باز و بسته کرد و دیگر نیازی به دخالت دست انسان وجود ندارد. اگر کنجکاو هستید که جک پارکینگ سوپر لایف مدل 300 را بیشتر بشناسید، با ما همراه باشید‌.

بررسی ظاهری جک برقی سوپر لایف 300

طراحی جک پارکینگ سوپر لایف300 با کشور ایتالیا بوده است و این مسئله کاملاً در ظاهر این محصول مشهود است اما ساخت آن با کشور خودمان بوده است. کارکرد این محصول کاملا نرم و روان و بی صدا است. شما در یک نگاه کوتاه می‌توانید متوجه شوید که مواد باکیفیتی برای ساخت این محصول استفاده شده است و این مدل جک سازگاری خوبی با شرایط آب و هوایی هر فصل دارد.

 پک کامل جک اتومات پارکینگی سوپرلایف مدل 300

بهتر است شما قبل از خرید جک پارکینگ سوپر لایف300 اقلام همراه این محصول را بررسی کنید. از اقلام همراه جک پارکینگ سوپر لایف300 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:   

● برد یا مدار فرمان

● ریموت کنترل فابریک( دو عدد )

● فلاشر( یک عدد )

●  فتوسل ( یک جفت )

● بازوها و متعلقات آن(دوعدد)

● بروشور نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک پارکینگی سوپر لایف 300

جک پارکینگ سوپر لایف300 با مرغوب‌ترین و بهترین آلیاژ از جمله نیکل تولید شده است و دارای چرخ‌دنده‌هایی برنجی است. از لحاظ فنی این جک پارکینگی بیشتر مناسب درب‌های تک لنگه طراحی شده است؛ اما قادر به جابه‌جا کردن سایر درب‌ های پارکینگی با تحمل وزنی تا250 کیلوگرم و عرض 1.5 متر است. کارکرد این محصول کاملاً بی‌صدا است و به راحتی می‌توان در هنگام نبود برق به راحتی درب‌ها را باز و بسته کرد. از دیگر مشخصات فنی و ویژگی‌های این محصول می‌توان به گارانتی 24 ماهه، عدم نیاز به سرویس فصلی، قابلیت تنظیم قدرت دستگاه و... اشاره کرد. ولتاژ جک یا موتور آن 220 ولت بوده و سیکل تردد آن نیز نرمال (25 بار در ساعت) است.

● گارانتی 24 ماهه

● حرکت بی صدا و منظم

● قدرت موتور 180 وات

● دمای کارکرد از -20 تا 55 درجه 

● مناسب درب هایی با عرض   1.5 متر

● سرعت حرکت بازو 0/016 متر بر ثانیه

●  مجهز سیستم خلاص کن در زمان قطع برق   

● امکان تنظیم هر جک بصورت جداگانه 

● امکان تنظیم یک لنگه از درب جهت ورود موتور و افراد

● دارای تنظیم سرعت زیاد و کم

● تنظیم بستن درب در زمان معین

● امکان تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

● ضد آب

● امنیت بالا

● طراحی کشور ایتالیا

رقبا جک پارکینگی برقی سوپرلایف مدل 300

اگر بخواهیم درباره تفاوت جک پارکینگ سوپر لایف300 با مدل‌های مشابه آن سخن بگوییم، می‌توانیم به قیمت و کیفیت این محصول اشاره کنیم. قیمت جک پارکینگ سوپر لایف300 بسیار مقرون‌ به‌ صرفه و اقتصادی است و از کیفیت بالایی هم برخوردار است. گارانتی این محصول 24 ماهه و خدمات پس از فروش را نیز شامل می‌شود که این مسئله نشان می‌دهد کیفیت و برتری این محصول نسبت به رقبا بیشتر است. این مدل جک از استقامت و استحکام بیشتر و قدرت بالایی هم نسبت به موارد مشابه دارد. نصب این مدل جک سوپر لایف مدل 300 راحت‌تر از سایر جک‌ های رقیب بوده و از نظر قیمت شما می‌توانید با جک سیماران مدل 4sمقایسه کنید شما با نصب این جک تا چندین سال با اطمینان خاطر از آن استفاده می‌کنید. 

 سخن پایانی

همانطور که از مطلب بالا دریافتید، شرکت متین گذر جک سوپر لایف مدل 300 با کیفیت ایده‌آلی را به بازار عرضه می‌کند. جک سوپر لایف در این شرکت با استفاده از متریال و قطعات بسیار مرغوبی تولید و مونتاژ شده و سپس وارد بازار می‌شود. اگر قصد خرید جک پارکینگ سوپرلایف باکیفیت و مطمئن را دارید، پس بهتر است آن را از یک سایت معتبر خریداری کنید. سایت آریا ایمن این مدل جک پارکینگی ایرانی  و جک های برقی خارجی دیگر با کیفیت مانند جک کالیپسو 400 را به صورت اینترنتی و خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش این مدل جک‌ ها با شماره‌های درج شده در این مطلب تماس بگیرید و مشاوران کارشناسان این سایت مشورت کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J26101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سوپر لایف
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
1/5متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
250 کیلو

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (0)