×
برند:
دسته بندی: روشنایی

ریسه بلوطی رکسان حباب بزرگ اتصال صلیبی رنگ انبه ای

  • محصول کشور ایران
  • شرکت سازنده رکسان
  • بدنه وکیوم و ضد آب
  • با گارانتی تعویض  24 ماهه
  • رنگ لامپ انبه ای
  • تکنولوژی لامپ LED
  • توان  واقعی مصرفی  بین 40 تا 60 وات
  • 10 متر  15 شعله 
  • نوع روشنایی ریسه بلوطی اتصال صلیبی

***فروش فقط به صورت حلقه 10 متری می باشد.***

ادامه مطلب
850,000 تومان
توضیحات

ریسه بلوطی حباب بزرگ انبه ای رنگ

یکی از وسایل تزئینی در خانه،حیاط،خیابان ها،شهربازی ها و... ریسه های چراغ هستند که امروزه بین اقشار و سنین مختلف به وسیله ای جذاب و کارآمد تبدیل شده. تولید انواع ریسه در رنگ ،متراژ،اندازه،قابلیت انعطاف و... باعث شدند تا در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از انواع پر کاربرد ریسه ،ریسه بلوطی حباب بزرگ است که در ادامه به آن میپردازد.

مشخصات فنی ریسه بلوطی رنگ انبه ای :

مواد اولیه بکار رفته در ریسه بلوطی حباب بزرگ بر کیفیت نور و جلوگیری از اشعه های آن تاثیر میگذارد. حباب ریسه ها از جنس های کریستال، پلی پروپیلن و پلی کربنات می باشد. تفاوت این ها در کیفیت نور،مقاومت آن ها و جلوگیری از اشعه های موجود در آن است. به عنوان مثال اگر جنس آن از کریستال و پلی پروپیلن باشد از معایب آن به حساب می آید زیرا جنس آن به گونه ای است که بسیار شکننده می باشد و توانایی جلوگیری از اشعه های مضر را ندارد. اما چیزی که ریسه بلوطی حباب بزرگ شرکت رکسان را از بقیه برند ها متمایز میکند جنس بدنه آن است. این محصول از پلی کربنات ساخته شده که نور را به خوبی بازتاب و از اشعه ها جلوگیری میکند همچنین این امکان را فراهم میکند تا در برابر گرما،سرما و باران هیچ آسیبی به حباب آن نرسد . یکی دیگر از مزایای ریسه تولید شده در شرکت رکسان ابعاد کابل آن میباشد که در اندازه 0.75*3 آن را به چیزی فراتر از استاندارد تبدیل کرده است. درجه حفاظت این محصول نیز IP67 است . در مراحل تولید از جوش آلتراسونیک برای آب بندی کامل استفاده شده. این شرکت هر ریسه را شامل 15 لامپ در 10 متر به مشتریان ارائه میدهد. و در هر لامپ بخاطر وجود 9 عدد LED SMD به محصولی کم مصرف و پر نور تبدیل شده.

سخن پایانی:

در طول توضیحات متوجه شدیم شرکت رکسان بهترین محصول را به مشتریانش ارائه میدهد و این نکته ای قابل توجه در مورد این شرکت است که آن را به برندی مشتری مدار تبدیل کرده است. نمونه ی دیگری از این مشتری مداری را میتوان در گارانتی محصول دید. این شرکت گارانتی محصول ریسه بلوطی حباب بزرگ را به مدت 2 سال برای خریداران قرار داده است تا مشتریان با خیال آسوده بتوانند برای خرید خود تصمیم بگیرند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
L20107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
رکسان
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
12 ماه

مشخصات فنی

توان مصرفی
120 وات
برق مورد نیاز
220 ولت
نوع روشنایی
ریسه بلوطی
تکنولوژی لامپ
LED
رنگ لامپ
انبه ای
پرسش و پاسخ (0)