×
دسته بندی: آیفون تصویری

مانیتور آیفون تصویری سیماران HS-43TKWifi

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی: 30 ماهه سیماران
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
ارتباط از راه دور: تصویری
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi از محصولات سیماران است که از فناوری وای فای بهره می‌برد. این آیفون قابلیت این را دارد که از طریق گوشی‌های هوشمند در داخل و خارج از منزل ساپورت شود. با این فناوری کاربران می‌توانند در صورتی که در منزل نیستند نیز به مدیریت تماس‌های دریافتی خود بپردازند. در این مطلب ویژگی‌های بیشتری از این محصول بررسی شده اند.

سیماران جزء برندهای معتبری است که در زمینه ساخت انواع آیفون‌های تصویری فعالیت می‌کند. آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi یکی از محصولات خوب این شرکت است که به Wifi مجهز است. این آیفون تصویری ایرانی با قابلیتهای ویژه خود میتواند انتخابی هوشمند برای درب باز کن منازل یا شرکتهای شما باشد. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات آن می‌پردازیم.

بسته آیفون تصویری سیماران HS-43TKwifi شامل این موارد می باشد :

مانیتور لمسی 4.3 اینچی

همراه 1 عدد کانکتور 5 پین و دو عدد کانکتور 4 پین و 1 عدد کانکتور 2 پین

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری سیماران مدل HS-43Tkwifi

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi از صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی با کیفیتی برخوردار است. تکنولوژی TFT به کار رفته در آن موجب می‌شود کیفیت نمایشگر این آیفون افزایش یابد. این آیفون تصویری دارای نمایشگر غیر لمسی است، اما دکمه‌های قرار گرفته زیر صفحه نمایش لمسی هستند.

ظاهر آیفون تصویری سیمارانمدل 43 tk wifi

دور صفحه نمایش خود دو قاب مستطیل شکل دارد که یکی از آنها با خط سفید در پس زمینه مشکی مشخص شده است. رنگ روشن بدنه و گوشی در ترکیب با رنگ مشکی اطراف صفحه نمایش و خط سفیدی که در وسط کادر مشکی به کار رفته است، ظاهر زیبا و منحصر به فردی در این آیفون تصویری به نمایش می‌گذارد.

مشخصات فنی آیفون تصویری سیماران HS-43TKwifi

مشخصات آیفون تصویری سیماران مدل 43tkwifi

در ادامه مشخصات فنی آن بررسی خواهد شد. در قسمت مشخصات فنی به توضیح حافظه، ارتباط داخلی، رابط کاربری و ... می‌پردازیم.

حافظه آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi امکان استفاده از حافظه داخلی و خارجی را دارد. حافظه داخلی آن به اندازه‌ای است که می‌تواند 200 تصویر را در خود ذخیره کند. برای کاربرانی که نیاز به حافظه بیشتری دارند، امکان افزایش ظرفیت تا 16 گیگابایت با استفاده از حافظه خارجی فراهم شده است.

طراحی این آیفون تصویری به گونه‌ای است که در صورت پر شدن حافظه اولین عکس گرفته شده به طور خودکار پاک می‌شود تا جا برای عکس‌های جدیدتر باز شود. اگر نمی‌خواهید چنین اتفاقی بیفتد باید ظرفیت حافظه را افزایش دهید یا اینکه خودتان به پاک کردن عکس‌هایی که کمتر به آن علاقه دارید، اقدام کنید.

رابط کاربری آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi

5 کلید لمسی زیر صفحه نمایش مشاهده می‌شود که هر یک برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. پایین این کلیدها و در قسمت حاشیه سفید آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi، نماد سیماران درج شده است. گوشی این آیفون با استفاده از فناوری آهنربای مغناطیسی در صورت نزدیک شدن به بدنه سر جای خود قرار می‌گیرد تا احتمال لغزش و افتادن گوشی که در آیفون‌های معمولی وجود داشت، برطرف شود.

پشتیبانی از دو پنل و دوربین مداربسته

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi با داشتن قابلیت پشتیبانی بیش از یک پنل امکانات بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است. این قابلیت باعث می‌شود که با خرید یک آیفون تصویری بتوانید به مدیریت پنل‌های متفاوت بپردازید.

