×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی سیماران HS-43

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
2 عدد مانیتور: HS-43 سیماران - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
5,817,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج 2 واحدی آیفون تصویری سیماران مدل HS-43 :

شرکت آیفون تصویری سیماران یکی از بهترین تولید کننده های آیفون تصویری در ایران است . محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل این شرکت فروش خوبی دارد . از نظر مشتریان محصولی مناسب است که بتواند نیاز های کاربران خود را برطرف و قیمتی مناسب داشته باشد . فروشگاه اینترنتی آریا ایمن در نظر دارد تا پکیج 2 واحدی آیفون تصویری سیماران مدل HS-43 را در اختیار مشتریان خود قرار دهد . برای شناخت بیشتر این پکیج با ما همراه باشید .

محتویات پکیج 2 واحدی آیفون تصویری سیماران مدل HS-43 :

این پکیج شامل مانیتور HS-43 ، پنل فرداد ، قفل زنجیری و ترانس می باشد .

مشخصات ظاهری آیفون تصویری سیماران HS-43 :

شرکت آیفون تصویری سیماران با الگو برداری از محصول سامسونگ مدل 3305 آیفون تصویری جدیدش را به نام HS-43 تولید و معرفی کرده است . و همچنین با توجه به نام این محصول می توان فهمید اندازه صفحه مانیتور 3/4 اینچ می باشد . این محصول دارای ارتفاعی کوتاه و عرضی بلند می باشد و می توان گفت این طرح از آیفون های تصویری با استقبال زیادی روبرو شده است زیرا ظاهر آن ها شیک و زیبا می باشد و فضای کمی برای نصب آیفون تصویری اشغال می شود. این آیفون تصویری در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود می باشد . جنس بدنه این محصول از شرکت سیماران شیشه و پلاستیک بوده که بادوام و با کیفیت می باشد . در زیر صفحه نمایش آیفون تصویری 5 دکمه وجود دارد کاربرد دکمه ها از چپ به راست : 1-نمایش تصویر دم درب 2-باز کردن درب ورودی 3-ارتباط صوتی داخلی با واحد نگهبانی 4- منو (جهت تنظیمان رنگ ، روشنایی و ...) 5-افزایش و کاهش مقادیر منو شرکت سیماران برای اینکه گوشی این آیفون تصویری راحتتر در جای خودش قرار بگیرد از سیستم گوشی مغناطیسی استفاده کرده است . در این حالت زمانی که گوشی را به محل قرار گیری خودش نزدیک می کنید این سیستم مغناطیسی باعث می شود که خیلی راحت گوشی سر جای خودش قرار بگیرد و برای قطع تصویر مانیتور دیگر نیازی به دکمه فیزیکی نداشته باشیم .

مشخصات فنی دربازکن HS-43 :

خریداران باید به این موضوع در هنگام خرید توجه داشته باشند که این محصول دارای حافظه داخلی نیست و نمی توان در آن عکس و یا فیلم ذخیره کرد و همچنین نمی توان کارت حافظه خارجی به این محصول اضافه کرد . پس اگر شما محصولی را می خواهید که قابلیت ذخیره عکس و فیلم را در خود داشته باشد ما به شما مدل حافظه دار این محصول یعنی آیفون تصویری سیماران مدل HS-43/M پیشنهاد می کنیم . شرکت سیماران در این مدل برای تنظیم رنگ ، نور و کنتراست چند دکمه در کناره سمت راست قرار داده که کاربر می تواند با استفاده از این دکمه ها تنظیمات مورد نیاز خود را انجام بدهد . این محصول مجهز به منو OSD برای تنظیمات می باشد . صفحه نمایش 3/4 اینچ این محصول دارای رزولوشن بالا است که در آن از فناوری TFT LCD استفاده شده است . یکی از قابلیت های دیگر این محصول اتصال به 2 پنل به صورت همزمان می باشداما کاربر نیاز به یک سوئیچر 726 دارد تا بتواند با دو پنل اتصال بر قرار کند ،این قابلیت باعث می شود که کنترل و دسترسی ما بیشتر بشود ولی باید توجه داشته باشد که این دستگاه را نمی توان به دوربین مدار بسته و یا جک پارکینگ متصل نمود . این محصول قابلیت ارتباط اینترکام را ندارد و فقط می تواند با واحد نگهبانی ارتباط بر قرار کند .

گارانتی:

شرکت سیماران گارانتی 30 ماهه را برای محصولات آیفون تصویری خود در نظر گرفته است که یکی دیگر از قابلیت های این محصول می باشد .

سخن پایانی :

ما تمام ویژگی های ظاهری و فنی این محصول را مورد بررسی قرار دادیم و می توان نتیجه گرفت این محصول جزو پر فروش ترین آیفون تصویری میان رده ای است ، که قیمت این آیفون تصویری سیماران مدل HS-43 بسیار مقرون و به صرفه می باشد . شما اگر می خواهید که این محصول را با قیمتی مناسب و از فروشگاه معتبر خریداری کنید قطعا فروشگاه اینترنتی آریا ایمن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . این سایت یک خریدی آسان و مطمئن را برای شما فراهم می سازد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT301

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
ضبط تصاویر
ارتباط با نگهبانی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
حافظه داخلی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/06/31

کاش حافظه داخلی داشت

محصولات مرتبط