قابلیت پاسخ گویی از راه دور با Wifi

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi این امکان را برای کاربران فراهم آورده است که حتی وقتی در منزل نیستند نیز بتوانند پاسخگوی زنگ‌های آیفونشان باشند. برای این کار باید اپلیکیشن مشخصی را بر تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. بعد از نصب اپلیکیشن و انجام تنظیمات لازم قادر خواهید بود تا با اتصال به وای فای به تماس‌های درب ورودی خود پاسخ دهید. این ویژگی باعث می‌شود که دیگر نگران تماس‌های از دست رفته خود نباشید و از اینکه چه کسانی به منزل شما مراجعه نموده اند، آگاهی یابید. قابلیت مدیریت از راه دور این آیفون تصویری ایرانی امکان دریافت تصویر مخاطب، برقراری ارتباط با او و در صورت لزوم باز کردن درب برای وی را به کاربران می‌دهد. نرم‌افزار این محصول به طرق مختلفی قابل دسترسی است. کاربران اندروید از طریق پلی استور و کاربران iOS از طریق اپ استور می‌توانند به دانلود آن بپردازند. وجود فناوری وای فای در این محصول موجب شد که استفاده از این فناوری در آیفون‌هایی با قیمت مناسب‌تر نیز فراهم شود. قیمت آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi ارزان‌تر از نمونه‌های دیگری است که آنها هم مجهز به فناوری وای فای هستند؛ از این رو سیماران در این محصول شرایطی را فراهم کرد تا افراد کم درآمدتر هم بتوانند از آیفون مجهز به وای فای بهره‌مند شوند.

برقراری ارتباط داخلی

این محصول از سیماران امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحدهای مختلف یک ساختمان را فراهم می‌آورد که در شرکت‌ها و ساختمان‌های چند طبقه که نیاز به برقراری ارتباطات بین واحدها و منازل مختلف وجود دارد، بسیار کاربردی است.

بسته بندی زیبا

سیماران با توجه به سلایق مختلف کاربران بسته بندی های متنوعی را برای عرضه محصولات خود در نظر گرفته است. زیبایی بسته بندی محصول یکی از مواردی است که در تمایل مشتری به یک محصول تأثیرگذار است و آیفون تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین بسته بندی این محصول در برابر انواع ضربات و فشارها مقاوم است تا حمل و انتقال آن در استان‌ها و شهرهای مختلف مشکلی برای آیفون ایجاد نکند.

سایر ویژگی‌ها

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi جزء آیفون‌های سبک سیماران به حساب می‌آید. این آیفون امکان استفاده از تقویم‌های شمسی و میلادی را برای کاربران فراهم آورده است. می‌توان آن را روی تمام پنل‌های ساده و کدینگ سیماران نصب کرد. این آیفون تصویری سیماران طراحی هوشمندی دارد و می‌تواند در دماهای معقول عملکرد مناسبی داشته باشد.

جمع بندی و گارانتی

جمع بندی آیفون تصویری سیماران مدل 43tk wifi

قابلیتی که در آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TKwifi قرار داده شده است به کاربران امکان می‌دهد بتوانند از طریق تلفن همراهشان در داخل و خارج از منزل به مدیریت آیفون بپردازند. این ویژگی باعث می‌شود که برای انجام تنظیمات آیفون نیازی به حضور فیزیکی در کنار آن نداشته باشید و بتوانید هر کجا که هستید با استفاده از فناوری وای فای به کنترل آن بپردازید. قیمت آن در مقایسه با دیگر نمونه‌هایی که آنها نیز از وای فای استفاده می‌کنند، مناسب‌تر است و اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید با پرداخت هزینه کمتر از آیفون تصویری مجهز به فناوری وای فای بهره‌مند شوید، این مورد گزینه خوبی است. سیماران به مدت دو سال و نیم این محصول را ضمانت کرده است. در این مدت در صورت رو به رو شدن با هر مشکل، نزدیک‌ترین نمایندگی‌های این شرکت در هر منطقه به برطرف کردن مشکل می‌پردازند. گارانتی این محصول از تاریخ خرید محاسبه می‌شود. این محصول با داشتن ویژگی‌هایی مانند برقراری ارتباط داخلی صوتی بین واحدهای مختلف، دارا بودن حافظه داخلی و خارجی، طراحی زیبا و نمایشگر با کیفیت، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال آیفون تصویری با ویژگی‌های خوب و قیمت نسبتا مناسب هستند. در صورت تمایل به خرید این محصول ایرانی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آریا ایمن اقدام کنید تا تجربه خریدی مطمئن و راحت را برای خود ثبت کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM329

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
30 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (7)

متوسط امتیاز مشتریان

4.6

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

4.5
1400/02/22

یه سوال داشتم اینکه با این مانیتور میشه ارتباط تصویری هم داشت یا فقط میشه تماس صوتی برقرار کرد

پاسخ از آریا ایمن : سلام و وقت بخیر بله آیفون تصویری HS-43TKwifi قابلیت ارتباط تصویری هم داره، یعنی میتونید به وسیله گوشی فردی که پشت درب هست رو ببینید و درب رو به روی اون باز کنید
5.0
1400/02/20

میشه توسط وای فای در منزل رو باز کرد با این نوع گوشی؟

3.0
1399/11/13

ایفون در بازکن سیماران خریدم و خیلی راضی هستم قیمت کمی گرونه با توجه به امکاناتی که داره ولی ارزش خریدن داره.

5.0
1399/10/29

من یه دونه خریدم وای فایش کار نمیکرد، ولی خدمات پس از فروش اومد بدون بهانه برام راه انداختش

5.0
1399/10/06

تکنولوژی وای فای که داخلش کار کردن توی آیفون های ایرانی کااملا منحصر به فردش کرده، هیچ شرکتی چنین چیزی نداره